elk merk heeft zijn fanboys, zie je op elk forum, maar die van Volvo zijn hier toch wel bij de 'ergste'
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe firmawagen: BMW 3 Touring - Audi A4 Avant - Volvo V70 - Passat Variant GTE:)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenelk merk heeft zijn fanboys, zie je op elk forum, maar die van Volvo zijn hier toch wel bij de 'ergste'That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
met ergste bedoel ik het meest van hun gelijk overtuigd en gebeten om dit in elk topic te komen 'verdedigen'
BMW heeft in aantal wel meer fanboys maar ze zijn wat stiller dan vroeger, deels denk ik omdat de balans van het merk nu wat meer in de richting van het comfort gaat in plaats van het sportieve
Comment
-
Ze hebben inderdaad een identiteitscrisis.
Of te druk om hun RWD 318d of 114d in de bocht te gooien!
Ohja een 1serie is FWD nu.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
Ohja een 1serie is FWD nu.
Comment
-
ging de 1 niet fwd worden?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oh pardonThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenOh pardon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenmet ergste bedoel ik het meest van hun gelijk overtuigd en gebeten om dit in elk topic te komen 'verdedigen'
BMW heeft in aantal wel meer fanboys maar ze zijn wat stiller dan vroeger, deels denk ik omdat de balans van het merk nu wat meer in de richting van het comfort gaat in plaats van het sportieve
Comment
-
Kan enkel zeggen dat ik voorlopig zeer tevreden ben van m'n V70.
Positief;
- Motor
- Comfort
- Ruimte
- Veel auto voor wat ik betaald heb
Negatief;
- Zo lomp als een nijlpaard als je wat sportiever wil rijden
Kortom, een ideale daily om km's mee te malen, maar verwacht niet al teveel 'rijplezier'. Enige plezier dat ik wat krijg is van de motorisatie.
Vraag me ook af of die 150pk niet gaat 'frustreren' qua power. Zal wel voldoende zijn, maar toch...
Ik vind persoonlijk dat mijn D5 de ideale motorisatie is voor zo'n schip, minder zou ik zelf niet willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is hier inderdaad stiller geworden rond het merk BMW. Je wordt hier tegenwoordig haast levend gevild als je 't woord BMW nog maar uitspreekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenEnkel als je ///M, diesel en bochten pakken in één zin combineert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenmet ergste bedoel ik het meest van hun gelijk overtuigd en gebeten om dit in elk topic te komen 'verdedigen'
Hoop dat de topicstarter iets aan de ervaringen die mensen meegeven heeft.... brand bashing daarentegen gaat hem niet veel vooruit helpen met zijn keuze!
Comment
-
Wat is "verouderd" he....De V70 is al even in productie,dat is waar maar dat maakt de auto juist beter (en ik kan het echt weten,zowel ervaring met Volvo als VAG,...als technieker). De andere wagens hebben mss een modernere telematica en de knopjes klinken wel wat verfijnder maar de V70 is niet alleen erg comfortabel,ruim en veilig....hij is zo uitgerijpt dat ie een huizenhoge betrouwbaarheid heeft,en dat vind ik erg belangrijkBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenWat is "verouderd" he....De V70 is al even in productie,dat is waar maar dat maakt de auto juist beter (en ik kan het echt weten,zowel ervaring met Volvo als VAG,...als technieker). De andere wagens hebben mss een modernere telematica en de knopjes klinken wel wat verfijnder maar de V70 is niet alleen erg comfortabel,ruim en veilig....hij is zo uitgerijpt dat ie een huizenhoge betrouwbaarheid heeft,en dat vind ik erg belangrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenNegatief;
- Zo lomp als een nijlpaard als je wat sportiever wil rijden
Kortom, een ideale daily om km's mee te malen, maar verwacht niet al teveel 'rijplezier'.
Comment
Comment