Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5 aut quattro 190 pk tdi tov Renault Espace 1.6 benz turbo 200 pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zou in deze tijden nooit een auto kopen die 10l verbruikt, maar dat is persoonlijk.

Ik vind het wel een prachtige wagen.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Maar ze zouden de prijs van benzine en diesel mettertijd tot op gelijke hoogte brengen? En 10 l zal wel een groot max zijn.
      Ik redeneer als volgt: als ik bij de 3 Duitsers hetzelfde wil, kan k wel een diesel met 200 pk kopen. Renault biedt dat niet aan in diesel. Dus de benzine bij gebrek aan alternatief en voor het prijsverschil met een dieseluitvoering mag ik al heel wat kilometers doen. Vergelijk ik met de Duitsers dan kan ik voor het prijsverschil heeeeel veel km doen. (jaja, ik weet wel restwaarde en zo, maar je moet toch minstens 55k geven)

Comment

Audi Q5 aut quattro 190 pk tdi tov Renault Espace 1.6 benz turbo 200 pk

Restwaarde is overrated
        Dit zeker bij de Duitsers, al genoeg statestiekjes gezien dat die procentueel nog bijna meeste afschrijven.

Comment

Ja, als je op het einde de rekening maakt heb je veel meer kapitaal opgereden...

Daniel, dat chocoladebruin vind ik ook zeer mooi, maar is enorm gevoelig voor krasjes. Da's de reden dat die afvalt.
          Vinden jullie het beige wel passen bij een moderne auto? Liefst had ik dat genomen omwille van het gemak dat je aan die kleur hebt, maar ik denk dat het oubollig staat. (Heb afspraak om 2 uur, dus moet ik nog snel beslissen welke kleur lol)

Comment

Eerste kleurkeuze is meestal de beste. Volg gewoon uw goesting.
            Als je kleurtrends moet gaan volgen, ben je vandaag misschien hip maar morgen al niet meer.

Ik zou alleen nooit een te donkere kleur kiezen, deze wagen mag gezien worden he.

Succes !

Comment

Nie makkelijk zulle... cassiopiagrijs zie ik graag, beige ook maar daarvan denk ik dat het de auto tekort doet. Jammer dat ik de twee kleuren hier niet kan neerzetten.

Comment

Ik feliciteer je al met je aankoop ! Ook zou (ik zeg wel zou...) beige oubollig verklaard worden, er zullen er veel minder zijn. Voor mij is dat een pluspunt.

Comment

Heb hem al in het beige gezien. Ik zou zo'n kleur eerlijk gezegd enkel in een zuiders land nemen. Daar komt het tot zijn recht. In België zou ik voor het grijs gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    Heb hem al in het beige gezien. Ik zou zo'n kleur eerlijk gezegd enkel in een zuiders land nemen. Daar komt het tot zijn recht. In België zou ik voor het grijs gaan
                    Waarom geen saai grijs, ja... Beige weet ik ook niet zo goed.. zou het in het echt moeten zien. Maar toch geen grijs... alle nieuwe Espace's die je ziet zijn grijs of zwart.

Comment

Beige zou ik wel durven nemen, enerzijds een gemakkelijk kleur, anderzijds is het net wat minder gekozen, en ik vind het zeker geen lelijk kleur (en ook niet oubollig) maar over kleuren en smaken....

Voor je definitief je keuze maakt wil ik toch nog zeggen dat een verwarmde voorruit soms echt handig kan zijn, je komt bij je wagen en de voorruit staat aangevrozen wel je steekt die voorruit verwarming aan en binnen de twee minuten heb je een volledig ontdooide ruit die ook na X meter rijden niet meer kan aanvriezen (wat je soms wel hebt met een gewone ruit)... just saying...
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

als je een garage hebt, en niet sochtends hoeft te gaan werken zou ik het ook niet nemen

spijtig dat benz het nog niet heeft in zijn gamma

Comment

... en als je 's avonds buiten het restaurant kun je alsnog beginnen niet alleen thuis maar ook op verplaatsing is dit voor mij een aangename optie (maar elk zijn keus hé).
                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Ja, inderdaad, kan handig zijn maar voor de paar keren dat dit voorvalt bij mij. In de winter laat ik hem toch warmdraaien thuis. En klinkt wellicht gierig, maar hiervoor 750 euro geven is teveel. Voor iemand die z'n wagen veel gebruikt 's morgens om te gaan werken, is het iets anders. En ik denk dat het interieur snel opwarmt want ik las iets van elektrische bijverwarming plus een benzine is sneller warm dan een diesel.
                            Nog een uurtje... Ik ga toch nog eens goed dat beige bekijken. Als je googeld met afbeeldingen op Espace V zie je hem dikwijls in het beige. In de brochure ook trouwens.

Comment

Ik ben deze middag nog voorbij een Renault-garage gereden waar de demo-Espace in donker grijs stond geparkeerd. Persoonlijk ben ik niet geboeid door de chrom-gimmicks van de franse produktie op dit ogenblik, die wel aanwezig zijn op de nieuwe Espace. Ik vind dat ietwat opzichtig, en zou voor mij een reden zijn om beige te kiezen : dan valt dit minder op...
                              Last edited by guyugy; 29/08/2015, 14:41.

Comment

De bestelbon is getekend... voorlopig beige gekozen. Kan nog veranderen tot maandag. Ben zeer tevreden, ook met de uiteindelijke prijs.

Comment

Olé... binnenkort wéér eentje die het autolandschap wat mooier maakt!
                                  Goede keuze!
                                  Persoonlijk vind ik de 1.6 dCI bi-turbo echt wel OK, en ik heb de indruk dat hij steeds beter wordt naarmate het km-tellertje oploopt...
                                  In de sprintjes misschien wat minder dan de benzine 1.6, maar zijn hogere koppel is toch wel zéér aangenaam, en lijkt me in het dagelijkse verkeer toch nét iets belangrijker.
                                  't Is maar hoe je het bekijkt of wat je het leukste vindt!
                                  Kleuren... daar spreek ik me niet over uit.

Comment

Ik word liever gezien in een Q5 dan een renault.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Ik word liever gezien in een Q5 dan een renault.
                                      Waarschijnlijk moeten minder mooie mensen het verschil maken in een Duitse premium zekers?
                                      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

voila, ik hou ook niet van getinte glazerij, das enkel nodig als je een lelijk wijf en kinderen hebt

Comment

Voor al die luie mensen hier, inclusief ikzelf, die enkel via de gsm dit forum bezoeken: post hier anders eens, onder elkaar, een foto van de 2 interieurkleuren?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X