Ik weet het erg verschillende auto's, wegligging, zitpositie,.... Maar allemaal hebben ze een serieuze aantrekkingskracht.
wat is er voor mij belangrijk: automaat, geventileerd leder en comfortabele zitpositie, trekhaak ( enkel voor fietsendrager en bescherming bumper liefst hoge aftrekbaarheid (vennootschap).
Mijn profiel: om en bij de 60.000 km waarvan 80% autosnelweg maar wel dagelijks filegevoelig.
Budget om en bij de 50.000€ exclusief btw.
voor mij is het een beetje kiezen met het verstand of het hart maar wil jullie tips graag horen. Dus shoot.
wat is er voor mij belangrijk: automaat, geventileerd leder en comfortabele zitpositie, trekhaak ( enkel voor fietsendrager en bescherming bumper liefst hoge aftrekbaarheid (vennootschap).
Mijn profiel: om en bij de 60.000 km waarvan 80% autosnelweg maar wel dagelijks filegevoelig.
- XC 90 D4 FWD inscription: een prachtig design, maar mijn vrees is het verbruik... CO2 = 136 dus 75% aftrekbaar
- XC 70 D4 FWD summum: altijd al liefhebber geweest van deze auto ( you love it or you gate it) nadeel is volgend jaar verdwijnt hij maar is niet doorslaggevend CO2 = 127 dus 75% aftrekbaar
- A6 avant 2l met 190 pk (tenzij jullie meerwaarde zien in de 150pk) met beetje van alles en nog wat van opties. CO2 = 115 dus 80% aftrekbaar
- C 300 hybrid estate. Avantgarde of AMG uitvoering. CO2 = 99 dus 90% aftrekbaar.
Budget om en bij de 50.000€ exclusief btw.
voor mij is het een beetje kiezen met het verstand of het hart maar wil jullie tips graag horen. Dus shoot.
Comment