Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5 aut quattro 190 pk tdi tov Renault Espace 1.6 benz turbo 200 pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Da's nu ne keer iets waar ik me geen bal van aantrek. Ben al lang de periode voorbij dat ik me aantrek of iets status heeft of niet.
    Heb niks te compenseren dus ... (ja, hij is lang genoeg lol)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
      Voor al die luie mensen hier, inclusief ikzelf, die enkel via de gsm dit forum bezoeken: post hier anders eens, onder elkaar, een foto van de 2 interieurkleuren?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
      Ik wil wel maar kan het niet... (Zou zelfs graag de twee buitenkleuren posten om jullie mening eens te horen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Ja, inderdaad, kan handig zijn maar voor de paar keren dat dit voorvalt bij mij. In de winter laat ik hem toch warmdraaien thuis. En klinkt wellicht gierig, maar hiervoor 750 euro geven is teveel. Voor iemand die z'n wagen veel gebruikt 's morgens om te gaan werken, is het iets anders. En ik denk dat het interieur snel opwarmt want ik las iets van elektrische bijverwarming plus een benzine is sneller warm dan een diesel.
        Nog een uurtje... Ik ga toch nog eens goed dat beige bekijken. Als je googeld met afbeeldingen op Espace V zie je hem dikwijls in het beige. In de brochure ook trouwens.
        Ik kan je redenering volledig begrijpen, ik kon enkel schrijven waarom ik het eventueel wel zou doen, voor de ene persoon is die optie (om het even welke ) wel z'n geld waard terwijl een ander persoon dat een onnodige of onnodig dure optie vindt...

Proficiat met je bestelling, en ik zou niet langer twijfelen over de kleur hoor (als je die zelf mooi vindt) het is eens iets anders dan de zoveelste soort grijs.

(waarmee ik niet wil zeggen dat een grijze wagen ook niet mooi kan zijn hé voor er hier zijn die mij verkeerd begrijpen).
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Het verwondert me dat het beige toch de overhand krijgt. Duidelijk zelfs. Ik dacht eerder dat men ermee zou lachen en zeggen dat dit voor oude mensen is. Ben gerustgesteld dat ik dan toch geen oud man voor mijn leeftijd ben lol. Het beige combineert het mooiste met het donker bruine interieur. Op dat gebied kan je niks mis doen. Had ooit een Vel Satis gekocht in beige met bruin interieur. Heb die altijd mooi gevonden toen. Trouwens, de Espace doet me qua concept meer denken aan die Vel Satis (totaal ander uiterlijk, maar de gedachte die erachter zit) dan aan de vorige Espace. En die Vel Satis blijft in mijn herinnering de meest comfortabele auto die ik ooit reed. Niet de snelste (150pk diesel) maar echt supercomfortabel. Dat was ook een soort van verhoogde berline destijds die een hoger segment wou aansnijden.

Comment

IMG_1783.jpgIMG_1777.jpg
            Links Cassiopiagrijs, rechts duibeige (op een ander model jammer genoeg)

Comment

In die beige is er ook een tikkeltje grijs, vind ik. Beter dan als de beige zou naar goud gaan.
              Gewoon doen !

Comment

Persoonlijk zou ik toch voor het grijze gaan maar dat is mijn mening natuurlijk.. Ik hou wel van tinten grijs ook al worden ze als saai opschreven

Comment

prachtig toch zo

Comment

ik zie die steeds meer vanop mijn terras

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      In die beige is er ook een tikkeltje grijs, vind ik. Beter dan als de beige zou naar goud gaan.
                      Gewoon doen !
                      Op de foto bedriegt het wel een beetje. Het beige gaat sterk naar goudgeel in de zon.
                      De foto van Thor is Caspassiogrijs.
                      Daarstraks nog eens met vrienden over gehad en hun de kleurstalen getoond, die vonden het beige te geel eigenlijk. Op de PC is het moeilijk uit te maken he. Allez, twijfel nu terug, ga morgen eens rondrijden om ene te zien in beige. Eigenlijk beschamend dat zoiets een probleem moet zijn Maar ja, 't is ook geen trui die je kiest hee.

Comment

Grijs? oei, ik dacht dat dit beige was.

Inderdaad beter om het eens IRL te gaan bekijken.

Comment

Dat beige vind ik persoonlijk ook te geel...dat grijs heeft zo'n beetje zandtinten erin.

Je hebt me toch ook weer doen twijfelen. Ik ga toch voor een nieuwe testrit met een 160 pk versie gaan ;-)

Comment

Had je al een testrit gedaan dan? En wat waren je ervaringen? De diesel rijdt ook zeer goed hoor, je hebt nooit de indruk dat je ondergemotoriseerd bent. Maar voor mij mist hij een extraatje, maar of dit echt nodig is? Hij zal ook erg zuinig zijn denk ik. Met de kilometers die ik afleg kan ik de twee kanten uit. Weinig kilometers maar wel altijd grote afstanden. En vermits men de diesels toch gaat ontmoedigen (denk ik) heb ik mezelf getrakteerd op de benzine lol.

Comment

Nee, ik heb mijn geplande testrit afgezegd, omdat ik eigenlijk overtuigd was van de XC60, maar ik merk toch bij mezelf dat ik toch steeds weer terug allerlei sites over de Espace ga bekijken ;-)
                              Ben trouwens ook wel geïnteresseerd in de iets grotere versie van de Kadjar, die binnenkort zal verschijnen. Maar wsl zal die met max 130 pk komen.
                              Zal er toch maar eens mee gaan rijden...dan is het uit mijn systeem ;-)

Comment

Welke kleur is het uiteindelijk geworden?
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Toch het cassiopiagrijs omdat daar toch een beetje een bruine tint in zit. Het beige was te geel in de zon, gaat naar het goudkleurige toe.

Bud Wijzer, ik zou toch ook eens een rit doen in uw plaats. Je ziet hoe het kan verkeren

Comment

Onze achtergebuur heeft een witte espace. Vind ik persoonlijk ook wel knap. Wel veel kuiswerk dan. Ondervinden we nu ook met onze witte octavia :-)

Comment

Ja, je kon ook kiezen voor wit metallic. Maar heb eens een witte auto gehad en dat was kuisen geblazen. Vooral de binnenslagen en zo werden snel vuil.

Comment

Onze Captur was ook dat beige metaal (stockwagen) en dat is me héél erg meegevallen. Tot mijn eigen verrassing eigenlijk, want anders zijn we helemaal geen 'beige' mensen. De kleur kwam ook niet oubollig over ofzo, echt mooi. Het contrast tussen de chroomaccenten, het zwart en het metaalbeige vind ik veel geslaagder dan bij het cassiopia-grijs. Maar ja, ieder moet dat voor zichzelf uitmaken, natuurlijk.

Veel succes met de aanwinst!
                                        Last edited by gpdude; 01/09/2015, 15:41.
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Als ik hem binnen 1.5jaar overneem, kan ik wel leven met deze kleur

Comment

Working...
                                          X