Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Comfortabele zevenzitter premium merk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenSeat Alhambra is toch geen premium?
Ik denk dat de topicstarter zijn pech met zijn Galaxy wil vergeten met een 5 jaar oude x5. Vandaar de "premium zevenzitter" in de vraag.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Premium en 7 plaatsen vind je énkel op papier, maar niet in het echt, omdat de laatste twee geen echt volwaardige zitplaatsen zijn.
Tenzij je overschakelt naar een Viano, maar dan moet de omvang van de wagen je liggen.
Als ruimte belangrijk is, alsook comfortabele extra zitplaatsen, kom je altijd bij een monovolume uit (Viano/Transporter-busjes buiten beschouwing gelaten), omdat SUV's ondanks hun omvang vaak minder praktisch/ruim zijn.
Prijs/kwaliteit is een Galaxy dan inderdaad zeker geen slechte keuze. Er komt binnenkort een facelift uit, met een paar nieuwe diesels (180 pk geloof ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenPremium en 7 plaatsen vind je énkel op papier, maar niet in het echt, omdat de laatste twee geen echt volwaardige zitplaatsen zijn.
Tenzij je overschakelt naar een Viano, maar dan moet de omvang van de wagen je liggen.
Als ruimte belangrijk is, alsook comfortabele extra zitplaatsen, kom je altijd bij een monovolume uit (Viano/Transporter-busjes buiten beschouwing gelaten), omdat SUV's ondanks hun omvang vaak minder praktisch/ruim zijn.
Prijs/kwaliteit is een Galaxy dan inderdaad zeker geen slechte keuze. Er komt binnenkort een facelift uit, met een paar nieuwe diesels (180 pk geloof ik).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenTorenhoge Co2 uitstoot in vergelijk met die X5.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Nieuwe 5008 kopen. Erg ruime wagen al is een sharan/voyager/v klasse nog een maat groter.
Wat is premium..
Een 2 is veel te klein, een x5 is ook niet zo groot als hij vanbuiten lijkt en de tjd dat vw betrouwbaarder was dan peugeot is ook voorbij.
Vergeet die badge en koop ruimte en luxe voor je geld.
Wat ik ook mooi vind, maar die valt buiten budget en is 2e hands wss niet te vinden, is de grand santa fe.extra lange versie, beest van een wagen.
Comment
-
TP is opzoek naar een tweedehands voor een waarde van +/- € 25.000. Gaat ie weinig aan een FL hebben en veel te duur uitkomen. Of hij moest het geweer van schouder veranderen natuurlijk en uitkijken naar iets nieuws.
Dacht dat er al iemand was die hier eentje kocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenVroeger noemde dat de V-klasse de personenversie tegenwoordig is dat de Viano (merknaam van een meststoffen producent)
Is terug V-klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenTP is opzoek naar een tweedehands voor een waarde van +/- € 25.000. Gaat ie weinig aan een FL hebben en veel te duur uitkomen. Of hij moest het geweer van schouder veranderen natuurlijk en uitkijken naar iets nieuws.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenOk dan, voor 25000 en goedkoper vind je een mooi uitgeruste Galaxy van een jaar oud met weinig kilometer.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenInderdaad, maar dan zit hij weer met een groot "busgehalte". TS zal dus naar een compromis moeten zoeken.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Florre Bekijk BerichtenIk ben zeker niet tegen een Mercedes. Heb ook al R klasse overwogen maar zijn naar het schijnt echte roestbakken. De gl vind ik er een beetje lomp uitzien. Tenzij goed aangekleed maar dan zit je met een ander budget of heb je een wagen met veel kilometers.
Dit is de X5 die we op het oog hebben en die momenteel bovenaan ons lijstje staat :
http://m.autoscout24.be/anbod/-27434...autoscout24.be
ugh... weer de zoveelste verkoper met praatjes. heeft helemaal geen M-pakket!! De brede spatborden komen standaard vanaf 20".
ter vergelijking, onderstaande X5 is wel uitgerust met M-pakket. Let op de hoogglans raamlijsten, andere bumpers, en de spatborden in koetswerkkleur.
Comment
-
Daar is inderdaad niks M-pakket aan, die heeft normaal op het stuur ook een M-logo.
Onbetrouwbare verkoper voor mijn part.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Allen bedankt voor jullie feedback.
uiteindelijk toch vandaag een vw sharan highline 136pk zwart met licht beige alcantara/leder bekleding aangeschaft.
zoiets :http://m.autoscout24.de/angebote/vol...warz-275104474
Comment
-
he leuk dat je dat nog even komt melden. Veel plezier en proficiat met je nieuwe aankoop.
Comment
-
Netjes, heeft deze elektrische schuifdeuren?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment