Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw r1200r vs ducati monster 821 stripe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Mmm, da's niet ver van mij. Kan iedereen daar gaan testen?
    jep geen reservatie nodig/mogelijk.

-> DESMORIDING TOUR WESTMALLE-DUCATI ANTWERPEN,

4 JULY START 15UUR TOT 21 UUR

INSCHRIJVING TERPLAATSEN

ZEKER EEN ERVARING RIJKER

IEDEREEN IS WELKOM OM KENNIS TE MAKEN MET ONZE DUCATI PRODUCTEN

Comment

Mmm, interessant. Als ik kan kom ik eens af.

Comment

Ik zou toch voor de R9T gaan

Ik heb trouwens eindelijk gereageerd op jouw berichtje op nineTowners
        Kom er niet veel op, heb teveel plezier op de 9T
        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Wie weet...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Daarnet even naar Westmalle gereden. Testrit met de Monster 1200S. Bruut beest, kan ook moeilijk anders, een twin met 145 Pk. Met een andere moto rijden is altijd even wennen, maar deze was ik wel snel gewoon. Heel licht sturend en gemakkelijk handelbaar. De versnellingsbak was wel wat stroef en de neutraalstand was soms moeilijk te vinden. Maar voor de rest, super fiets eigenlijk. Echter, voor een moto van 16.000 euro vind ik de algemene afwerking eigenlijk niet zo mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Wat ik heb onthouden van de Monster is de toch wel sportieve zithouding en je moet een beetje meer werken om hem zijn wil op te leggen als je wat door rijdt.
              Die zit nu echt niet meer sportief. Stuur staat zelfs vrij hoog ten opzichte van het zadel. Ook staat het stuur dichter bij het zadel dan vroeger.

Comment

Ja je zit er niet meer als een racer op. Ik heb vandaag spijtig genoeg geen tijd kunnen vrijmaken voor de testritten... Maar nu heeft m'n vrouw haar veto gegeven voor een Ducati. Vindt het allemaal racemachines ... Denk dat ze het meer voor BMW zal hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                  Ja je zit er niet meer als een racer op. Ik heb vandaag spijtig genoeg geen tijd kunnen vrijmaken voor de testritten... Maar nu heeft m'n vrouw haar veto gegeven voor een Ducati. Vindt het allemaal racemachines ... Denk dat ze het meer voor BMW zal hebben...

Zo'n Monster in 821 versie is toch echt geen racemonster hoor.

Comment

Die zit nu echt niet meer sportief. Stuur staat zelfs vrij hoog ten opzichte van het zadel. Ook staat het stuur dichter bij het zadel dan vroeger.
                    Hoe zit het met de stand van de voetsteunen en de kniehoek?

Sent from here
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                      Op een duc hoort nu éénmaal een termignoni ==> ik zeg doen
                      Inderdaad, het is dat of origineel.
                      Net zoals een Moriwaki enkel op een Honda past, een Yoshimura op een Suzuki, een Devil op een Kawasaki enz.

Sent from here
                      den borre

Int3x0r

Comment

Hoe zit het met de stand van de voetsteunen en de kniehoek?

Sent from here
                        Zeker niet extremer dan op de Speed of de Buell.

Comment

Inderdaad, het is dat of origineel.
                          Net zoals een Moriwaki enkel op een Honda past, een Yoshimura op een Suzuki, een Devil op een Kawasaki enz.

Sent from here
                          Gisteren met de eigenaar van een Ducati Diavel aan 't praten geweest. Had ook Termignoni uitlaten, 1.500 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten

probeer haar op deze manier te overtuigen :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              probeer haar op deze manier te overtuigen :

Fantastisch

Comment

Gisteren met de eigenaar van een Ducati Diavel aan 't praten geweest. Had ook Termignoni uitlaten, 1.500 euro.
                                De hexa akra's op mijnen KTM waren in 2009 ook 1675€ voor de dempers en het y stuk.
                                Zotte prijzen tegenwoordig.

Sent from here
                                den borre

Int3x0r

Comment

De hexa akra's op mijnen KTM waren in 2009 ook 1675€ voor de dempers en het y stuk.
                                  Zotte prijzen tegenwoordig.

Sent from here
                                  De slip-on Remus pot op de Buell ook 800 euro. En die is dan tot twee keer toe gescheurd.
                                  De carbon SC Project slip-on op de Speed 390 euro. Eigenlijk nog veel als je ziet wat dat eigenlijk maar is.

Comment

Momenteel officieel van Ducati ut is er op de Panigale 1299S enkel een Akrapovic uitlaat te krijgen ipv Termigoni. Kostprijs, €4500 ��

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                                      Momenteel officieel van Ducati ut is er op de Panigale 1299S enkel een Akrapovic uitlaat te krijgen ipv Termigoni. Kostprijs, €4500 ��
                                      Das een volledige lijn waar jij het over hebt.
                                      wel appelen met appelen vergelijken hé.
                                      wschl is ze nog van titanium ook
                                      volledige lijnen zyn altyd duur geweest
                                      Id tijd prijs voor termi lijn met ecu voor mn 749 was al zwaar boven 2dznd e...

Comment

kwaliteituitlaten kosten nu éénmaal geld

slip-ons akrapovic + Y-link R1 zijn ook +- 2000 euro... but it's all part of the game
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                          kwaliteituitlaten kosten nu éénmaal geld

slip-ons akrapovic + Y-link R1 zijn ook +- 2000 euro... but it's all part of the game
                                          Het is toch dikwijls te duur voor wat het is hoor. Het is dikwijls ook niet meteen een massaproduct, haast elk type moto heeft een andere uitlaat qua ophanging, pasvorm, enzomeer. En dat betaal je natuurlijk ook mee.

Comment

Working...
                                          X