Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Mijn vader heeft vroeger nog een Vito V-klasse gehad (voor ze die versie viano noemden) en dat was de slechtste auto die hij ooit gehad heeft. Slechte stoelen, veel lawaai, waardeloze airco, debiel alarm, continu technische storingen, roesten als de pest enz. Na 6 jaar uit miserie weggedaan. Dat zal nu wel al verbeterd zijn zeker?
Klinkt me niet onbekend in de oren. 😁
De huidige V-klasse zou een heel pak beter zijn wat ik hier & daar al hoor van collega's. Dat zou wel mogen met zulk mooi interieur, maar een garantie is dat niet natuurlijk.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Viano hier al paar jaar. Vorig model. 3.0l V6 diesel. Zalige auto. En veel plek.
Ook heel betrouwbaar. Tevoren nog de 2.2 van 163pk gehad met manuele bak. Ook heel fijn maar mist wat pit.
We rijden nu tijdelijk met een huurwagen Peugeot 5008 (5+2) en de kinderen vinden het best wel comfortabel.
Zijn die zitjes beter/groter dan die van een X5 ?
We hebben ook de aanschaf van een 216d of 218d gran tourer overwogen. Maar zelfs voor 30K is dit een redelijk kale auto.
Je moet hem goed aankleden zodat hij er deftig uitziet.
Last edited by ; 25/07/2015, 09:12.
Reden: Verkeerd type
Als je de 2 Gran Tourer nog deftig wil aankleden, dan is dat nog een optie.
Kaal zou ik hem zeker laten staan, weinig premiumwaarde (what's in a name...).
De X5 zou ik toekomstgericht zeker laten staan zoals hierboven wordt gezegd.
Als de Peugeot 5008 je bevalt, waarom die dan niet?
Of wil je echt het BMW-logo voor minder ruimte?
Is een X5 niet ruimer dan een 5008?
Vooral hoofdruimte en 2de zitrij?
Volgens mij niet. 5008 behoort in ieder geval tot de breedste wagen samen met een S-max.
Je zal ook meer ruimte hebben achter de derde rij dan bij een X5.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Bedankt voor jullie suggesties en feedback. Naast Gran Tourer stond evt. een Touran. Maar 5008 is toch comfortabeler naar mijn ervaring. Daartegenover staat wel de psychologische hogere betrouwbaarheid van een vw tov een Peugeot. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
We hebben de optie voor een X5 nog niet helemaal geschrapt, maar zetten het even op hold op basis van jullie bevindingen.
Ik wilde een Ford S-Max Vignale (die luxeuitvoering) voorstellen, maar lees net je slechte ervaringen met Ford.
De plaats op de derde zitrij van de nieuwe Espace vond ik vies tegenvallen. Minder dan in een Grand Scenic, denk ik zelfs. Zeker met de tweede zitrij een beetje naar achteren geschoven zoals wij gedaan hadden.
Ik wilde een Ford S-Max Vignale (die luxeuitvoering) voorstellen, maar lees net je slechte ervaringen met Ford.
Ik zou dat ook voorstellen. Hebben er toch twee van gehad en mechanisch gezien hebben die nooit mankementen vertoond. Op de laatste stonden toch 388dzd km na 3jaar en hebben er nog een mooie prijs voor gehad.
Comment