Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe firmawagen: BMW 3 Touring - Audi A4 Avant - Volvo V70 - Passat Variant GTE:)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

elk merk heeft zijn fanboys, zie je op elk forum, maar die van Volvo zijn hier toch wel bij de 'ergste'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
      elk merk heeft zijn fanboys, zie je op elk forum, maar die van Volvo zijn hier toch wel bij de 'ergste'
      Moah dat denk ik eigenlijk niet. BMW lijkt me eerder het heilige merk.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

met ergste bedoel ik het meest van hun gelijk overtuigd en gebeten om dit in elk topic te komen 'verdedigen'

BMW heeft in aantal wel meer fanboys maar ze zijn wat stiller dan vroeger, deels denk ik omdat de balans van het merk nu wat meer in de richting van het comfort gaat in plaats van het sportieve

Comment

Ze hebben inderdaad een identiteitscrisis.

Of te druk om hun RWD 318d of 114d in de bocht te gooien!

Ohja een 1serie is FWD nu.
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Ohja een 1serie is FWD nu.
            Sinds wanneer dadde ?

Comment

Voorlopig is de 1 nog steeds RWD.

Comment

ging de 1 niet fwd worden?

Comment

Yep, maar de huidige generatie heeft nog steeds RWD.

Comment

De hoge 2 heeft FWD.
                    Als ze de 1 FWD maken, dan is dit enkel en alleen om kosten te sparen.

Comment

Oh pardon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                        Oh pardon
                        je hebt blijkbaar de bmw fanboys wakker gemaakt

Comment

met ergste bedoel ik het meest van hun gelijk overtuigd en gebeten om dit in elk topic te komen 'verdedigen'

BMW heeft in aantal wel meer fanboys maar ze zijn wat stiller dan vroeger, deels denk ik omdat de balans van het merk nu wat meer in de richting van het comfort gaat in plaats van het sportieve
                          Het is hier inderdaad stiller geworden rond het merk BMW. Je wordt hier tegenwoordig haast levend gevild als je 't woord BMW nog maar uitspreekt.

Comment

Kan enkel zeggen dat ik voorlopig zeer tevreden ben van m'n V70.
                            Positief;
                            - Motor
                            - Comfort
                            - Ruimte
                            - Veel auto voor wat ik betaald heb

Negatief;
                            - Zo lomp als een nijlpaard als je wat sportiever wil rijden

Kortom, een ideale daily om km's mee te malen, maar verwacht niet al teveel 'rijplezier'. Enige plezier dat ik wat krijg is van de motorisatie.
                            Vraag me ook af of die 150pk niet gaat 'frustreren' qua power. Zal wel voldoende zijn, maar toch...
                            Ik vind persoonlijk dat mijn D5 de ideale motorisatie is voor zo'n schip, minder zou ik zelf niet willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Het is hier inderdaad stiller geworden rond het merk BMW. Je wordt hier tegenwoordig haast levend gevild als je 't woord BMW nog maar uitspreekt.
                              Enkel als je ///M, diesel en bochten pakken in één zin combineert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Enkel als je ///M, diesel en bochten pakken in één zin combineert.
                                Dat is gelijk aan je doodvonnis tekenen!

Comment

Topicstarter vraagt naar ervaringen, tips... een van de alternatieven is een V70, heb mijn 2e V70 van de huidige generatie en ben er super tevreden van, dus ja ben een erge fanboy dit dat op vraag van de topicstarter deelt. Ben ik overtuigd van mijn gelijk? Ja, ik nuanceer graag ongefundeerde stellingen als "een v70 is hopeloos verouderd" (hoewel ik begrijp dat die perceptie bestaat afgaande op de buitenkant); neen, want ik geef zelf aan ook met een Passat perfect gelukkig te kunnen zijn...

Hoop dat de topicstarter iets aan de ervaringen die mensen meegeven heeft.... brand bashing daarentegen gaat hem niet veel vooruit helpen met zijn keuze!

Comment

Wat is "verouderd" he....De V70 is al even in productie,dat is waar maar dat maakt de auto juist beter (en ik kan het echt weten,zowel ervaring met Volvo als VAG,...als technieker). De andere wagens hebben mss een modernere telematica en de knopjes klinken wel wat verfijnder maar de V70 is niet alleen erg comfortabel,ruim en veilig....hij is zo uitgerijpt dat ie een huizenhoge betrouwbaarheid heeft,en dat vind ik erg belangrijk
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                      Wat is "verouderd" he....De V70 is al even in productie,dat is waar maar dat maakt de auto juist beter (en ik kan het echt weten,zowel ervaring met Volvo als VAG,...als technieker). De andere wagens hebben mss een modernere telematica en de knopjes klinken wel wat verfijnder maar de V70 is niet alleen erg comfortabel,ruim en veilig....hij is zo uitgerijpt dat ie een huizenhoge betrouwbaarheid heeft,en dat vind ik erg belangrijk
                                      Die betrouwbaarheid is ook 1 van de redenen dat ik hem gekocht heb.

Comment

mja, collega heeft zo'n uitgerijpte xc 90...toch ook een waslijst kleine dingen met de xenons, de klinken, airco, sloten...maar das van horen zeggen dus gelogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          Negatief;
                                          - Zo lomp als een nijlpaard als je wat sportiever wil rijden

Kortom, een ideale daily om km's mee te malen, maar verwacht niet al teveel 'rijplezier'.
                                          Qua rijplezier/rijgedrag verandert er redelijk wat met wat verlaging en een aangepaste set schokdempers.

Comment

Working...
                                          X