Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe firmawagen: BMW 3 Touring - Audi A4 Avant - Volvo V70 - Passat Variant GTE:)
mja, collega heeft zo'n uitgerijpte xc 90...toch ook een waslijst kleine dingen met de xenons, de klinken, airco, sloten...maar das van horen zeggen dus gelogen
Da's dan zoals ik ooit een betrouwbare Duitser had...
Qua rijplezier/rijgedrag verandert er redelijk wat met wat verlaging en een aangepaste set schokdempers.
True, kan een wagen serieus veranderen.
Echter houd me toch iets tegen, waarschijnlijk het gedacht dat ondanks andere dempers enz hij toch zal blijven 'teleurstellen' qua sportiviteit, mede door het gewicht, afmetingen enz... En dat het bijgevolg het verlies van comfort niet waard is.
Een V70 excelleert nu eenmaal in comfort, die sportief proberen opstellen voelt bij mij aan als een sumoworstelaar te proberen veranderen naar een Usain Bolt.
Dan kon ik beter een 5-serie gekocht hebben.
Maar als je van een E46 330i met KW Variant 2 en andere mods komt qua rijgedrag, dan is het maar normaal dat je een V70 lomp vind
comfort bepaald ook rijplezier vind ik (nu ik met s rij, toen ik smart had was wendbaarheid veel belangrijker )
Zeker, geeft iets relaxerend.
Kan daar van genieten, op bijna legen wegen 's avonds, rustig cruisen, gewoon genieten van de rust.
Terwijl ik in de 330i eerder altijd opgefokt zat
Met de 320 bedoeld ge wss de EDE? Want de gewone 320 is fiscaal minder interessant en dat alleen voor een eco knopje De EDE valt onder de 90% en de gewone 80%.
Vermits de anderen op uw lijstje aan de 150pk zitten en vooral in de 75 en 80% groep zitten, waarom dan geen 318 met 150pk en extra opties? Ik had offertes laten maken en scheelde precies €2000 tussen de 320 EDE en 318. En denk dat ge voor €2000 nog wel wat extraatjes hebt.
Comment