Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sportieve break: BMW 318dA M-pack of Skoda Octavia Combi RS DSG
Ik lees hier op het forum anders dat de nieuwe c klasse langs alle kanten rammelt. Datbzijn dan wagens van 40 000 ejro en (veel) meer.
Mijn franse peugeot heeft op 67000km nog geen rammeltje. De vorige had er 115000 en die daarvoor 160000km. Zonder enig rammeltje. Tijd om eens met een Franse wagen te testrijden en je vooroordelen niet als waarheid te verkopen denk ik.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
160.000 kilometers? Lol, het zou maar erg zijn als hij dan al zou rammelen. 400.000 is toch nog wel wat anders hoor.
Is dat niet typisch aan auto's ? Zeer sterk imago gebonden?
Ja, en niet enkel voor auto's vind ik, maar daar valt het natuurlijk het meeste op, zoals met de kamelen en Arabische volbloeden van de sjeiks vroeger.
Zelf ben ik te nuchter economisch ingesteld denk ik. Ik heb een lijstje van wat ik verlang (qua uitrusting, comfort, ruimte, wegligging, vermogen, garantie, service van dealer, enzovoort.), en kies gewoon dat wat me het meeste oplevert voor mijn geld. Dit heeft vier verschillende merken van auto's opgeleverd, maar het hadden er ook meer of minder kunnen zijn.
indien je graag wat meer info wil over de skoda is www.skodaforum.nl de beste plek
Ik vind het niet zo'n overzichtelijk forum
Zo heb ik daar al gezocht om te kijken hoe ik kan herkennen dat de navigatie Amundsen die er op zit inderdaad de nieuwe versie is, maar ik vind het niet of raak er niet aan uit...
Ik vind het niet zo'n overzichtelijk forum
Zo heb ik daar al gezocht om te kijken hoe ik kan herkennen dat de navigatie Amundsen die er op zit inderdaad de nieuwe versie is, maar ik vind het niet of raak er niet aan uit...
maak even een account aan en vraag het even in het octavia 3 forum dan krijg je allen info die je maar wil van de mannen daar
Na dagen van tobben, configureren en testrijden is het eindelijk gelukt om een keuze te maken
En de keuze is gevallen op.... geen een van de twee
Deze ochtend bestelling geplaatst van nieuwe Skoda Octavia RS 2.0 TDI; met volgende kenmerken:
Skoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG
Moon white metaalkleur
standaardvelgen 7,5 x 17 'Dorado' (want gevraagd om die te leveren met winterbanden, in maart/april wil ik nieuwe zomerwielen in zwart
Opties: Pack RS Comfort: Adaptive Cruise Assistant Intelligent Park Distance Assitant Keyless Access (KESSY) Verwarmde voorzetels Tijdelijk reservewiel Mistlampen vooraan met bochtverlichting 230 V stopcontact (max 150W) Verwarmde voorruitsproeiers Verlichte voetenruimte voor- en achteraan Pack RS GPS Traveller: Traveller Assistant Infotainment Navigatiesysteem Columbus - Europa Lane Assistant - rijstrookaanhoudingsassistent Intelligent Light Assistant - grootlichtassistent Traffic Signs Recognition - Verkeersbordenherkenning Tuner DAB - Digitale Radio-Ontvagnst Comfort Telefonie (Bluetooth) met spraakbediening, draadloze verbinding met buitenantenne en WiFi & Multimediahouder Driver Activity Assistant - Vermoeidheidsherkenning Performance Mode Selection Black Design Package
Panoramisch open dak PSD
Leder, bekleding met Red Stitching (rode stiksels + rood VRS logo)
Elektrische opening en sluiting van de achterklep
Canton Soundsystem met 10 luidsprekers, digitale equalizer en subwoofer voor variabele koffervloer
Variabele koffervloer
Multifunction Pocket
Enige wat ik gelaten heb is de afneembare trekhaak. Zeker dat ik die nodig zal hebben ben ik nog niet, en die achteraf plaatsen kost haast evenveel als optie nieuw...Hier zit een heel contente mens
Comment