Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maserati Ghibli of Porsche Macan ( diesel)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Straks nieuwe BIV voor VAG motoren. Schrijf em maar snel in.
    Blijkbaar zou het enkel beperkt zijn tot EU5 motoren? Maar anderzijds geloof ik daar dan wel niet veel meer van.

Vraag me af of er mensen die nu een VW in bestelling hebben hierdoor hun bestelling nog gaan cancellen???
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• De keuze zou voor mij is een no brainer zijn

Maar toch werkelijk onvoorstelbaar dat men op een Ghibli geen adaptieve cruise control kan bestellen die bv. wel gewoon in mijn leasehok zit. Totaal inacceptabel voor een auto in dat segment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
        Blijkbaar zou het enkel beperkt zijn tot EU5 motoren? Maar anderzijds geloof ik daar dan wel niet veel meer van.

Vraag me af of er mensen die nu een VW in bestelling hebben hierdoor hun bestelling nog gaan cancellen???
        Ik ben zelf geschokt door de financiële impact dat dit feit op VW heeft. Dacht gisteren al 25 miljard waarde weg en de boete moet nog komen. Onvoorstelbaar eigenlijk.

Zelf zou ik vw blijven kopen ondanks dit schandaal.

Comment

Ik ben woensdag in het contactcenter van VW geweest en blijkbaar krijgen ze toch wel wat annulaties binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten

werkelijk onvoorstelbaar dat men op een Ghibli geen adaptieve cruise control kan bestellen die bv. wel gewoon in mijn leasehok zit. Totaal inacceptabel voor een auto in dat segment.
            zeg dat wel, zelfs een basis Golf heeft dit

Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
            Ik ben woensdag in het contactcenter van VW geweest en blijkbaar krijgen ze toch wel wat annulaties binnen.
            Da's dan in principe wel voorschot kwijt en/of boete betalen....
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik vraag me af of onze roverheid hier gaat opspringen om de BIV snel duurder te maken overeenkomstig de effectieve uitstoot.

Zou me niet verwonderen.

Comment

• denk niet dat duitsland hiermee akkoord zou gaan.
                die marktwaarde zegt imo ook niet veel. binnen een jaar stijgt de verkoop weer en zitten ze terug op de waarde van 1 maand geleden
                lets have some more member berries

Comment

• maserati Ghibli of Porsche Macan ( diesel)

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  zeg dat wel, zelfs een basis Golf heeft dit

Da's dan in principe wel voorschot kwijt en/of boete betalen....
                  Dat weet ik dus niet.

Je hebt volgens mij wel een basis om te annuleren -> ?? verborgen gebreken ?? / ? fraude/oplichting ?

Je koopt een auto die X aantal NOx mag uitstoten maar hij doet lekker 20-30 maal zoveel.

En als VW niet de moeite doet om exact te zeggen over Welke modellen/motoren het gaat ( dit vind ik dan momenteel nog het meest frappant!!) dan mag je er als koper vanuitgaan dat het alle motoren van VW betreft.

Ik denk persoonlijk dat ze niet veel kunnen doen als iemand zijn wagen nu annuleert tenzij ze snel aangeven welke motoren/modellen betrokken zijn.

Nogmaals de BMW was gewoon lekker binnen specificaties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ik ben zelf geschokt door de financiële impact dat dit feit op VW heeft. Dacht gisteren al 25 miljard waarde weg en de boete moet nog komen. Onvoorstelbaar eigenlijk.

Zelf zou ik vw blijven kopen ondanks dit schandaal.
                    De moment om aandelen VW te kopen en "snel" 15/20% winst te nemen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                      De keuze zou voor mij is een no brainer zijn

Maar toch werkelijk onvoorstelbaar dat men op een Ghibli geen adaptieve cruise control kan bestellen die bv. wel gewoon in mijn leasehok zit. Totaal inacceptabel voor een auto in dat segment.
                      Tja. Een CD krijg je ook amper uit de CD speler inde Ghibli en bij full lock slepen de achterbanden over de weg.

Er zijn dus wel meer eigenaardigheden, zoals geen verwarmd stuur mogelijk tenzij je het stuur in hout neemt (???)

Geen LED achterlichten..

Geen Head up display en nog wat andere zaken die tegenwoordig zelfs in een FIAT panda te bestellen zouden zijn

Dit alles heeft zeker meegespeeld in mijn beslissing.

Comment

• Ik heb hier een bericht gezien van Dieteren dat de euro6 motoren er niet door getroffen zouden zijn.

Comment

Nogmaals de BMW was gewoon lekker binnen specificaties
                          die X3 2.0d waar Autobild over berichtte toch niet

"hij stoot teveel Nox uit" is denk ik niet een argument dat de rechtbank gaat aanvaarden als grond voor schadeloze annulatie
                          ben wel benieuwd moest iemand het eens proberen

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                          De moment om aandelen VW te kopen en "snel" 15/20% winst te nemen ?
                          Dat was dinsdagmorgen toen het even 95€ stond, nu staat het alweer aan 120€...

Nu al is in 1 week meer beurswaarde in rook opgegaan dan de hele affaire hun ooit zal kosten. Dat is het hele belachelijke eraan....
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oei vertel?

Nu vraag ik mij wel af of die motor ook geen 20-30 keer meer NOx uitstoot :s
                            welk verhaal wil je horen? hahah

Panamera V8 komt binnen met gescheurd thermostaat huis.....Binnen zijde van de "V" van de motor moet compleet gedemonteerd worden. De hoge druk leidingen worden gewoon hergebrukt,net als de....de dichting van de ontspannen waterpomp....dit gaat lekken!

Cayenne komt binnen met ratel in motor,ketting naar de haaien.....doen ze nog een onderhoud,vervangen de kofferpompjes en zeggen dan laconiek,die ketting heeft het gehad: hier is je onnodig factuur

Klant koop directie wagen,....wagen wordt nog meegegeven aan andere klant voor wilde test

.....
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• volkomen met eens

Comment

Working...
                              X