Mededeling

Collapse
No announcement yet.

a7 diesel of benzine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
    Ge weet toch da ze u daar voor op staande voet kunnen ontslagen..

Is ni logisch eh.. Ge werkt voor een merk, er komt iemand binnen van een ander merk me problemen ge verkoopt niks en ge zegt toch dat het merk met problemen toch een goei merk is.. Hoe raar is da?!?! :eek:
    Tis raar maar wel de waarheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
      Tis raar maar wel de waarheid
      Waarom gade dan voor da merk werken?! Als ge der ni in gelooft.. Echte waarheid zoals de buurtpolitie :p

Comment

Waarom gade dan voor da merk werken?! Als ge der ni in gelooft.. Echte waarheid zoals de buurtpolitie :p
        Om geld te verdienen zeker zoals iedereen hehe. Nee het is niet van geloven maar zijn verhaal is gewoon apart. Van Honda overstappen naar vag omdat je problemen hebt met de betrouwbaarheid moet gewoon afgeraden worden zoiets is burgerplicht :p

Comment

tijdelijke opdrachten, en dat merk heeft andere kwaliteiten hoor.
          voor veel mensen is langdurige betrouwbaarheid ook minder relevant want ze rijden geen eeuwigheid met een wagen, ze worden geleased, verbruik en comfort of co2 etc zijn belangrijker, etc etc etc..
          als verkoper (wat ik helemaal niet was, gewoon informant) moet je durven stil staan bij je eigen sterke kanten (EDIT, herlas dit net en merk dat ik me dus zelfs identificeer met die ex tijdelijke werkgever en zijn producten, zie je!) maar ook die van de concurrentie. en een mindere betrouwbaarheid is relatief eh, VAG autos zat die honderduizenden kms rondrijden zonder probleem... maar Honda is toch nog een verhaal apart.

Comment

Ge weet toch da ze u daar voor op staande voet kunnen ontslagen..

Is ni logisch eh.. Ge werkt voor een merk, er komt iemand binnen van een ander merk me problemen ge verkoopt niks en ge zegt toch dat het merk met problemen toch een goei merk is.. Hoe raar is da?!?! :eek:
            ga je als renault (random voorbeeld) verkoper ook een klant met een mx5 die komt (zal wel nooit gebeuren maar goed) voor een renault roadster/2 zitter/cabrio mx5 achtige variant ook wijsmaken dat die beter is?
            neem, dan haal je andere sterke punten er uit.

EN! : een tevreden klant is veel veel veel meer waard dan een klant die je een fout of niet gepast product verkocht en daarna met spijt/problemen/frustratie zit. Liever 100 tevreden klanten dan 100 tevreden en 20 die ik iets heb aangesmeerd waar ze misschien niet helemaal gedient mee zijn.

bij u ga ik alleszins geen wagen kopen :-)

Comment

Waarom gade dan voor da merk werken?! Als ge der ni in gelooft..
              Mochten ze iedereen moeten ontslaan die niet echt in zijn werk gelooft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                Om geld te verdienen zeker zoals iedereen hehe. Nee het is niet van geloven maar zijn verhaal is gewoon apart. Van Honda overstappen naar vag omdat je problemen hebt met de betrouwbaarheid moet gewoon afgeraden worden zoiets is burgerplicht :p
                Idd klopt:p

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                ga je als renault (random voorbeeld) verkoper ook een klant met een mx5 die komt (zal wel nooit gebeuren maar goed) voor een renault roadster/2 zitter/cabrio mx5 achtige variant ook wijsmaken dat die beter is?
                neem, dan haal je andere sterke punten er uit.

EN! : een tevreden klant is veel veel veel meer waard dan een klant die je een fout of niet gepast product verkocht en daarna met spijt/problemen/frustratie zit. Liever 100 tevreden klanten dan 100 tevreden en 20 die ik iets heb aangesmeerd waar ze misschien niet helemaal gedient mee zijn.

bij u ga ik alleszins geen wagen kopen :-)
                Nu vertel je hetzelfde etgeen ik zei...

Jij komt hier te zeggen dat als er een klant met een mx5 binnenkomt die problemen heeft dat je dan liever hem zegt dat een mx5 een goeie wagen is en Renault niet. Dat is mijn punt al de hele tijd dat dit niet logisch is.. Dat je dan je klant wegjaagt..
                Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Mochten ze iedereen moeten ontslaan die niet echt in zijn werk gelooft...
                Dat hou je toch niet vol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mezzo Bekijk Berichten
                  en dan binnengegaan bij gentse autoverkoper AMB , zij verkopen noooooooit benzine, verkoper kende iemand die ooit eens een a7 bezine had gekocht en dat het verbruik niet te doen was, zij verkopen dus enkel diesel??
                  alle wagens waren trouwens gesloten en ik "mag" eens terugkomen met mijn vrouw om dan in een wagen te gaan zitten , denk het niet!
                  had je niet mogen doen
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mezzo Bekijk Berichten
                    mijn vrouw ging voor a5, al gelukt om a7-upgrade te doen, is voor mijn madame van ver hetzelfde
                    misschien ook eens bij Hans Anders langsgaan
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                      had je niet mogen doen
                      Waarom niet?

Comment

a7 diesel of benzine

Voor die km / jaar sowieso een benzine, niet over twijfelen
                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                        current : BMW 330D F30

Comment

't is dus een diesel geworden......

Comment

Vreemde keuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Vreemde keuze.
                              zo vreemd is die keuze niet als er geen aanbod benzine is natuurlijk. Langs de andere kant zou ik dan gewoon een andere wagen kopen. Ik heb de fout ook al 2x gemaakt om een tweedehands te kopen in diesel omdat er geen benzineaanbod is. Langs andere kant kan ik het nog wel verantwoorden met mijn trajecten en aantal kms.

Comment

het aanbod benzine (in Duitsland), was er maar zag dat verbruik dan toch weer niet echt zitten, en ehh...die V6 3.0 Bi-turbo diesel was ook geen straf om mee te rijden, we gaan er wel een kleine benzine bijnemen,of eventueel golf GTE met aangename VAA, we zien wel
                                thx voor het meedenken gasten!!

Comment

Aangezien het voor uw vrouw is speelt het niet echt een rol of het nu benzine is of diesel, enja aangezien het geen 4cilinder is dan is het geluid van de diesel wel aanvaardbaar , bij audi zou ik altijd de S versie aanraden maar voor de 7 is een s-line al voldoende.

Comment

Working...
                                  X