Oorspronkelijk geplaatst door duKKe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe "Hot Hatch"
Collapse
X
-
Last edited by Den Paarse Capri; 10/12/2015, 11:41.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDroog je tranen Gixxer
Een M135i is nu wel niet de doorsnee 318d met 16 inch putdeksel waar de leasemiddenkader een knobbel van in de broek krijgt.
Comment
-
Nieuwe "Hot Hatch" Too many choices.
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDroog je tranen Gixxer
Een M135i is nu wel niet de doorsnee 318d met 16 inch putdeksel waar de leasemiddenkader een knobbel van in de broek krijgt.
Als ik er ene wilde had ik er mij ene gekocht hoor.
De helft van de vriendenkring rijdt hier met een 330, M135 en het merendeel een M3.
Er bestaat precies niets anders meer.
Praat over gelijk welke wagen en ze kunnen nooit op tegen BMW.
Kom daar onnozel van en dan moet ik er zeker gene hebben.
Hetzelfde op bepaalde fora.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHoho, geen tranen hier.
Als ik er ene wilde had ik er mij ene gekocht hoor.
De helft van de vriendenkring rijdt hier met een 330, M135 en het merendeel een M3.
Er bestaat precies niets anders meer.
Praat over gelijk welke wagen en ze kunnen nooit op tegen BMW.
Hetzelfde op bepaalde fora.
Alleen beetje minder door het karakter van de motor dat heel lineair en weinig oempf gaf, ondanks bliksemsnel.
Ik rijd bmw omdat ik dat gewoon ben van m'n vader vroeger als kind. Het design spreekt me aan en zaken zoals de RWD etc. Maar om nu te zeggen dat dit het summum is... Had ik het geld stond er misschien een C63 amg voor de deur of een RS6.
Hell, moest Skoda de Octavia 280pk op de markt brengen met 4x4 zou ik zelfs dat nog kopen.
Comment
-
Voor mij ook de M135i, waarom ? 6-in-lijn, RWD en gewoon mooier dan een 13-in-een-dozijn golf
En ben er zeker van dat een M135i ook nog eens een pak leuker gaat rijden.
Wel een kleine vraag, is op deen M135i nu een lsd standaard? Ik weet dat toen deze uitkwam dit niet het geval was, maar achteraf wel te verkrijgen was.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNope, daarom dat Alexx er een Os Giken lsd onder laat plaatsen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenOndertussen is het wel al te verkrijgen als optie dacht ik, niet ?
Comment
-
Net twee van mijn favoriete wagens in deze klasse eigenlijk samen met de Mégane RS. Moeilijke keuze!
Persoonlijk vind ik een witte GTI Performance met een mooie velg eronder echt prachtig, ook het interieur vind ik iets beter dan de 1-reeks. Zowel DSG als sportautomaat schakelt super, met lichte voorkeur voor de sportautomaat wel.
Maartoch ja.. 6 cilinder RWD vs 4 cilinder FWD.. dan weet je het wel imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenKiezen tussen 2 wagens is dat die 'Too many choices'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenPraat over gelijk welke wagen en ze kunnen nooit op tegen BMW.
Hetzelfde op bepaalde fora.
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichtengewoon mooier dan een 13-in-een-dozijn golf
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenNet twee van mijn favoriete wagens in deze klasse eigenlijk samen met de Mégane RS. Moeilijke keuze!
Persoonlijk vind ik een witte GTI Performance met een mooie velg eronder echt prachtig, ook het interieur vind ik iets beter dan de 1-reeks. Zowel DSG als sportautomaat schakelt super, met lichte voorkeur voor de sportautomaat wel.
Maartoch ja.. 6 cilinder RWD vs 4 cilinder FWD.. dan weet je het wel imo.
Ik denk wel handgeschakeld te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk BerichtenNiet dus 5k verschil in prijs is toch voldoende om na te denken. Plus, de BMW is duurder in gebruik.
Ik denk wel handgeschakeld te gaan.
Indien dagelijks gebruik zou ik dan ook eerder voor de GTI gaan met DSG, verbruikt ook wat minder en ik blijf het een vette kar vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk stem voor de BMW omdat een Golf GTI voor petjesvolk is. Een GTI lach ik ook weg met mijn Volvo, terwijl ik voor een M135 al wat meer moeite moet doen.
Je hebt er dan ook enorm veel kosten aan gehad om hem zover te krijgen, baanligging tegenover een GTI zou ik wel eens willen zien eigenlijk.
Ik zeg GTI.
Comment
-
Het hangt er van af voor wat de wagen gaat dienen.
Ik zocht een dagelijkse auto die me veel fun kon bieden qua wegligging, sound, maar toch aangenaam was om kilometers te doen.
Natuurlijk zal een hardcore civic type R en megane RS sneller zijn op een rondje ring, maar hun chasis is dan ook veel meer gericht op performance.
Ik ben bevoordeeld, maar ik ga voor de M135i. Zelden zo een auto gereden dat alles combineert. Heb ook wat aanpassingen gedaan. Auto doet veel mensen grote ogen trekken, niet enkel aan de lichten, maar ook op bochtige wegen of op circuit. Geluid is super met een sportuitlaat en RWD is dikke fun!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk BerichtenHierboven al uitgelegd. Kan de titel niet wijzigen. Sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenHet wordt jouw dagelijkse wagen? Dan zou ik persoonlijk sowieso een automaat opteren :-)
Indien dagelijks gebruik zou ik dan ook eerder voor de GTI gaan met DSG, verbruikt ook wat minder en ik blijf het een vette kar vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet hangt er van af voor wat de wagen gaat dienen.
Ik zocht een dagelijkse auto die me veel fun kon bieden qua wegligging, sound, maar toch aangenaam was om kilometers te doen.
Natuurlijk zal een hardcore civic type R en megane RS sneller zijn op een rondje ring, maar hun chasis is dan ook veel meer gericht op performance.
Ik ben bevoordeeld, maar ik ga voor de M135i. Zelden zo een auto gereden dat alles combineert. Heb ook wat aanpassingen gedaan. Auto doet veel mensen grote ogen trekken, niet enkel aan de lichten, maar ook op bochtige wegen of op circuit. Geluid is super met een sportuitlaat en RWD is dikke fun!
Ik ben over het algemeen zelfs een rustige chauffeur, maar ik wil weten dat de power er is als ik het nodig heb. GT-style met andere woorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk stem voor de BMW omdat een Golf GTI voor petjesvolk is. Een GTI lach ik ook weg met mijn Volvo, terwijl ik voor een M135 al wat meer moeite moet doen.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenmet wat rij je misschien?
Antwoord is dan meestal: naar de garage.
@Xanthine: sry kon het niet laten.
OT: ik zou zonder twijfel kiezen voor de BMW. Gewoon voor die 6-in-lijn. Nu het nog kan.
Comment
Comment