Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xc90/xc70/a6/c

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Audi produceert naar mijn persoonlijke en bescheiden mening al ruim 20 jaar hetzelfde saaie design, met alle modellen als iets grotere of kleinere kopiën van elkaar en met een interieur waar je depressief van wordt.
    Maar inderdaad, ieder zijn ding .
    Proesttttt...
    Daarmee dat Volvo al jaren de gekende schouders-wagens heeft en dat BMW & nu ook MB het meestal met Copy-paste doet.
    Denk dat je het interieur van een A6 bvb nog nooit goed hebt bekeken.
    Ook mijn bescheiden mening natuurlijk & hoef je geen rekenschap mee te nemen.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik heb het genoegen regelmatig met de A6 van een collega mee te mogen. Ik proest inderdaad als ik weer met iets anders op de baan kan dat een mens wat meer vrolijk stemt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        OK dan...
        Toch denk ik dat je een behoorlijk gekleurde bril moet opzetten om het interieur van een XC70 te verkiezen boven dat van een A6... of eender welke concurrent.

Het interieur van de XC90 vind ik wel echt knap, de uitzondering van het gamma.
        Kan ik alleen maar beamen. Volvo heeft (eindelijk) een dijk van een wagen beet als het op het design op aan komt.
        Er zijn natuurlijk altijd mensen die geen wagen kunnen configureren...maar dat hoeft daarom nog niet slecht te zijn natuurlijk. Zolang zij daar voldoening in scheppen is er uiteraard niets aan de hand...
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Ik heb het genoegen regelmatig met de A6 van een collega mee te mogen. Ik proest inderdaad als ik weer met iets anders op de baan kan dat een mens wat meer vrolijk stemt .
          Zoals?

Comment

Blijkbaar ligt het gevoelig dat niet iedereen een A6 hét van het vindt ...
            Ik rij bv. veel liever met mijn V70, om een voorbeeld te geven, en ik heb er niet het minste probleem mee dat de rest van Vlaanderen dat een stuk oud ijzer vond hoor.
            Ik heb het al nooit gehad voor wat de massa kiest, en dat is ook zo wat autootjes betreft. Ik kies gewoon wat ik zelf leuk vind, en dat is inderdaad lang niet altijd wat de Duitsers als het beste beschouwen. Audi vind ik gewoon saai, en of jij er nu een hebt of niet verandert dat niet. Maar als jij daar goed mee voelt, dan is dat de juiste keuze voor jou hé. Meer is er niet aan wat mij betreft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              ..., waarom geen NX 300h AWD als een RX te hoog gegrepen is?
              NX = € 43500 / -90% / BIV, € 107,06 / VAA, € 103,06 / Jvb, € 587,40
              In jou geval misschien geen slechte keuze.
              net even kijkje gaan nemen op de site en onmiddellijk afgeknapt.... op het klokje in de middenconsole (net als bij de Passat).

Comment

Blijkbaar ligt het gevoelig dat niet iedereen een A6 hét van het vindt ...
                Ik rij bv. veel liever met mijn V70, om een voorbeeld te geven, en ik heb er niet het minste probleem mee dat de rest van Vlaanderen dat een stuk oud ijzer vond hoor.
                Ik heb het al nooit gehad voor wat de massa kiest, en dat is ook zo wat autootjes betreft. Ik kies gewoon wat ik zelf leuk vind, en dat is inderdaad lang niet altijd wat de Duitsers als het beste beschouwen. Audi vind ik gewoon saai, en of jij er nu een hebt of niet verandert dat niet. Maar als jij daar goed mee voelt, dan is dat de juiste keuze voor jou hé. Meer is er niet aan wat mij betreft.
                Tuurlijk niet, zoals mijn laatste zin in vorige post, helemaal geen probleem mee.
                A propos, ik vind een V70 ook mooi, langs buiten...maar vanbinnen vind ik het allemaal maar pover, zowel "design" als kwalitatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
                  net even kijkje gaan nemen op de site en onmiddellijk afgeknapt.... op het klokje in de middenconsole (net als bij de Passat).
                  ja dat kan hé!
                  Geen probleem hoor, wou je maar op weg helpen.

Comment

De xc90. Zonder twijfel.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Tuurlijk niet, zoals mijn laatste zin in vorige post, helemaal geen probleem mee.
                      A propos, ik vind een V70 ook mooi, langs buiten...maar vanbinnen vind ik het allemaal maar pover, zowel "design" als kwalitatief.
                      Vandaar dat met zegt dat smaken verschillen zeker ?

