Mededeling

Collapse
No announcement yet.

c-segmenter SUV.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik snap eigenlijk niet goed wat je nu wil.
    Het is kennelijk de bedrijfswagen van je vrouw, zij heeft haar keuze al gemaakt.
    Als je rede laat spreken is die Nissan de beste keuze, jouw vrouw heeft ook al gekozen met het hart, dus...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
      Ik snap eigenlijk niet goed wat je nu wil.
      Het is kennelijk de bedrijfswagen van je vrouw, zij heeft haar keuze al gemaakt.
      Als je rede laat spreken is die Nissan de beste keuze, jouw vrouw heeft ook al gekozen met het hart, dus...?
      Omdat haar baas met allerlei andere voorstellen komt. Die wij niet zo zien zitten. Maar misschien dat er iemand anders een idee had dat beter was dan de Nissan. Een wagen die ik over het hoofd heb gezien. Jammer genoeg wordt er bij het berekenen van de VAA rekening gehouden met de nieuwwaarde van het voertuig, anders hadden we veel meer keuze, en vroegen we een jong okkazie Dan hadden we keuze te over, (Volvo XC60, Audi Q5, Range Rover Evoque etc)
      Last edited by ; 16/07/2015, 13:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
        Omdat haar baas met allerlei andere voorstellen komt. Die wij niet zo zien zitten. Maar misschien dat er iemand anders een idee had dat beter was dan de Nissan. Een wagen die ik over het hoofd heb gezien. Jammer genoeg wordt er bij het berekenen van de VAA rekening gehouden met de nieuwwaarde van het voertuig, anders hadden we veel meer keuze, en vroegen we een jong okkazie Dan hadden we keuze te over, (Volvo XC60, Audi Q5, Range Rover Evoque etc)
        Voor 35k heb je toch een santa fe?
        Is voor mij een van de mooiere SUV's...

Comment

Xtrail

Comment

Ik heb buiten mijn eerste (zelf aangekochte wagen) steeds met Duitse leasewagens gereden (Audi, Opel, Mercedes, VW).
            Enkele maanden terug even in een Nissan Rogue gezeten en deze beviel mij super. Ik ben bij mijn terugkomst meteen een Nissan X trail Tekna met Xtronic gaan bestellen als nieuwe firmawagen.

Ok het is geen X3, Q5 of GLK, dat klopt, maar deze kosten met dezelfde opties, minstens 10-15k meer met de bijhorende hogere VAA... (en het zou ook niet in mijn budget passen trouwens)
            Het navigatiesysteem ziet er wat minder flitsend uit als bij de Duitse drie, binnenin zie je ook wel dat je in een Nissan zit ipv premium product. Maar ik ben er vrij zeker van dat ik mijn keuze niet ga beklagen.

Je moet je ook voorbereiden op rare blikken en opmerkingen als je zegt dat je van een Duits product overgaat naar iets Japans. Ongelooflijk hoeveel waarde mensen hechten aan een merknaam.

Succes met je keuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door globe Bekijk Berichten
              Voor 35k heb je toch een santa fe?
              Is voor mij een van de mooiere SUV's...
              Nieuw? Laatste versie? Dacht het niet, of er zou al heel wat korting moeten op zitten. Inderdaad prachtige wagen.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Nieuw? Laatste versie? Dacht het niet, of er zou al heel wat korting moeten op zitten. Inderdaad prachtige wagen.

Volgens autogids: prijzen santa fe starten aan 36.800 tot meer dan 49.

een grand santa fe is 55000...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door globe Bekijk Berichten
                  Volgens autogids: prijzen santa fe starten aan 36.800 tot meer dan 49.

een grand santa fe is 55000...
                  Ja inderdaad, vanaf € 36849 voor een instapper tot € 51099 voor het topmodel en met opties kan de teller eindigen op € 53849
                  Een Grand Santa Fe eindigt op € 55699
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Die Nissan X-trail is inderdaad een goede keuze.
                    De enige die misschien ook te overwegen is: de Kadjar van Renault. Dezelfde motor, oogt niet mis, is misschien een ietsie pietsie kleiner (ergens tussen de QQ en de X-trail) en is fully loaded met alle opties en accessoires 34.000 EUR ronde bruto prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                      voor €35000 kunt ge wel een mooi uitgeruste XC60 D3 hebben.
                      Heb onlangs prijs laten maken en kwam op €38000 voor de D3 automaat Ocean Race, convinience pack, business pack en nog wat kleinigheidjes. Dus manueel en wat sprelen in de opties en ge zit aan €35000 en 117gr CO2

Comment

Oke, het is er niet van gekomen. firma maakte te weinig winst om een firmawagen te verantwoorden. Dus is alles verschoven naar 2016. Iemand die weet heeft van modellen in hetzelfde segment die in 2016 gaan uitkomen?? Ik kan er niets aan doen, maar tot nu toe vind ik de X-trail nog steeds een van de best ogende suv's op de markt in dat segment, met de nieuwe Tucson op de 2de plaats. Ik heb de Kadjar al eens van dichtbij bekeken, en op het 1ste zicht lijkt me de afwerking toch een stap terug in vergelijking met de X-trail. Komt plastiekeriger over. Ik weet dat Mazda met de CX-9 gaat komen, Renault zou met een grotere SUV op de markt gaan komen. En tsja, de Santa Fe.... Zeer mooie wagen, maar te duur.

Comment

Working...
                        X