Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niewe Leasing BMW vs Mercedes vs Audi vs Jaguar vs ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Stel dat ja na 2 jaar op 300.000 km zit, wat is dan nog garantie en wat is dan 'normale' slijtage? In de kleine letters zal wel staan, bij normaal gebruik....
    Neen hoor, zou kunnen dat er bij Jag in kleine lettertjes staat (wat ik betwijfel): niet voor professionele doeleinden maar bij de heilige drievuldigheid zeker niet.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      Dat snap ik nu niet, een 4 GC is toch zeker niet hoger of ruimer dan een 3 touring.
      De 4 GC is een tikkeltje breder dan 3 vanbinnen.
      Hij 'voelt' in ieder een pak ruimer.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        De 4 GC is een tikkeltje breder dan 3 vanbinnen.
        Hij 'voelt' in ieder een pak ruimer.
        Dat doet hij dan toch alleen vooraan hoor. Achterin is het niet direct de ruimste wagen. 't Blijft natuurlijk wel een erg knappe verschijning, terwijl de 3GT eerder de Berlingo van de F-serie is bij BMW (lelijk en groot)...
        BMW 420dA : >>>

Comment

Jaja, enkel voorin inderdaad...
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Allé, dat is dan in ieder geval allesbehalve duidelijk.
            Op de bmw.be homepage staat er een reclame banner die in de kleine letterkes duidelijk meldt dat het een actie is die geldig is tot 30 november 2015.
            En als je klikt op de algemene voorwaarden van een andere banner, die van de winteractie, staat er ook duidelijk vermeld dat die verlengde garantie wordt aangeboden van 1 tot 30 november.
            Dat zijn dus al twee plaatsen waar er duidelijk vermeld staat dat het gelimiteerd is in de tijd.
            Op de garantiepagina zelf (die je kan vinden na lang zoeken onder Personal Services) staat dit dan weer vermeld zonder specifieke beperking, maar staat enkel vermeld dat het hier gaat over de BMW Verlengde garantie. Als je daarover dan verder leest, kan je er enkel uit opmaken dat de fabrieksgarantie met een jaar verlengd wordt als je kiest voor die Verlengde garantie. En in de algemene voorwaarden van de fabrieksgarantie, wordt er al helemaal niks verteld over een mogelijke verlenging...

Ik denk dat ze het bij BMW zelf niet goed weten
            Ge hebt overschot van gelijk, erg duidelijk zijn ze niet.
            Ik heb echter nogmaals de concessie gecontacteerd, we hebben nl enkele bedrijfswagens te bestellen.
            De 3 jaar garantie wordt standaard op iedere BMW (en zal wss wel op de een of andere manier in de prijs doorgerekend zijn).
            Nu nog afwachten of de Leasemaatschappijen hun prijzen aanpassen, veel risico lopen ze nu niet meer op een 36m leasing...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurensWIT Bekijk Berichten
              De kogel is door de kerk - BMW 430d Gran Coupe met M sport pakket heeft het finaal gehaald van Jaguar XE op vlak van rijeigenschappen / afwerking / kwaliteit / zitcomfort.

Tegen einde februari 2016 verwachten we hem.
              Knappe keuze, proficiat! Wel lange levertijd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                Knappe keuze, proficiat! Wel lange levertijd?
                logisch hé, als bijna iedereen een BMW bestelt, dan zijn er ook lange levertijden :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
                  logisch hé, als bijna iedereen een BMW bestelt, dan zijn er ook lange levertijden :-)
                  Dan ben ik heel blij om geen kuddebeest te zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
                    Dan ben ik heel blij om geen kuddebeest te zijn .
                    Als ik moet kiezen tussen een kuddebeest zijn of met een Volvo te rijden, is de keuze snel gemaakt. Kuddebeest !! zonder er ook maar even over na te denken!

Comment

Vroeger zweerde ik bij BMW. Maar laatste tijd bekoren ze mij steeds minder en minder. Ze worden lelijker en rijden steeds minder leuk en minder sportief.
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                        Als ik moet kiezen tussen een kuddebeest zijn of met een Volvo te rijden, is de keuze snel gemaakt. Kuddebeest !! zonder er ook maar even over na te denken!
                        van een Antwerpenaar had ik niets anders verwacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
                          mja, dat zal het zijn :-)

dan mogen we ons sebiet aan iets verwachten op de weg, mijn vennoot heeft 8 maanden moeten wachten op zijn Passat... moet zijn dat iedereen die gekocht heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Vroeger zweerde ik bij BMW. Maar laatste tijd bekoren ze mij steeds minder en minder. Ze worden lelijker en rijden steeds minder leuk en minder sportief.
                            Bij mij is het omgekeerd

Ik heb altijd een zwak voor Mercedes gehad. Ik apprecieerde de rust en comfort dat zo een kar heeft en geeft. Dat ze klassiek gelijnd zijn is alleen maar een pluspunt. Een BMW was mij iets te sportief. Heb destijds eventjes gereden met een E46 en een E90. Waren iets te sportief naar mijn goesting, zowel qua design als comfort.

Maar nu, een 5 reeks is terug heel klassiek gelijnd. Gelijk de E39 van eind jaren 90. En een 3-reeks dan. Geef mij maar een donkergroene 3 met beige of zwarte zetels en een automaat. Ik zal hem wel oprijden. Heel mooi klassiek design. Heb er wel nog niet mee gereden, dus ik weet niet hoe comfortabel hij is.

Comment

Zal inderdaad wel zijn zonder er over na te denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurensWIT Bekijk Berichten
                                De kogel is door de kerk - BMW 430d Gran Coupe met M sport pakket heeft het finaal gehaald van Jaguar XE op vlak van rijeigenschappen / afwerking / kwaliteit / zitcomfort.

Tegen einde februari 2016 verwachten we hem.
                                Veel plezier ermee !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten

Zal inderdaad wel zijn zonder er over na te denken.
                                  Als we zo beginnen... met een IQ van 145 hoef ik niet lang na te denken als anderen

Comment

Als we zo beginnen... met een IQ van 145 hoef ik niet lang na te denken als anderen
                                    Tja, er zit duidelijk een verschil tussen niet zo lang nadenken en helemaal niet...
                                    Trouwens, zou men met zo'n IQ geen foutloos Nederlands mogen verwachten ?
                                    Last edited by K2; 16/11/2015, 23:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                      Tja, er zit duidelijk een verschil tussen niet zo lang nadenken en helemaal niet...
                                      Trouwens, zou men met zo'n IQ geen foutloos Nederlands mogen verwachten ?
                                      evil mode on
                                      Ik probeer me op 't niveau van de overige forumdeelnemers te schrijven
                                      evil mode off

gewoon een foutje dus (denken is overrated, btw, zó 2010).

Comment

denken is overrated
                                        Net als BMW

PS: voor alle duidelijkheid, ben liefhebber van heel veel merken inclusief BMW maar er is al genoeg miserie in de wereld dus wat lachen moet kunnen...

Comment

Working...
                                        X