Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ideale combo BMW 640

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Cognac zou ik altijd combineren met een donkere kleur dus Carbon of Saphir. Als het individual mag zijn: Citrin of Rubin

Kan je iets meer vertellen over de acties?

Comment

Cognac interieur in combinatie met donkerblauw (en zonder verduisterde vensters !) is voor mij de beste combinatie.

Ik begrijp je opmerking wel dat de detaillijnen met een donkere kleur minder tot hun recht komen, maar in het geval van de 6 GC vind ik dit persoonlijk niet erg omdat ze de wagen wat drukker maken. Ik vind de algemene daklijn/silhouet heel geslaagd en dat komt met een donkere kleur beter tot zijn recht.

Ik ken de individual kleuren van bmw niet zo goed, dus geen idee wat de keuzes daar zijn.
      Standaard donkerblauw is dan Mediterranean Blue geloof ik.

Comment

Als je zo'n speciale wagen nieuw besteld en de meerprijs van Individual niet erg vindt, dan zou ik niet direct gaan voor het zoveelste wit-grijs-zwart. Doe dan iets speciaal. Just my 2 cents.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Standaardkorting dealer verhoogd 8000 euro bij BMW verhoogd met nogmaals 10.000 euro overnamepremie.

Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
          Cognac zou ik altijd combineren met een donkere kleur dus Carbon of Saphir. Als het individual mag zijn: Citrin of Rubin

Kan je iets meer vertellen over de acties?

Comment

Link werkt helaas niet

Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten

Comment

Tja, gisteren nog mat bruine premium selection gezien. Met wit interieur en bruine alcantara dakhemel. Mooi, maar geen interieur om uren in te vertoeven. Als ik daarvoor zou gaan krijg ik morgen het verwijt van nen bompa te zijn en koopt mijn vrouw er nog vlug een klakske bij.

f14_18.jpg

Cohibabrown heeft ook wel iets en zal tov van dat cognac interieur iets makkelijker te onderhouden zijn. Met zwarte pianolaklijstenwerk of carbon.

_DSC0934a.jpg

Cognac

IMG_3438.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
              Als je zo'n speciale wagen nieuw besteld en de meerprijs van Individual niet erg vindt, dan zou ik niet direct gaan voor het zoveelste wit-grijs-zwart. Doe dan iets speciaal. Just my 2 cents.
              Last edited by ; 03/12/2015, 19:02.

Comment

Vind dat wit/bruine interieur werkelijk prachtig. Niks bompa aan imo.

Maar cognac blijft toch wel zeer fraai.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                  Link werkt helaas niet

Oesje, was een Matwitte, met M pakket, zwart interieur, .... BMW PS wagen.

Comment

Ben het meest fan van Zilvergrijs met cognac interieur.
                    Zou zeker geen witte nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                      Zwarte met M-pakket en cognac interieur !
                      Dat vind ik ook de mooiste!

Comment

Topic mag gesloten worden. Is finaal Jaguar F type geworden en dus geen BMW 640d. Dank trouwens voor alle berichten !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                          Topic mag gesloten worden. Is finaal Jaguar F type geworden en dus geen BMW 640d. Dank trouwens voor alle berichten !
                          Ook mooi maar wel anders...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                            Ook mooi maar wel anders...
                            I know ... Maar de emotie heeft het gewonnen van de ratio.

Comment

Working...
                            X