Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4 cilinders vs 4 cilinder +
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe Octavia 2.0tdi doet dankzij de DSG ook lage toeren (soms te laag naar m'n zin), maar dat klinkt niet echt aangenaam. Hierbij bedoel ik niet de snelweg hé. Maat 50 in z'n 6 is echt brommen. Iets wat een 3 liter niet doet.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Mijn schoonouders hebben met een mercedes clk 6 cilinder benzine gereden en rijden nu met een mazda cx-5 4 cilinder diesel en ze kiezen resoluut voor deze 4 cilinder.
en ik kan ze alleen maar gelijk geven, veel beter motor die diesel, terwijl die benzine meer pks.
die 4 cilinder diesel is veel soepeler
Comment
-
Moderne benzine's zijn dan ook soepeler wegens meestal turbo.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe Octavia 2.0tdi doet dankzij de DSG ook lage toeren (soms te laag naar m'n zin), maar dat klinkt niet echt aangenaam. Hierbij bedoel ik niet de snelweg hé. Maat 50 in z'n 6 is echt brommen. Iets wat een 3 liter niet doet.
Comment
Comment