Mededeling

Collapse
No announcement yet.

c-segmenter SUV.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• c-segmenter SUV.

Had tijdje geleden al deze vraag gesteld, maar de thread liep volledig uit de hand. Budget zal rond de 35K BTW in zijn.

Iemand die een idee heeft? Er zijn zo gigantisch veel SUV's in dit segment dat we door de bomen het bos niet meer zien.

Mijn vrouw had haar zinnen gezet op een Nissan X-trail Tekna( elektrische kofferklep, elektrisch panodak 360° camera view; lederen bekleding etc, dus eigenlijk alles er op en eraan), die kwam op (inclu fleetkorting) op 31K. Raar genoeg is dat de enige die, als je de topuitvoeringen van andere modellen vergelijkt met elkaar rond die prijs zit. Zodra je bij honda, Toyota etc gaat kijken zit je al rap tegen de 40K.

tweedehands zijn er zeer mooie SUV's te vinden rond die prijsklasse, maar dan zit je natuurlijk al vlug met een hogere VAA. Baas is overeengekomen dat hij haar 100 euro netto opslag geeft. En we zijn dan van plan om onze huidige Volvo V70 weg te doen, dus daar sparen we maandelijks ook weer iets op uit. Laat ons zeggen dat we qua VAA max rond 300 euro willen zitten.

Alvast bedankt.
    Last edited by ; 14/07/2015, 12:23.

Mazda CX-5
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
      Mazda CX-5
      Deze heeft net hetzelfde probleem als de rest. Als je de uitrustingsniveaus gaat vergelijken, kom je een heel stuk duurder uit.

Comment

Lexus NX300h ?
        Lexus RX 450h Anniversary Edition ? http://issuu.com/lexus-europe/docs/l...082014_n/3?e=0

Beiden iets boven budget, maar mss de moeite om eens te bekijken in lease
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
          Lexus NX300h ?
          Lexus RX 450h Anniversary Edition ? http://issuu.com/lexus-europe/docs/l...082014_n/3?e=0

Beiden iets boven budget, maar mss de moeite om eens te bekijken in lease
          Die RX450 kost dubbel zoveel....Mooie wagen, daar niet van.

Comment

Een aircross voor iets van een 23.5k ? http://www.citroen.be/fr/vehicules-n...romotions.html
            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
              Een aircross voor iets van een 23.5k ? http://www.citroen.be/fr/vehicules-n...romotions.html
              Ook al aan gedacht. Doch zeer gedateerd. En jammer dat de Tucson pas voor maart 2016 gaat zijn...

Comment

Wilde ook de Tuscon voorstellen. Denk dat de Nissan X-trail wel bijzonder veel auto is voor dat geld.

Comment

Gebouwd voor luxe en prestaties, gebaseerd op geavanceerde hybride motortechnologie. Ga naar onze officiële website en kies uw Lexus.

NX300h Business Edition, iets hogere aankoopprijs wel maar wel lage VAA dank zij slechts 117g co2
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Wilde ook de Tuscon voorstellen. Denk dat de Nissan X-trail wel bijzonder veel auto is voor dat geld.
                    De X-trail is inderdaad zeer veel auto voor zijn geld. De rechtstreekse concurrenten kosten minstens 5000 euro meer. Als men hetzelfde uitrustingsniveau wilt hebben.

Comment

Dat verschil zal wel ergens zitten .
                      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                        Dat verschil zal wel ergens zitten .
                        Geloof me, heb met een hoop SUV's uit deze klasse gereden, en je merkt weinig verschil qua kwaliteit tussen een Nissan X-Trail en een Honda CR-V, Kuga, IX35, Sportage etc....

Comment

bmw X3... niet zo luxueus uitgerust voor 37.000 btw in maar wel incl airco, metallic en gps

Comment

Dan rij ik liever in een goed uitgeruste Nissan ipv een kale X3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                              Geloof me, heb met een hoop SUV's uit deze klasse gereden, en je merkt weinig verschil qua kwaliteit tussen een Nissan X-Trail en een Honda CR-V, Kuga, IX35, Sportage etc....
                              Een IX35 vind ik wel een andere klasse. Ik zie hier trouwens veel verschillende suv's van maten passeren. Titel is c segmenter, is dat niet eerder de Qushqai ipx x-trail?
                              Goed ik zou voor 35k voor de mazda gaan, no way dat die meer dan 35k kost. Mijn ouders kochten er eentje voor 24k nieuw met wat korting, wel benzine 4*2 uitvoering 163pk active.

Comment

Je kan ook eens bij KIA of SSangYong gaan kijken ?
                                SS heeft de naam en het imago niet mee maar bieden wel veel waar voor het geld ook

Comment

(er rijden 3 nieuwe, prachtige rexton's 200 xdi rond in de geburen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    (er rijden 3 nieuwe, prachtige rexton's 200 xdi rond in de geburen)
                                    193 CO² uitstoot? WTF? En ik kan er niks aan doen, maar in vind zowel een Kia Sportage als een Mazda CX-5 geen mooie wagens. Wat ik wel een mooie wagen vindt, is een Hyundai Santa Fe, maar die ligt buiten budget...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                                      193 CO² uitstoot? WTF? En ik kan er niks aan doen, maar in vind zowel een Kia Sportage als een Mazda CX-5 geen mooie wagens. Wat ik wel een mooie wagen vindt, is een Hyundai Santa Fe, maar die ligt buiten budget...
                                      voor minder dan 30000 heb je al een stockwagen van de Santa Fe

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/268807488?asrc=st|as

geen geld voor zo een grote wagen

geen idee of de co2 te hoog ligt

Comment

CX-5 is er met de face-lift een stuk op vooruit gegaan, zowel exterieur als interieur (idem voor de Honda CR-V)
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                        X