Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ratio vs emotie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb zelf ook de keuze gemaakt om een wat kleinere wagen te nemen. Ben uiteindelijk uitgekomen bij de 4 gran coupé (zeer goedkoop in leasing), omdat die koffer nog net iets handiger is dan bij een berline.
    Dus de koffer van de V60 is misschien niet grotern wel handiger da de XE koffer...
    BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      Ik heb zelf ook de keuze gemaakt om een wat kleinere wagen te nemen. Ben uiteindelijk uitgekomen bij de 4 gran coupé (zeer goedkoop in leasing), omdat die koffer nog net iets handiger is dan bij een berline.
      Dus de koffer van de V60 is misschien niet grotern wel handiger da de XE koffer...
      Scheelt het in leasing dan niet veel tussen een 4 gran coupe en een 3 reeks?

Waarom geen 3 touring of een C klasse break in overweging nemen?
      2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
        Scheelt het in leasing dan niet veel tussen een 4 gran coupe en een 3 reeks?
        3 - touring was bij mij een pak duurder in leasing voor dezelfde uitrusting.
        Waarom geen 3 touring of een C klasse break in overweging nemen?
        3 touring is lang in the running geweest, laatste wagen die afgevallen is. 4 Grand coupé is mooier.

En waarom geen C - break : lelijk interieur en hogere CO2. En de BMW reed leuker (vooral een veel betere automaat)

Comment

(mooier interieur en zalige automaat eens je toch maar beseft dat het verzetten zijn die ongemerkt (tis nog zomer ) moeten genomen worden

moteur+boite die gewoon op relantie draaien voelt voor bepaalde liefhebbers beter)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            (mooier interieur en zalige automaat eens je toch maar beseft dat het verzetten zijn die ongemerkt (tis nog zomer ) moeten genomen worden

moteur+boite die gewoon op relantie draaien voelt voor bepaalde liefhebbers beter)
            Tja , wat een "liefhebber" denkt interesseert mij geen moer.
            Ik ben door medische oorzaak aangewezen om met automaat te rijden, geen manuele bak voor mij dus.
            Ik doe veel km ieder jaar, dan is het interieur en de interface van groot belang. Na een week-end testrijden (> 300 km) van een C was die interface nog steeds niet intuïtief, toen ik 4 jaar geleden in mijn nieuwe 5-serie stapte (eerste keer rijden met een BMW) was ik met die interface onmiddellijk weg.

Comment

interface beter = beter
              zit wrs een gen vroeger als ji aan de autobak

Comment

V60 D4 (Ocean Race in zilver met de 18ers - past in budget?) of de Passat Highline 190pk. Liever pk's dan opsmuk.
                Ik hou niet zo van mager uitgeruste auto's..

Een Passat met een deftige kleur en velg is classy genoeg:

Edit: Ik zie in de openingspost dat het een R-design mag zijn. Top!
                Last edited by Roox; 24/09/2015, 13:35.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

waarom geen v70D3 150pk? ruimte genoeg, je kent de auto en doordat 't model volgend jaar vervangen wordt, zijn er mooie kortingen te krijgen...
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    waarom geen v70D3 150pk? ruimte genoeg, je kent de auto en doordat 't model volgend jaar vervangen wordt, zijn er mooie kortingen te krijgen...
                    Maar zelfs met zo'n enorme korting blijven auto's einde serie meestal niet interessant om te leasen (herverkoopwaarde speelt een grote rol)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Maar zelfs met zo'n enorme korting blijven auto's einde serie meestal niet interessant om te leasen (herverkoopwaarde speelt een grote rol)
                      Klopt volledig. Ik had offerte voor zowel een v70 als een v60, met ongeveer dezelfde nettoprijs. De v60 was goedkoper in leasing.

