Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alcantara stuur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alcantara stuur

Aangezien ik overweeg om mijn stuur over te laten trekken met alcantara ben ik benieuwd naar de ervaringen met dergelijke sturen.
    Is het met een goede omgang en regelmatig onderhoud gemakkelijk in nette staat te houden?
    Het gaat hierbij om een wagen waar niet veel mee gereden wordt (tussen de 1400 en 2000 km per jaar, enkel in de lente/zomer).
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Met zulke km standen ga je er geen last mee hebben . Ga wel voor een zwarte.

Comment

Mooi zo. Ik was sowieso al van plan om voor zwart te gaan
      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Ervaring hier met een zwart alcantara bmw performance stuur. Zeer makkelijk in onderhoud (zacht afschrobben met een washandje en zag er weer als nieuw uit). Lekker dik, zacht en warm.

Voor mij bijna een must.
        Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
        #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
        #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
        #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
        #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
        #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
        #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Doe je veel km's (bij u dus niet het geval) en heb je last van zweethanden dan ga je dit wel zien na + 20.000 km.

Dit kan je nooit 100% vermijden met een goed onderhoud.

Maar voor de rest heeft een alcantara stuur enkel maar voordelen (veel grip , warm , zacht).
          In men M3 pas nog een alcantara stuur geplaatst (OEM Competition stuur)
          Last edited by ; 24/11/2015, 10:45.

Comment

Bedankt voor de info, zo te lezen valt het nog wel mee dan qua slijtage en onderhoud.
            Nu ben ik 100% zeker dat ik dat ga laten doen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
              Bedankt voor de info, zo te lezen valt het nog wel mee dan qua slijtage en onderhoud.
              Nu ben ik 100% zeker dat ik dat ga laten doen dan
              Gaat perfect passen in je S2000 .

Comment

Ik denk het ook! Dit is hoe ik het zou willen, zwart met rood stiksel en zo'n rood streepje, alhoewel dat misschien te moeilijk zal zijn:

Maar ik vind dit persoonlijk wel ontzettend mooi Enkel is bij mij het middenstuk wat ouder.
                Ik heb nog getwijfeld over een echt sportstuur, maar dan ben ik de airbag kwijt. Dit is dan wel een mooie tussen oplossing en het past mooi bij de OEM+ look van mijn S2000
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by SToRM81; 24/11/2015, 13:12.

Comment

Ziet er echt wel goed uit!

Comment

Dat ligt gewoon zo zalig in de handen.

Comment

Working...
                    X