Ik vroeg me af of dat eigenlijk veel voorkomt, kapotte wielen? En waaraan ligt dat dan? Aan een stuurfout, slechte aftermarket wielen, aan te dunne bandjes?
Vandaar dus, een poll. Zijt ge dat al regelmatig tegengekomen dat uw wiel brak of verbogen was. Met eventueel commentaar over hoe het kwam. De chauffeur, de wielen, de ophanging, de weg, allemaal? Was de auto standaard of niet? Waren de wielen OEM?
Het telt niet als het van de vorige eigenaar is.
Ik ben wat bevooroordeeld . Zelf heb ik nog nooit een wiel om zeep gemaakt en ik verwacht altijd een beetje dat mensen die veel over het belgische wegdek klagen rondrijden met dunne bandjes, harde ophanging en goedkope wielen. En dat ze het dus zelf gezocht hebben.
Maar ge weet hoe dat gaat, een vooroordeel is waar ge het mee moet doen zolang ge niks weet. Awel, nu hebt ge een stem om het allemaal eens te gaan rechtzetten!
Vandaar dus, een poll. Zijt ge dat al regelmatig tegengekomen dat uw wiel brak of verbogen was. Met eventueel commentaar over hoe het kwam. De chauffeur, de wielen, de ophanging, de weg, allemaal? Was de auto standaard of niet? Waren de wielen OEM?
Het telt niet als het van de vorige eigenaar is.
Ik ben wat bevooroordeeld . Zelf heb ik nog nooit een wiel om zeep gemaakt en ik verwacht altijd een beetje dat mensen die veel over het belgische wegdek klagen rondrijden met dunne bandjes, harde ophanging en goedkope wielen. En dat ze het dus zelf gezocht hebben.
Maar ge weet hoe dat gaat, een vooroordeel is waar ge het mee moet doen zolang ge niks weet. Awel, nu hebt ge een stem om het allemaal eens te gaan rechtzetten!
- nog zelfs geen krasje. Allez, hoogstens eens een borduur meegehad.
- al een keer een verbogen wiel gehad maar ze hebben het kunnen rechtzetten
- al verschillende keren een wiel laten repareren maar nog geen moeten vervangen
- al eens een wiel mogen vervangen.
- al 2 tot 4 wielen moeten vervangen. Eventueel bij een en dezelfde auto
- van 5 tot 10 wielen, bij meerdere autos wielen moeten vervangen. Amai nog niet.
- 11+: regelmatig kapotte wielen. Ik vind dat normaal dat er regelmatig een in frut gaat.
Comment