Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanhangwagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aanhangwagens

Hallo,
    wij zijn CMD studenten bij de Hogeschool van Amsterdam. Voor een project hebben wij de opdracht gekregen om een webshop te maken die aanhangwagen onderdelen verkoopt. Hiervoor willen wij een doelgroeponderzoek doen naar gebruikers van aanhangwagens.

Heeft u of gebruikt u wel eens een aanhangwagen, zou u dan deze vragenlijst willen invullen? Dit zou ons veel helpen bij ons onderzoek. Het zijn 16 vragen, de meeste meerkeuze, en duurt maar een paar minuten. De vragenlijst bestaat uit algemene vragen en vragen over uw aanhangwagengebruik. De algemene vragen gaan niet over aanhangwagens, maar helpen ons wel een beeld te krijgen van de doelgroep waardoor wij een interessant concept kunnen bedenken waar jullie interesse naar hebben.

De vragenlijst:

Alvast bedankt,

Team FiveMonkeys

Voor mij een bestickerde aanhangwagen, met afbeelding van cirque du soleil, waar ik telkens 60 minuten mee rijd, om naar de voetbal gaan te kijken. Rare vragen in jullie onderzoek....
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Wel eens een mooie vragenlijst qua opmaakstijl, vragen zijn inderdaad raar. Ik heb bv. meerdere aanhangwagens, maar dat weten ze dan niet want ze vragen er niet achter. Ik gok dat het doel is of er vraag is naar bestickering van aanhangwagens van bedrijven. Maar die kan toch ook gewoon door het bedrijf dat je wagen/lichte vracht bestickerd, mee bestickerd worden?

Comment

Working...
      X