Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke familiewagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk Berichten
    K'vraag me wel af waarom je de hyundai zo weinig ziet rijden... Is toch een prachtige wagen?
    Achteraan is het een mooie auto vind ik, vooraan minder. En het interieur kan ik niet smaken ..
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
      Achteraan is het een mooie auto vind ik, vooraan minder. En het interieur kan ik niet smaken ..
      Vind ik dus wel mooi é , lekker futuristisch

Comment

Ik zou een jonge 2de handse Jag kopen als je persé die wil hebben, dan moet je al een klein beetje minder waardeverlies slikken.

Comment

Vind ik dus wel mooi é , lekker futuristisch
          Het oogt voral goedkoop mijn gedacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            De jag is zodanig ontworpen om de onderhoudsprijzen relatief laag te houden, zodat de leasingprijs gunstiger is. Ik zou daar dus niet zo veel zorgen over maken.
            Voor mij : Jag, Ford, hyundai en dan de opel.
            Ook niet vergeten, de Jag en ford zijn nieuwere modellen, een opel is wel al bijna einde cyclus en dus beetje verouderd. Maar je zult er wel grotere kortingen op kunnen krijgen dus.
            De jag is het oude model vermoed ik? Is de laatste serie, de nieuwe is zelfs net te koop.

Comment

voorbeelden genoeg:

Hier vind je een tweedehands Jaguar XF die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Hier vind je een tweedehands Jaguar XF die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                De jag is het oude model vermoed ik? Is de laatste serie, de nieuwe is zelfs net te koop.
                Aah ja kan wel kloppen idd
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Dan zit je ongeveer aan de prijs van een nieuwe ford mondeo.
                  Als ik persoonlijk moet kiezen tussen een nieuwe ford en 2de hands jag, kies ik voor de ford...

Voor die prijs verwacht ik gewoon een nieuwe wagen...

Momenteel heeft de mondeo mijn voorkeur

Comment

Toch wel even vermelden dat de hyundai de ford op alle vlakken verslaat in reviews...
                    Dus volgens de testers zou de hyundai toch de betere koop zijn...

Comment

Voor die prijs verwacht ik gewoon een nieuwe wagen...
                      Die Jaguars zijn toch ook nog nieuwe wagens ?

Maar ik begrijp wat je wil zeggen, maar ik zou persoonlijk ziek zijn van dat waardeverlies dat je op dergelijke Jag al na 1 of 2 jaar maakt.

En met Hyundai is echt niets mis hoor, die spleetogen weten beter dan wie ook hoe ze een auto in elkaar moeten steken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Die Jaguars zijn toch ook nog nieuwe wagens ?

Maar ik begrijp wat je wil zeggen, maar ik zou persoonlijk ziek zijn van dat waardeverlies dat je op dergelijke Jag al na 1 of 2 jaar maakt.

En met Hyundai is echt niets mis hoor, die spleetogen weten beter dan wie ook hoe ze een auto in elkaar moeten steken.

Klopt, een nieuwe auto kopen is een heel slechte investering...

Maarja mannen en hun speeltjes

Comment

Alle prijzen zijn catalogusprijzen, dus er gaat waarschijnlijk nog een paar duizend € korting af... Enkel de jaguar is de minimumprijs (stock-actie)

Ben particulier...
                          Ook alle wagens zijn min of meer dezelfde aantal opties. En die opties zitten dus ook in de gegeven prijs.

Van de jag ben ik echt bang voor het onderhoud... iemand een idee hoeveel hun onderhoud kost tov andere merken?
                          Kan je niet vergelijken, ene merk geeft dubbel zoveel korting als andere, ook verschil van dealer tot dealer, ...

Comment

De JAG is ongetwijfeld de mooiste.

En een Skoda superb met alle toeters en bellen?
                            www.skodaforum.eu

Comment

Zo eentje? 😀 http://www.autoforum.be/showthread.php?t=70546
                              Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                              VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                                De JAG is ongetwijfeld de mooiste.

En een Skoda superb met alle toeters en bellen?

pfffff, skoda...:s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten

Peugeot 508 SW is ook schoon hoor, stond ook hoog op mijn lijst.
                                  Maar betrouwbaarheid op lange termijn zou heel wat minder zijn...

Comment

Peugeot 508 SW is ook schoon hoor, stond ook hoog op mijn lijst.
                                    Maar betrouwbaarheid op lange termijn zou heel wat minder zijn...
                                    Zegt wie, de franse bashers van het stenen tijdperk? Ik heb enkel gelezen dat de 1.6 benzine wat bovengemiddelde mankementen zou vertonen (bobines/elektrische waterpomp). Van de diesels heb ik van geen problemen gehoord.

Koop u gewoon de jag, voor zo een budget wil je toch iets speciaals niet? Wie geeft er nu 35k aan een huyndai. Zeker niets tegen dat merk en exterieur is het een mooie wagen maar toch.. een jag vs een huyndai/opel/..

Comment

Doe mij maar deze full option Volvo V70 D4 stockwagen: 38 KEUR, komt van 47 KEUR; lijkt me een mooi compromis tussen alles wat hier al werd voorgesteld...

Comment

Toch wel even vermelden dat de hyundai de ford op alle vlakken verslaat in reviews...
                                        Dus volgens de testers zou de hyundai toch de betere koop zijn...
                                        Behalve op rijeigenschappen. Daar heeft de Hyundai een nogal gevoelloos stuur en niet de scherpste ophanging.
                                        En waarom die niet verkoopt???
                                        Omdat iedereen die particulier koopt in die klasse 'premium' wil.

Comment

pfffff, skoda...:s
                                          Wat is er mis met de skoda's van tegenwoordig?

Voor 33k heb je een dik uitgeruste Octavia RS TDI.

Ik zou in uw lijstje voor de Jag gaan. Rijdt gewoon beter dan al de rest en is ook een klasse hoger imo.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X