Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke familiewagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Behalve op rijeigenschappen. Daar heeft de Hyundai een nogal gevoelloos stuur en niet de scherpste ophanging.
    En waarom die niet verkoopt???
    Omdat iedereen die particulier koopt in die klasse 'premium' wil.
    Heb inderdaad ook al de klachten gehoord over het stuur, maar dan ook weer van anderen die de stuurbekrachtiging juist goed vinden...

Pfff, Ik weet het echt niet meer, eigenlijk zou ik voor de ford willen gaan maar het interieur vind ik niet zo opwindend...

Waarom kunnen ze gewoon geen perfecte en betaalbare auto maken???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Wat is er mis met de skoda's van tegenwoordig?

Voor 33k heb je een dik uitgeruste Octavia RS TDI.

Ik zou in uw lijstje voor de Jag gaan. Rijdt gewoon beter dan al de rest en is ook een klasse hoger imo.
      Niets tegen de skoda, maar vind ze gewoon niet mooi, net zoals volvo en volkswagen mij ook niet kunnen bekoren...
      Kwestie van smaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk Berichten
        Waarom kunnen ze gewoon geen perfecte en betaalbare auto maken???
        Omdat perfectie voor jou en mij iets anders is.

Ik raad je aan een paar testritten te doen. "Ik heb gehoord dat" vertelt niet alles. Het kan best zijn dat bv het onderstel van auto x "beter" is, maar het is best mogelijk dat jij daar weinig of niks van merkt (niet iedereen zoek constant de limieten van zijn wagen op)

Comment

In dit lijstje de jaguar. Zelf zou ik daar, als particulier, ook altijd de Mazda 6 bij zetten. Wordt te vaak onderschat als auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk Berichten
            Niets tegen de skoda, maar vind ze gewoon niet mooi, net zoals volvo en volkswagen mij ook niet kunnen bekoren...
            Kwestie van smaak.
            Als het gewoon over de smaak gaat kies dan volgens u de mooiste de rest is van minder belang, toch

Testrit maken kan zeker helpen want HET rijgevoel is ook voor iedereen anders.
            www.skodaforum.eu

Comment

Working...
            X