Oorspronkelijk geplaatst door jef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Niewe Leasing BMW vs Mercedes vs Audi vs Jaguar vs ??
Collapse
X
-
dat de Jaguar zo veel goedkoper is in leasing heeft vooral te maken met de uitgebreide garantie op deze wagen. 3 jaar zonder kilometerbeperking beperken echt wel de risico op herstelkosten gedurende een contract zeker als je 60d per jaar maakt. Want meestal komen kosten pas na de 120d en dan heeft de Jag nog steeds 60d km garantie in het vooruitzicht he.Is een grote tekortkoming van de Duitsers om op het minimum te blijven zitten vind ik qua garantieBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtendat de Jaguar zo veel goedkoper is in leasing heeft vooral te maken met de uitgebreide garantie op deze wagen. 3 jaar zonder kilometerbeperking beperken echt wel de risico op herstelkosten gedurende een contract zeker als je 60d per jaar maakt. Want meestal komen kosten pas na de 120d en dan heeft de Jag nog steeds 60d km garantie in het vooruitzicht he.Is een grote tekortkoming van de Duitsers om op het minimum te blijven zitten vind ik qua garantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBmw geeft toch ook 3 jaar of 200k km...
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtennu niet meer, ik heb op mijn bestelling ook staan dat ik 3 jaar garantie heb (sinds oct 2015)
Jag hanteert dit al enkele jaren maar wel beperkt tot 100dzd km dacht ik.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtennu niet meer, ik heb op mijn bestelling ook staan dat ik 3 jaar garantie heb (sinds oct 2015)
Ik heb dit van Jaguar altijd al een goed initiatief gevonden, daar kunnen ze bij Lexus nog wat van opsteken...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk heb de reclame nu vanochtend ook op de radio gehoord. Goeie zaak zou ik zo zeggen. De andere twee (MB - Audi) gaan hierdoor niet kunnen achterblijven veronderstel ik.
Ik heb dit van Jaguar altijd al een goed initiatief gevonden, daar kunnen ze bij Lexus nog wat van opsteken...
Bovendien wordt er door de concessiehouder vaak kulanz toegepast tot 2 jaar na de fabrieksgarantie als het onderhoudsplan braafjes gevolgd wordt.
En als je de algemene betrouwbaarheidscijfers erop nakijkt (zeker in het geval van een hybride), dan moet je met een Lexus al een serieuze pechvogel zijn als je de garantie moet aanspreken.
En in het geval van een hybride wordt de 5 jaar standaard garantie op de hybride batterij ook nog eens telkens met een jaar verlengd, tot maximaal 10 jaar en zonder kilometerbeperking, indien het onderhoud stipt wordt uitgevoerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEfkes de BMW reclame scheiden van de Lexus realiteit hier: de garantie bij Lexus is al jaar en dag 3 jaar, wel beperkter in aantal kilometers. Maar het meerendeel van de Lexus klanten zijn geen kilometervreters zoals jij
Bovendien wordt er door de concessiehouder vaak kulanz toegepast tot 2 jaar na de fabrieksgarantie als het onderhoudsplan braafjes gevolgd wordt.
En als je de algemene betrouwbaarheidscijfers erop nakijkt (zeker in het geval van een hybride), dan moet je met een Lexus al een serieuze pechvogel zijn als je de garantie moet aanspreken.
En in het geval van een hybride wordt de 5 jaar standaard garantie op de hybride batterij ook nog eens telkens met een jaar verlengd, tot maximaal 10 jaar en zonder kilometerbeperking, indien het onderhoud stipt wordt uitgevoerd
Ik zat er op te wachten...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenGe hebt hem goed uit zijn kot gelokt héOorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenYep! En 't was blijkbaar weer nodig ;-)
Verzonden vanaf iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaurensWIT Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk - BMW 430d Gran Coupe met M sport pakket heeft het finaal gehaald van Jaguar XE op vlak van rijeigenschappen / afwerking / kwaliteit / zitcomfort.
Tegen einde februari 2016 verwachten we hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk heb de reclame nu vanochtend ook op de radio gehoord. Goeie zaak zou ik zo zeggen. De andere twee (MB - Audi) gaan hierdoor niet kunnen achterblijven veronderstel ik.
Ik heb dit van Jaguar altijd al een goed initiatief gevonden, daar kunnen ze bij Lexus nog wat van opsteken...
".......aktie geldig bij aankoop van een nieuwe bmw tot 30 november 2015"
Weet wel niet of de datum op de bestelbon, de aankoopfactuur of de datum van inschrijving hier van tel is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenEn we zijn weer ne "janettenbak" rijker bij deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIs slechts van korte tijd die 3 jaar garantie. Kijk er maar even de site van bmw op na
".......aktie geldig bij aankoop van een nieuwe bmw tot 30 november 2015"
Weet wel niet of de datum op de bestelbon, de aankoopfactuur of de datum van inschrijving hier van tel is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk BerichtenBMW garantie is vanaf nu 3 jaar en 200.000 km, de reclame is voor de winterwielenset....
Op de bmw.be homepage staat er een reclame banner die in de kleine letterkes duidelijk meldt dat het een actie is die geldig is tot 30 november 2015.
En als je klikt op de algemene voorwaarden van een andere banner, die van de winteractie, staat er ook duidelijk vermeld dat die verlengde garantie wordt aangeboden van 1 tot 30 november.
Dat zijn dus al twee plaatsen waar er duidelijk vermeld staat dat het gelimiteerd is in de tijd.
Op de garantiepagina zelf (die je kan vinden na lang zoeken onder Personal Services) staat dit dan weer vermeld zonder specifieke beperking, maar staat enkel vermeld dat het hier gaat over de BMW Verlengde garantie. Als je daarover dan verder leest, kan je er enkel uit opmaken dat de fabrieksgarantie met een jaar verlengd wordt als je kiest voor die Verlengde garantie. En in de algemene voorwaarden van de fabrieksgarantie, wordt er al helemaal niks verteld over een mogelijke verlenging...
Ik denk dat ze het bij BMW zelf niet goed weten
Comment
Comment