Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro of pneumatische ophanging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
    Je vergeet de C5 nog .. die kan nog als enige met de hydropneumatische ophanging nieuw worden besteld.
    Als recente heb je ook nog de C6 .... de 2de hands markt is wel wat vreemd, sommige gaan voor geen geld, andere vragen bijna de nieuwwaarde van de wagen destijds ... apart
    ben ook al een tijdje aan het kijken naar een C6 benzine...

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      ben ook al een tijdje aan het kijken naar een C6 benzine...
      Er staat er een hele mooie op 2dehands .... http://www.2dehands.be/autos/citro%C...251686381.html
      Ik denk eerlijk gezegd wel dat die op termijn in waarde gaan stijgen die C6'en ... zeer lage productie- en verkoopsaantallen, velen die al naar de schroot of het verre zuiden zijn verscheept ... en de allerlaatste uit zijn soort.
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

      Comment


      • #23
        practige wagen een maat heeft er eentje en een nl collega van me (naast een boxster die contenu kapot is, de cit niet )

        Comment


        • #24
          Hydro of pneumatische ophanging

          Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Voorlopige lijst:
          Jaguar xj
          mercedes c,s ml ea.
          rang rover
          audi a6 allroad

          ik zoek eerlijk gezegd iets kleiner...
          aleternatieven voor de c klasse ?
          Porsche Macan, Panamera, Cayenne... Maar niet echt alternatief voor de C tenzij de macan
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
            Idem ben er stiekem ook al een tijdje naar aan het kijken ... een CX GTI Turbo 2 Prestige met lederen interieur graag Ze worden wel zeldzaam maar soms vind je wel een koopje . Meestal wel uit nederland idd en die 2 meiden krijg je er meestal niet bij ...
            Een Prestige Turbo 2 moet leuk zijn om mee te rijden, maar ik vind persoonlijk de CX 'phase 2' qua hebbeding niet kunnen tippen aan de 'phase 1' met de metalen bumpers. Die eerdere CX-jes zijn gewoon authentieker, vind ik. Het interieur van de phase 1 is misschien iets minder mooi, maar beter qua afwerking dan het phase 2 dashboard, dat bekend staat om zijn rammelgeluiden en platieken rommel.

            Euh... sorry voor de off-topic, guys, maar ik sta echt compleet zot van zo'n CX
            Mijne pa heeft er vroeger 4 CX-en na elkaar gehad en ik heb mijn rijbewijs kunnen halen met een CX 25 GTi bouwjaar '89...

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              verdomme, Jef. Daar gaat mijn nachtrust !
              Sorry, kon het niet laten.
              Ik heb een aantal maanden geleden bijna ene gekocht (vroeg GTi model uit '79, in zeer goede staat), maar heb er toen nét naast gegrepen omdat er andere prioriteiten in het huishouden kwamen...

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                practige wagen een maat heeft er eentje en een nl collega van me (naast een boxster die contenu kapot is, de cit niet )
                C6 wordt gegarandeerd ook een klassieker

                Comment


                • #28
                  Xantia Activa V6
                  2.0 JTDm

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Xantia Activa V6
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                      Een Prestige Turbo 2 moet leuk zijn om mee te rijden, maar ik vind persoonlijk de CX 'phase 2' qua hebbeding niet kunnen tippen aan de 'phase 1' met de metalen bumpers. Die eerdere CX-jes zijn gewoon authentieker, vind ik. Het interieur van de phase 1 is misschien iets minder mooi, maar beter qua afwerking dan het phase 2 dashboard, dat bekend staat om zijn rammelgeluiden en platieken rommel.

                      Euh... sorry voor de off-topic, guys, maar ik sta echt compleet zot van zo'n CX
                      Mijne pa heeft er vroeger 4 CX-en na elkaar gehad en ik heb mijn rijbewijs kunnen halen met een CX 25 GTi bouwjaar '89...
                      Wij hadden er 3 op rij, en heb er ook in leren rijden... Croisette turbo2
                      Toen ik in een andere auto,stapte begreep ik niet dat het stuur niet automatisch naar het midden kwam als je het losliet... Ik vond dat maar normaal...

                      Comment


                      • #31
                        Ik vind het nog altijd bangelijk dat een Xantia Activa uit 1999 een Porsche Carrera 4s uit 2014 verloren rijdt in de eland test: http://teknikensvarld.se/algtest/

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                          Wij hadden er 3 op rij, en heb er ook in leren rijden... Croisette turbo2
                          Toen ik in een andere auto,stapte begreep ik niet dat het stuur niet automatisch naar het midden kwam als je het losliet... Ik vond dat maar normaal...
                          Zalig! Ik wist niet dat de Croisette serie kon geleverd worden met de Turbo 2 dieselmotor. Kanon van een diesel was dat!

                          Comment

                          Working...
                          X