Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hydro of pneumatische ophanging
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtenben ook al een tijdje aan het kijken naar een C6 benzine...
Ik denk eerlijk gezegd wel dat die op termijn in waarde gaan stijgen die C6'en ... zeer lage productie- en verkoopsaantallen, velen die al naar de schroot of het verre zuiden zijn verscheept ... en de allerlaatste uit zijn soort.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Hydro of pneumatische ophanging
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenVoorlopige lijst:
Jaguar xj
mercedes c,s ml ea.
rang rover
audi a6 allroad
ik zoek eerlijk gezegd iets kleiner...
aleternatieven voor de c klasse ?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenIdem ben er stiekem ook al een tijdje naar aan het kijken ... een CX GTI Turbo 2 Prestige met lederen interieur graag Ze worden wel zeldzaam maar soms vind je wel een koopje . Meestal wel uit nederland idd en die 2 meiden krijg je er meestal niet bij ...
Euh... sorry voor de off-topic, guys, maar ik sta echt compleet zot van zo'n CX
Mijne pa heeft er vroeger 4 CX-en na elkaar gehad en ik heb mijn rijbewijs kunnen halen met een CX 25 GTi bouwjaar '89...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenverdomme, Jef. Daar gaat mijn nachtrust !
Ik heb een aantal maanden geleden bijna ene gekocht (vroeg GTi model uit '79, in zeer goede staat), maar heb er toen nét naast gegrepen omdat er andere prioriteiten in het huishouden kwamen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpractige wagen een maat heeft er eentje en een nl collega van me (naast een boxster die contenu kapot is, de cit niet )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenXantia Activa V6Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEen Prestige Turbo 2 moet leuk zijn om mee te rijden, maar ik vind persoonlijk de CX 'phase 2' qua hebbeding niet kunnen tippen aan de 'phase 1' met de metalen bumpers. Die eerdere CX-jes zijn gewoon authentieker, vind ik. Het interieur van de phase 1 is misschien iets minder mooi, maar beter qua afwerking dan het phase 2 dashboard, dat bekend staat om zijn rammelgeluiden en platieken rommel.
Euh... sorry voor de off-topic, guys, maar ik sta echt compleet zot van zo'n CX
Mijne pa heeft er vroeger 4 CX-en na elkaar gehad en ik heb mijn rijbewijs kunnen halen met een CX 25 GTi bouwjaar '89...
Toen ik in een andere auto,stapte begreep ik niet dat het stuur niet automatisch naar het midden kwam als je het losliet... Ik vond dat maar normaal...
Comment
-
Ik vind het nog altijd bangelijk dat een Xantia Activa uit 1999 een Porsche Carrera 4s uit 2014 verloren rijdt in de eland test: http://teknikensvarld.se/algtest/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWij hadden er 3 op rij, en heb er ook in leren rijden... Croisette turbo2
Toen ik in een andere auto,stapte begreep ik niet dat het stuur niet automatisch naar het midden kwam als je het losliet... Ik vond dat maar normaal...
Comment
Comment