Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke familiewagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• welke familiewagen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe famliewagen.

Momenteel twijfel ik tussen:

Hyundai i 40 = 37.000€
    Ford new mondeo clipper = 34.000 €
    jaguar xf sportbreak = 41.000 € (stockactie, normale prijs 55.000€)
    Opel insigna break = 38.000 €

Persoonlijk vind ik de hyundai heel mooi, maar ben wat angstig voor het merk. hoe betrouwbaar en dergelijke...

De jaguar is gewoon prachtig, maar denk dat die onderhoudskosten serieus gaan doorwegen :s

Wat kunnen jullie mij aanraden?
    Of misschien nog een volledig andere auto?

i 40 heeft 5 jaar garantie waarom zorgen, maken ?

de jag is een mooi aanbod...tempting

is de rest met korting af, of kataloog ?

Comment

de jag!
      de Hyundai i 40 is ook knap maar als het prijsverschil met de jag slechts 4k is is de keuze rap gemaakt imo
      lets have some more member berries

Comment

Tussen 34000 en 41000 is veel verschil maar als de 41k geen probleem zijn, zou ik ni twijfelen.

Opties kunnen natuurlijk wel nog doorwegen. Zijn deze ~ dezelfde?
        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Bvba of particulier?

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Alle prijzen zijn catalogusprijzen, dus er gaat waarschijnlijk nog een paar duizend € korting af... Enkel de jaguar is de minimumprijs (stock-actie)

Ben particulier...
            Ook alle wagens zijn min of meer dezelfde aantal opties. En die opties zitten dus ook in de gegeven prijs.

Van de jag ben ik echt bang voor het onderhoud... iemand een idee hoeveel hun onderhoud kost tov andere merken?

Comment

Passat vind'k niet schoon, oogt wat saai vind'k

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk Berichten
                Alle prijzen zijn catalogusprijzen, dus er gaat waarschijnlijk nog een paar duizend € korting af... Enkel de jaguar is de minimumprijs (stock-actie)
                neem dat aanbod van die jag mee naar de anderen als overtuiging het onderste uit de kan te halen

jag moet al ff mee met de rest, de tijd dat de onderhoudprijzen exorbitant waren is passe...maar het zal duurder zijn, vraag extra waarborg bij aanschaf nog

Comment

Zonder rekening te houden met de prijs kies ik ongetwijfeld de Jag. Er zit natuurlijk wel een behoorlijk prijsverschil op de wagens. Persoonlijk zou ik de insignia en de i40 laten afvallen. De i40 stond enkele jaren geleden ook op mijn lijstje, maar het interieur was voor mij een echte afknapper.
                  Als alternatief zou ik de Mazda 6 en eventueel zelfs de Volvo v70 voorstellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
                    Zonder rekening te houden met de prijs kies ik ongetwijfeld de Jag. Er zit natuurlijk wel een behoorlijk prijsverschil op de wagens. Persoonlijk zou ik de insignia en de i40 laten afvallen. De i40 stond enkele jaren geleden ook op mijn lijstje, maar het interieur was voor mij een echte afknapper.
                    Als alternatief zou ik de Mazda 6 en eventueel zelfs de Volvo v70 voorstellen.

Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind i40 juist heel mooi vanbinnen.

thx voor uw advies

Comment

ik zou uit de lijst een lichte voorkeur hebben voor de mondeo (rijkwaliteiten).
                      Als het budget het toelaat, misschien eens de Vignale bekijken.

Daarnaast zou ik nog naar peugeot 508 of Mazda 6 kijken.

Comment

voor mij de Jaguar aub. Zowel interieur als exterieur steekt deze er met kop en schouders boven. Prijzen van onderhoud zullen waarschijnlijk iets duurder zijn, kan je deze niet opvragen bij je concessiehouder? Zo heb je indicatief toch al een gedacht
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Voor mij ook de Jaaaag, geen twijfel mogelijk. Echt een bloedmooie wagen en laaste serie dus kinderziektes e.d. zullen wel meevallen, al heb ik er geeen weet van of die er al waren of niet. Die jaguar zou ik ook echt graag bezitten in dat segment. Zelfs moest er ipv de andere keuzes van u bmw5, merc e en a6 hadden gestaan was ik nog voor de Jaguar gegaan.
                          Een onderhoudsbeurt bij jaguar zal uiteraard duurder zijn als bij Hyundai maar je krijgt er ook een pak voor terug. Neem dat dat het dubbele kost, dan zit je nog goed niet?
                          Ik vraag mij ook wel af hoe de onderhoudskosten van jaguar zich stellen tov de duitse drie?

Btw zou ik ook een passat overwegen, echt zeer mooi afgewerkt al is hij idd een tikkeltje saai, zeker achteraan. Auto voelt wel heel robuust aan tov veel concurrenten.

Comment

Jag ongetwijfeld het mooist doch ik zou voor de mondeo gaan, best sturende auto en vemoedelijk vignale versie mogelijk voor dat buget, die is dan werkelijk full full option.

Comment

Idd 508 zeker ook eens testrijden 😀

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                Jag ongetwijfeld het mooist doch ik zou voor de mondeo gaan, best sturende auto en vemoedelijk vignale versie mogelijk voor dat buget, die is dan werkelijk full full option.
                                Wat is eigenlijk het verschil tussen vignale en de titanium. Vignale met full option kost tegen de 50.000€, titanium full option zo'n 34.000€... Vind ik heel verschil voor een vergelijkbare auto...

Verder staat die mondeo ook hoog op mijn lijst... Al verschillende keren gelezen dat de rijkwalititeit heel goed is. Spreken jullie uit ervaring?

Comment

De jag is zodanig ontworpen om de onderhoudsprijzen relatief laag te houden, zodat de leasingprijs gunstiger is. Ik zou daar dus niet zo veel zorgen over maken.
                                  Voor mij : Jag, Ford, hyundai en dan de opel.
                                  Ook niet vergeten, de Jag en ford zijn nieuwere modellen, een opel is wel al bijna einde cyclus en dus beetje verouderd. Maar je zult er wel grotere kortingen op kunnen krijgen dus.
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

zeker dat de jag een nieuw model is ? Ik dacht dat die niet meer in combi kwamen. Vandaar misschien de bradeerprijs ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                      De jag is zodanig ontworpen om de onderhoudsprijzen relatief laag te houden, zodat de leasingprijs gunstiger is. Ik zou daar dus niet zo veel zorgen over maken.
                                      Voor mij : Jag, Ford, hyundai en dan de opel.
                                      Ook niet vergeten, de Jag en ford zijn nieuwere modellen, een opel is wel al bijna einde cyclus en dus beetje verouderd. Maar je zult er wel grotere kortingen op kunnen krijgen dus.
                                      K'vraag me wel af waarom je de hyundai zo weinig ziet rijden... Is toch een prachtige wagen?

Comment

Working...
                                      X