Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cognac interieur in combinatie met donkerblauw (en zonder verduisterde vensters !) is voor mij de beste combinatie.
Ik begrijp je opmerking wel dat de detaillijnen met een donkere kleur minder tot hun recht komen, maar in het geval van de 6 GC vind ik dit persoonlijk niet erg omdat ze de wagen wat drukker maken. Ik vind de algemene daklijn/silhouet heel geslaagd en dat komt met een donkere kleur beter tot zijn recht.
Ik ken de individual kleuren van bmw niet zo goed, dus geen idee wat de keuzes daar zijn.
Standaard donkerblauw is dan Mediterranean Blue geloof ik.
Als je zo'n speciale wagen nieuw besteld en de meerprijs van Individual niet erg vindt, dan zou ik niet direct gaan voor het zoveelste wit-grijs-zwart. Doe dan iets speciaal. Just my 2 cents.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Tja, gisteren nog mat bruine premium selection gezien. Met wit interieur en bruine alcantara dakhemel. Mooi, maar geen interieur om uren in te vertoeven. Als ik daarvoor zou gaan krijg ik morgen het verwijt van nen bompa te zijn en koopt mijn vrouw er nog vlug een klakske bij.
Als je zo'n speciale wagen nieuw besteld en de meerprijs van Individual niet erg vindt, dan zou ik niet direct gaan voor het zoveelste wit-grijs-zwart. Doe dan iets speciaal. Just my 2 cents.
Comment