Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Pseudo-)sleeper onder de € 5000 VAA bruto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat vinden jullie trouwens van de BMW 3 ActiveHybrid? 139 g CO2 en tweedehands verdacht goedkoop: € 26 000 korting op 5 maanden tijd, daar moet toch een addertje onder het gras zitten.
    Do Epic Shit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tterpelle Bekijk Berichten
      Wat vinden jullie trouwens van de BMW 3 ActiveHybrid? 139 g CO2 en tweedehands verdacht goedkoop: € 26 000 korting op 5 maanden tijd, daar moet toch een addertje onder het gras zitten.
      Je hebt op dit forum 2 eigenaars van een AH. Arbe en Vlammembaareg (ofzoiets)

Comment

AH3 wordt sowieso niet meer nieuw verkocht. Ik denk dat er sowieso bij nieuw kopen al veel korting op zat, die van mij is ook in die grootte-orde vanaf gegaan - nieuwprijs was daar 85000. Heerlijke machine hoor en heel exclusief, volgens mijn dealer maar een 5-tal in België.

Comment

Top machine, ik heb hem ook "maar" 60% van de catalogusprijs betaald met slechts 15000km en nog geen jaar oud.
          Geweldig stukje techniek, en een echte wolf in schaapskleren. Ik heb hem zonder m pakket, altijd feest tegen de johnnys
          Arbe heeft hem ook professioneel aangekocht dacht ik. Ik ben maar een simpele particulier
          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

De mijne komt trouwens ook van garage le couter in tielt, en kan je deze garage te zeerste aanbevelen. Zeer vriendelijke en correcte mensen.
            De prijs is zeer "normaal" voor een ah3. Eigenlijk een "koopje" als je ziet wat voor auto je er in de plaats krijgt
            2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
            2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
            2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
            2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
            2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
              Zit er nog een Soundactuator in de R. Of hoe ze het tegenwoordig ook noemen...
              Is een kunstmatig geluid dat voor het constande gedreun zorgt in de cabine.
              Ik heb dat ding zeer snel uitgetrokken in mijn 6. Nu enkel geluid van uitlaat en turbo. Luid bij WOT, kalm als je cruised.
              Dat zit er nog steeds in maar je kunt dat softwarematig (VCDS) laten verminderen of afzetten. Ik heb dat voor de levering laten deactiveren
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

Als je toch nog even tijd hebt. Eind dit jaar/begin 2016 komt de nieuwe Ford Focus RS uit. 4wd en 320pk+. Daar al eens aan gedacht?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

de M2 zal ook wel onder de 5k blijven zeker?
                  lets have some more member berries

Comment

Hij wil een sleeper en jullie raden hem een Focus RS of M2 aan
                    Fantastische wagens maar dat zijn er juist geen.

Comment

BMW M135i Xdrive.
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Eigenlijk moet je een Golf met dikke velgen of een BMW met pakket nemen. Als je dan naast iemand aan de lichten staat gaat ie denken "weer een zestienhonderd teedee-iiii of 316d die niet vooruit geraakt" en dan kan je tonen dat je de enkeling wil bent die wel een dikke motor in zijn Duitse lease slet heeft.
                        En als je je normaal wil doen koop je gewoon een XE of een nieuwe Gullia!!!
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

de term sleeper was mij vreemd dus heb het moeten opzoeken. ik vind dit toch zeer gevaarlijke wagens. een ongeval is gauw gebeurt en met zo'n sleeper is de kans toch groter als een ander je verkeerd inschat.

Comment

ik zou keihard voor die 2de hands AH3 gaan, top machien en t gaat je veel geld besparen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
                              de term sleeper was mij vreemd dus heb het moeten opzoeken. ik vind dit toch zeer gevaarlijke wagens. een ongeval is gauw gebeurt en met zo'n sleeper is de kans toch groter als een ander je verkeerd inschat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                Hij wil een sleeper en jullie raden hem een Focus RS of M2 aan
                                Fantastische wagens maar dat zijn er juist geen.
                                Dat dus.

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                BMW M135i Xdrive.
                                Te veel CO2. De S-drive is nog te doen, alleen vind ik het vorig model mooier, zoals de ex van Sinof.

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                ik zou keihard voor die 2de hands AH3 gaan, top machien en t gaat je veel geld besparen.
                                Ja, inderdaad. Ik ben er hard naar op zoek, maar op de tweedehands markt zijn er niet veel. Een F30 335i sportautomaat (169 g CO2) van een paar jaar oud, behoort ook tot de mogelijkheden.

De Jaguar XE V6 stoot te veel CO2 uit. Ik ben eens benieuwd naar de uitstoot van de nieuwe S4. Ofwel de A4 3.0 TDI (van een 3.0 TFSI wordt niet meer gesproken ), maar dat is dan helaas een diesel. Dat zou de "sleeper-ness" wel ten goede komen, na een paar mods.
                                Do Epic Shit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Voila, prachtige kleurencombinatie (imo) en weinig kms en dik in de opties. Staat op een klein uur rijden van de Belgische grens.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...&pageNumber=1#
                                  Ik neut misschien, maar er zit geen M-pack op. OK, het M-pack gaat in tegen de "sleeper-ness", maar het staat wel zoveel beter.

Weet iemand of dat M-pack geretrofit kan worden?
                                  Do Epic Shit.

Comment

Ik neut misschien, maar er zit geen M-pack op. OK, het M-pack gaat in tegen de "sleeper-ness", maar het staat wel zoveel beter.

Weet iemand of dat M-pack geretrofit kan worden?
                                    Tuurlijk gaat dat !
                                    Ik vind het ook een hele mooie config, alleen die velgen
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Velgen vind ik juist prachtig.

Comment

M-pakket en filosofie van een active hybride gaan niet samen imo.

Comment

Working...
                                        X