Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De jag is zodanig ontworpen om de onderhoudsprijzen relatief laag te houden, zodat de leasingprijs gunstiger is. Ik zou daar dus niet zo veel zorgen over maken.
Voor mij : Jag, Ford, hyundai en dan de opel.
Ook niet vergeten, de Jag en ford zijn nieuwere modellen, een opel is wel al bijna einde cyclus en dus beetje verouderd. Maar je zult er wel grotere kortingen op kunnen krijgen dus.
De jag is het oude model vermoed ik? Is de laatste serie, de nieuwe is zelfs net te koop.
Dan zit je ongeveer aan de prijs van een nieuwe ford mondeo.
Als ik persoonlijk moet kiezen tussen een nieuwe ford en 2de hands jag, kies ik voor de ford...
Voor die prijs verwacht ik gewoon een nieuwe wagen...
Toch wel even vermelden dat de hyundai de ford op alle vlakken verslaat in reviews...
Dus volgens de testers zou de hyundai toch de betere koop zijn...
Peugeot 508 SW is ook schoon hoor, stond ook hoog op mijn lijst.
Maar betrouwbaarheid op lange termijn zou heel wat minder zijn...
Zegt wie, de franse bashers van het stenen tijdperk? Ik heb enkel gelezen dat de 1.6 benzine wat bovengemiddelde mankementen zou vertonen (bobines/elektrische waterpomp). Van de diesels heb ik van geen problemen gehoord.
Koop u gewoon de jag, voor zo een budget wil je toch iets speciaals niet? Wie geeft er nu 35k aan een huyndai. Zeker niets tegen dat merk en exterieur is het een mooie wagen maar toch.. een jag vs een huyndai/opel/..
Doe mij maar deze full option Volvo V70 D4 stockwagen: 38 KEUR, komt van 47 KEUR; lijkt me een mooi compromis tussen alles wat hier al werd voorgesteld...
Toch wel even vermelden dat de hyundai de ford op alle vlakken verslaat in reviews...
Dus volgens de testers zou de hyundai toch de betere koop zijn...
Behalve op rijeigenschappen. Daar heeft de Hyundai een nogal gevoelloos stuur en niet de scherpste ophanging.
En waarom die niet verkoopt???
Omdat iedereen die particulier koopt in die klasse 'premium' wil.
Comment