Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf Variant Highline night blue / pacific blue / pearl black

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Golf Variant Highline night blue / pacific blue / pearl black

Morgen mag ik mijn firmawagen bestellen maar ik geraak er gewoon niet uit welke kleur ik moet nemen. Zwart is mooi maar zwart, het donkerblauw vind ik prachtig maar ik vrees dat dit wat saai wordt en mijn vriendin is grote fan van het pacific blue maar dat vind ik wat kinderachtig. Help!

midnight.jpg
    Pacific.jpg
    zwart.jpg
    10
    Pearl Black
    10,00%
    1
    Pacific Blue (lichtblauw)
    30,00%
    3
    Night Blue (donkerblauw)
    60,00%
    6

The poll is expired.

Zwart neem ik NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer als kleur. Gewoon niet bij te houden.
    Donkerblauw is mooi maar Pacific blauw is subliem.

En vermits ge nog niet getrouwd zijt weet ge niet dat de man de auto kiest en de vrouw de kleur.

Comment

Ik rij zelf al een jaartje met een Golf 7 Variant in Tungsten silver. Mocht ik opnieuw mogen kiezen dan zou ik voor midnight bleu gaan.
      Op een bedrijfswagen zou ik geen velgen kunnen nemen zoals op die zwarte(foto) maar moest dat wel kunnen dan zou ik voor pearl black gaan. In combinatie met die velgen is dat prachtig
      Last edited by ; 26/08/2015, 10:07.

Comment

Mijn vrouw heeft een Golf 7 variant in midnight blue; in combinatie met het natuurbruin lederen interieur een prachtige wagen. Op het moment van bestelling, vlak na lancering, (zonder de auto irl gezien te hebben!) waren slechts vier kleuren beschikbaar: zwart, midnight blauw, zilver en wit.

Binnen de huidige mogelijkheden zou pacific ook een serieuze kanshebber geweest zijn: oogt m.i. wat jonger en is beter bestand tegen vuil denk ik (wat dat betreft is midnight blue bijna even erg als zwart...).

Comment

Limestone Grey aub
          Bruinige tint en echt mooi in zonlicht
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

De mijne is black en ik vind het toch wel het mooiste kleur.
            Enja hij wordt rapper vuil maar dan was ik hem wat meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Limestone Grey aub
              Bruinige tint en echt mooi in zonlicht
              Zou ik ook nog overwegen.

Comment

Hier nog een foto van het blauw. Denk dat het deze gaat worden

volkswagen-golf-variant-1-2-tsi-105pk-business-edition-r-line-xenon-lm-18-107653-14.jpg
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Check anders eens mijn topic in onderschrift Anders zou ik ook het night blue nemen.
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Midnight blue.

Comment

Voor mij ook midnight blue
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

@Charlie

Knappe wagen! Ik vind het Pacific blauw vooral onder bewolkte omstandigheden mooi, in de zon wordt het wat licht. Leuk dat je ook een Highline hebt, ik vond het verschil met een Trendline toch wel aanzienlijk.

Ahja en het belangrijkste: jij hebt de 2.0 ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mauw Bekijk Berichten
                          @Charlie

Knappe wagen! Ik vind het Pacific blauw vooral onder bewolkte omstandigheden mooi, in de zon wordt het wat licht. Leuk dat je ook een Highline hebt, ik vond het verschil met een Trendline toch wel aanzienlijk.

Ahja en het belangrijkste: jij hebt de 2.0 ...
                          Highline kwam ik zowiezo al op ivm zetels en bepaalde opties. De 2.0 was na de testrit ook al rap beslist, ik kom van een golf IV 1.9 sdi dus een groot verschil, voel mij veel meer op mijn gemak kwestie van in halen en comfort. Onlangs ook een midnight gezien en vind die ook wel mooi maar wou na een donkergroene en een zwarte nu keer een lichter kleur van auto ( tis mijn eerste nieuwe auto, en wss ook wel mijn laatste ). Enige fouten die ik heb gemaakt: heb nog een euro vijf en geen R line, achteraf gezien had ik beter nog iets gewacht ( info van de garage niet gekregen, kijk je beter zelf voor).

Ben uiteraard wel blij met mijn keuze ( als als ), Auto is bijna een jaar oud en heb al 32k km's gereden. Is wel gemaakt voor autostrade te doen, bochten lukt wel maar tis ook een break. Heb de standaard ophaning en achteraf nog 18inch velgen opgesmeten. Indien nog vragen of andere toestanden, shoot
                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mauw Bekijk Berichten
                            Hier nog een foto van het blauw. Denk dat het deze gaat worden

[ATTACH=CONFIG]109348[/ATTACH]
                            Amai das knap! Zo graag! Beste kleur!

Comment

Working...
                            X