Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ideale combo BMW 640

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ideale combo BMW 640

De condities van BMW zijn op dit moment dermate goed dat ik zwaar overweeg om mezelf een eindejaarscadeauke te doen .
    De aanschaf van een nieuwe BMW 6 gran coupe staat dan ook op het verlanglijstje.
    Duidelijk gran coupe, want ik wil het graag nog wat praktisch houden (zetels kunnen platleggen, extra plaats, ...).

Rest de vraag ... welke combo ?

Heb steeds een voorliefde voor witte wagens gehad en heb deze tijd al gecombineerd met een zwart interieur. Tot ik de nieuwe cognac kleur in de nieuwe 6 zag. Man wat is die vet !

IMG_3438.jpg

Magnifiek, al wees de dealer me erop dat cognac na verloop van tijd door de meesten als te dominant wordt ervaren. Zwart is stukken commerciëler, veiliger, ...

Soit ... wat er ook van is. Ik wil kost wat kost een lichte buitenkleur. Het lijnenspel zie je daarop het best, het is onderhoudsvriendelijker, ....Al of niet met M sport pakket , Volgens mij geen must bij donkere afwerkingen.

Mogelijkheden zijn

1) Safe: mat witte met zwart nappa leder en pianolak sierlijsten. Nog nooit een mat witte gehad. Dus waarom niet ?

IMG_0292.jpg

2) Gedurfd: wit in combinatie met cognac interieur

3) Klassiek: zilvergrijze wagen in combinatie met cognac interieur.

IMG_2777.jpg

4) Voorspelbaar: zwart met cognac interieur ?

Laat maar wete welke combo jullie voorkeur wegdraagt. Ondertussen droom ik zelf nog een beetje ...
    Last edited by ; 29/11/2015, 20:14.

Last edited by ; 29/11/2015, 21:45.

Comment

Cognac interieur met glaciersilber of mediterranblau
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Prachtig masjien, zo'n 6 GC! Ik begrijp goed je voorliefde voor dat Cognac kleurige interieur. Past mooi bij zwart of zilver buiten. Als je het onderhoudsvriendelijk wil, dan kies je natuurlijk best voor dat zilver.

Comment

combo 3 naft

Comment

Kashmirsilber met cognac interieur.

Comment

Ideale combo BMW 640

Zilvergrijs cognac. Ook een naft zo een car met een diesel is wat zonde vind ik

Comment

Zwarte met M-pakket en cognac interieur !

Comment

Kijk eens naar deze kleur : http://www.6post.com/goodiesforyou/6...k/DSC01563.jpg
                  BMW 420dA : >>>

Comment

Best veel reacties. Waarvoor dank ! Wel grappig dat niemand gaat voor mat wit of mineralweiss.

Comment

vergeet niet dat een matte kleur meer/ander onderhoud vergt , daarom zou ik het enkel overwegen als wrap
                      en mineralweiss vind ik eerder een kleur voor een coupé/cabrio dan een sedan

Comment

BMW-6-series-gran-coupe-design-pure-experience-slide-01.jpg.resource.1427214725923-2.jpg
                        Iemand enig idee welk kleur dit is ?

Mondstein ?
                        Glaciersilber ?
                        Space Grey?

Komt dit overeen met het grijs op deze foto ?
                        Deze wagen stond bij de invoerder en zou glaciersilber zijn.

IMG_2777.jpg

Twijfel ... mag misschien nog een beetje donkerder zijn ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                          vergeet niet dat een matte kleur meer/ander onderhoud vergt , daarom zou ik het enkel overwegen als wrap
                          en mineralweiss vind ik eerder een kleur voor een coupé/cabrio dan een sedan
                          Niet 100% akkoord. Klant van mij reed jaren met matte wagen en ging er zelfs mee naar de car wash. Was daar zeer tevreden over.
                          Last edited by ; 30/11/2015, 00:21.

Comment

Pure metal silver ... alleen beetje prijzig 8900 euros !

Prachtige foto's bij nacht.

Last edited by ; 30/11/2015, 00:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                              [ATTACH=CONFIG]110048[/ATTACH]
                              Iemand enig idee welk kleur dit is ?

Mondstein ?
                              Glaciersilber ?
                              Space Grey?

Komt dit overeen met het grijs op deze foto ?
                              Deze wagen stond bij de invoerder en zou glaciersilber zijn.

[ATTACH=CONFIG]110049[/ATTACH]

Twijfel ... mag misschien nog een beetje donkerder zijn ...
                              Foto bovenaan is Glacier Silber,maar onder de juiste belichting gefotografeerd.
                              BMW 420dA : >>>

Comment

Mondstein als't lichtkleurig moet zijn.
                                Anders Citrinschwarz (kleur uit de foto van BertVS denk ik) of Azuritschwarz.

Zijn wel alle 3 Individual-kleuren, dus we gaan u op kosten jagen

Comment

Dank voor je medeleven. Maar op zo'n budget zal dat wel niet meer het verschil maken.

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                  Mondstein als't lichtkleurig moet zijn.
                                  Anders Citrinschwarz (kleur uit de foto van BertVS denk ik) of Azuritschwarz.

Zijn wel alle 3 Individual-kleuren, dus we gaan u op kosten jagen

Comment

Not my cup of tea

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                                      Dank voor je medeleven. Maar op zo'n budget zal dat wel niet meer het verschil maken.
                                      frozen briliantweiss met amarobraun/schwarz ziet er ook goed uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                        frozen briliantweiss met amarobraun/schwarz ziet er ook goed uit
                                        Ook niet mis.... wel M pakket

Comment

Working...
                                        X