Ik heb ondertussen een testrit met de passat gedaan. Het is een mooie, goed afgewerkte wagen. In Highline uitvoering met de pro gps en het digitale dashboard heeft hij echt wel iets. Waarschijnlijk een ideale wagen om veel snelweg km te maken, maar echt dynamisch voelt hij niet.
                      90% zeker dat het voor mij de Jaguar wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
                        Niks mis mee natuurlijk, maar ik hou niet zo van het interieur. Ik heb ook met de mazda 6 gereden, maar de automaat daarvan was niet mijn ding.
                        Nu dat zowat 2/3 van uw voorgestelde wagens met een serieus imagoprobleem te kampen hebben, mss nog ns terugkomen op je commentaar van de Mazda 6; die rij je nl niet met een automaat omdat die manuele 6-bak simpelweg als één van de beste op de markt bekend staat en idd heel erg plezierig is. Daar komt geen enkele VW, Audi, Volvo of Jag aan. en ik heb ze allemaal gereden, dus ik praat uit eigen ervaring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
                          Nu dat zowat 2/3 van uw voorgestelde wagens met een serieus imagoprobleem te kampen hebben, mss nog ns terugkomen op je commentaar van de Mazda 6; die rij je nl niet met een automaat omdat die manuele 6-bak simpelweg als één van de beste op de markt bekend staat en idd heel erg plezierig is. Daar komt geen enkele VW, Audi, Volvo of Jag aan. en ik heb ze allemaal gereden, dus ik praat uit eigen ervaring.
                          over dat imagoprobleem praat niemand meer binnen een maand. Een automaat blijft toch nog altijd een gemak. Overlaatst een dik uur met mijn moeder haar golf 7 1.4 tsi (150pk) dsg gereden. Dat wordt je héél snel gewoon en wanneer je terug in je handbak stapt, verlang je terug naar de automaat.

Gisteren achter onze hoek nog een nieuwe passat zien staan, is toch terug een nekkendraaier. Was een zwarte, redelijk aangekleed, ... Knappe bak ( zeker tegenover het vorig model). Valt ook dat je ze terug meer in het straatbeeld ziet rijden.

Comment

Jaguar is besteld.

Merk/model
                            Jaguar XE 2.0 D E-Performance 163pk R-Sport Aut.
                            Kleur / Interieur
                            Bluefire
                            Luxtec Jet/Jet-Light Oyster / Jet
                            Business Pack
                            Parkeerhulp achteraan
                            Regensensor voor ruitenwissers en aut.inschakelende koplampen
                            SD Navigatiesysteem met dynamische routebegeleiding en ECO-route functie
                            JaguarVoice spraakbediening
                            Bijkomende opties
                            Elektrisch inklapbare buitenspiegels, aut.dimmend, incl. instapverl.
                            Meridian audio-installatie met 380W
                            Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
                            Elektrisch bediende kofferklep - openen en sluiten
                            Afneembare trekhaak met sleepstabiliteitscontrole
                            18 inch lm ruimtebesparend reservewiel
                            Verduisterde ruiten achter B-stijlen (Privacy glass)

Comment

Mooi uitgerust, in de mooiste kleur

Hoelang zou je er op moeten wachten?

Comment

Geen idee.
                                Ik geef het enkel door aan onze fleetverantwoordelijke, over de effectieve bestelling heb ik geen informatie.

Comment

Keuke car policy dat je zo'n kar mag bestellen
                                  IT zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                                    Keuke car policy dat je zo'n kar mag bestellen
                                    IT zeker?
                                    Zoiets ja.
                                    't Is zeker een leuke auto, maar het vraagt geen speciale car policy. De wagen is gewoon vergelijkbaar met de hopen bmw's, mercedessen en audi's die geleased worden.

Ps. Zolang je maar betaald kan je bij ons leasen wat je wil (binnen bepaalde vage grenzen)

Comment

zag net de lijst van kortingen bij KBCLease (fleetbonus) ; Jaguar (XE) en Lexus (alle modellen) hebben de grootste kortingen staan (by far).
                                      Ze proberen duidelijk verder in de leasemarkt in te dringen.

Comment

Working...
                                      X