Comment

Vandaar dat met zegt dat smaken verschillen zeker ?
                        Uiteraard, en gelukkig maar...😀

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

Proesttttt...
                          Daarmee dat Volvo al jaren de gekende schouders-wagens heeft en dat BMW & nu ook MB het meestal met Copy-paste doet.
                          Denk dat je het interieur van een A6 bvb nog nooit goed hebt bekeken.
                          Ook mijn bescheiden mening natuurlijk & hoef je geen rekenschap mee te nemen.
                          Het interieur van een Audi is een veel ruimer begrip dan het interieur van een Volvo. Bij Volvo zit er niet zoveel verschil tussen de basis en de topversie. Een A6 kan je net niet meer bestellen met een cassettedeck, manuele airco en een monochrome scherm. De basic strandstoelen zijn er nog wel 😉
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

lijkt me sterk dat je voor 50 K z Btw een XC 90 iets of wat kan uitrusten...
                            Zoja zou ik niet twijfelen.
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Antwerp-Tax maakt taxi’s duidelijk herkenbaar en schakelt vloot om naar hybride wagens Antwerp-Tax, de grootste taxi-onderneming van Antwerpen, stelt een

atm rijdt sinds 2013 met hun eerste e300-hybrid, nu 35

Comment

Xc90/xc70/a6/c

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                http://www.antwerp-tax.be/nl/nieuws/...-hybride-taxis

atm rijdt sinds 2013 met hun eerste e300-hybrid, nu 35
                                Nog steeds EEN voorbeeld firma van hoe het feitelijk zou moeten binnen het taximilieu.
                                Koen is ne toffe kerel maar zijn vader Paul was nog beter. Die ligt nu wel lekker te genieten op zijn boot ergens in het zuiden van Frankrijk. En gelijk heeft die. 👍🏼

Oh ja, het is niet ATM hé, die bestaan al lang niet meer...

Comment

...zat ergens met den dtm in mijn kop

Comment

Xc90/xc70/a6/c

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ...zat ergens met den dtm in mijn kop
                                    Die zijn de tweede grootste in het Antwerpse.
                                    En ik heb me ook vergist het is niet Paul zijn vader maar Frank.
                                    Paul was de zaakvoerder van DTM.

Comment

grappig dat onderaan hun artikel altijd koen's e-mail en tel staat, je zou ze zo bellen voor meer info over de de e-hybrid

Comment

Ik zou (logisch ) dan voor een A6 gaan. Is een 3.0l 211/218pk - 125gr te hoog gegrepen?
                                        Op de tweede plaats zou ik voor de XC90 gaan. Prachtig machien, alleen een beetje jammer van de motorisatie. Verbruik zal sowieso hoger liggen dan bij een Ultra A6.
                                        De C300h zou ik links laten liggen. Ben de laatste tijd toch al geen fan meer van MB, maar zou het in combi met het hybride-gedoe al helemaal niet meer betrouwen. Eén merk voor hybride, Lexus...en nu we toch bij Lexus zitten, waarom geen NX 300h AWD als een RX te hoog gegrepen is?
                                        NX = € 43500 / -90% / BIV, € 107,06 / VAA, € 103,06 / Jvb, € 587,40
                                        In jou geval misschien geen slechte keuze.
                                        Ik zou ook voor de A6 gaan, maar dan wel met de 3l motor, voor het budget dat je voor ogen hebt moet je toch al iets kunnen samenstellen. Nog steeds veel wagen voor je geld en niet onbelangrijk met 60.000/jaar zeer betrouwbaar.
                                        Tja, er zijn er hier die stellen dat Audi al 20 jaar saai design neerzet en dan een Volvo XC70 voorstellen , laat me niet lachen, op die manier kom je maar weinig geloofwaardig over...

Wat betreft die Lexus, tja, ik kan je één ding zeggen die NX300 is misschien wel een leuke auto , het zal dan wel met 60.000km/jaar een heel dure zijn om te rijden, onder de 10 liter krijg je dat ding nauwelijks tenzij je steeds met een ei onder de pedaal gaat rijden , ik weet dat best goed want een goede maat van me heeft er sinds een maandje of 2 eentje ( komt van een diesel ), ook die CVT in combinatie met die 2liter benzinemotor is echt om van te huilen als je eentje zoals de mijne gewoon bent... bij Lexus gaan ze toch eens moeten gaan kijken bij Audi hoe zo'n CVT af te stellen, die Lexus afstelling is echt gewoon 2 keer niks...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                          Wat betreft die Lexus, tja, ik kan je één ding zeggen die NX300 is misschien wel een leuke auto , het zal dan wel met 60.000km/jaar een heel dure zijn om te rijden, onder de 10 liter krijg je dat ding nauwelijks tenzij je steeds met een ei onder de pedaal gaat rijden , ik weet dat best goed want een goede maat van me heeft er sinds een maandje of 2 eentje ( komt van een diesel ), ook die CVT in combinatie met die 2liter benzinemotor is echt om van te huilen als je eentje zoals de mijne gewoon bent... bij Lexus gaan ze toch eens moeten gaan kijken bij Audi hoe zo'n CVT af te stellen, die Lexus afstelling is echt gewoon 2 keer niks...
                                          Bulder... zeer betrouwbare info van iemand die Audidriver als nickname heeft

Comment

Working...
                                          X