Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf variant of Focus clipper?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat zegt toch niets? Ooit al gehoord van "dochtervennootschap"?

Het is toch niet omdat BMW X5 wagens produceert in Amerika onder een Amerikaanse venootschap dat het een Amerikaans merk is?

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
    Op het Europees gelijkvormigheidsattest van een Ford wordt bij de rubriek "fabrikant" steeds Ford Werke GmbH Germany vermeld ... dan maar aanklagen wegens valsheid in geschrifte ? ...

Comment

Test rijden met beide. Over de mijne ben ik positief, naar ford niet geweest vanwege dashboard...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Een Golf Variant 1.4 tsi 150 pk Highline kost netto +/- 20.000 euro (zonder verdere opties) , de Focus Titanium clipper Ecoboost automaat 150 pk 19.000 euro en de 182 pk versie 20.000 euro (zonder verdere opties). Het lijken mij beide prima wagens voor hun prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
          Test rijden met beide. Over de mijne ben ik positief, naar ford niet geweest vanwege dashboard...
          'k Zou de Ford ook laten staan omwille van het dashboard (ik hou wel van het "saaie" Golf interieur).

Maar als je daar mee kan leven, lijkt het mij zeker geen slechte keuze.

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          Een Golf Variant 1.4 tsi 150 pk Highline kost netto +/- 20.000 euro (zonder verdere opties) , de Focus Titanium clipper Ecoboost automaat 150 pk 19.000 euro en de 182 pk versie 20.000 euro (zonder verdere opties). Het lijken mij beide prima wagens voor hun prijs.
          Zeg er dan toch meteen bij waar en hoe ...

Via www.juetten-koolen.de bijvoorbeeld.
          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Het is toch niet omdat BMW X5 wagens produceert in Amerika onder een Amerikaanse venootschap dat het een Amerikaans merk is?
            Het is ook niet omdat het moederhuis Amerikaans is dat het ontwerp en de bouw van een auto in Amerika gebeurt.
            De Europese modellen van het merk staan hier op het forum trouwens ook onder Duits, in tegenstelling tot de Mustangs van deze wereld.

on-topic: geef mij maar de Focus. Zal zeker zo plezant rijden, en daarnaast betaal ik niet graag voor een logo (- de reputatie van VW is trouwens toch al niet meer wat het voor het schandaal was -) en ben ik niet onder de indruk van de kwaliteit van het dealernetwerk en de service die je er krijgt.
            Last edited by K2; 21/11/2015, 01:02.

Comment

Het ontwerp en de bouw gebeurt in Europa en dan kan je inderdaad rustig stellen dat dit een Duits merk is.

Comment

vreemde redenering heb jij...
                lets have some more member berries

Comment

Working...
                X