Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe "Hot Hatch"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Serieuze killer volvo lijkt me. "Voor een m135i moet ik al wat meer moeite doen"
    met wat rij je misschien?
    Het klinkt idd bizar maar je moet zijn topic maar eens bekijken, gaat wel vrij hard, 's een zwaar geprepareerde C30 2.5 T5 :p

Comment

Als ik je comments allemaal lees, ga dan voor de GTI met handbak.

Is ideaal om wat te spelen op de binnenbaantjes als het kan.
      En met 5000€ kan je veel Super98 erin kappen...
      2012 Volkswagen Golf R

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
        Het klinkt idd bizar maar je moet zijn topic maar eens bekijken, gaat wel vrij hard, 's een zwaar geprepareerde C30 2.5 T5 :p
        Heb er al van gehoord. 450pk?
        Sprry maar dat kan niet aangenaam rijden. Met alle respect.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Hoho, geen tranen hier.
          Als ik er ene wilde had ik er mij ene gekocht hoor.
          De helft van de vriendenkring rijdt hier met een 330, M135 en het merendeel een M3.
          Er bestaat precies niets anders meer.
          Praat over gelijk welke wagen en ze kunnen nooit op tegen BMW.
          Kom daar onnozel van en dan moet ik er zeker gene hebben.
          Hetzelfde op bepaalde fora.

Vind ik nu eens goed gezegd se

Comment

Tests van oa Chris Harris bewijzen nochtans soms wel eens het tegendeel. BMW is niet heilig bij hem.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik gellof mijn eigen niet dat ik dit zeg, maar ik zou toch voor de GTI gaan.
              Die BMW, ik heb de indruk dat de straat ermee geplaveid ligt, tegenwoordig.
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Moeilijke keuze, gewoon kopen wat je graag ziet. Beide zullen wel genoeg fun geven.
                Zelf zou ik voor de gti kiezen. Moet bekennen dat ik bij iedere gti nog steeds de ganse auto bekijk en zin heb om er mee weg te rijden, doen weinig andere wagens met me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                  Ik gellof mijn eigen niet dat ik dit zeg, maar ik zou toch voor de GTI gaan.
                  Die BMW, ik heb de indruk dat de straat ermee geplaveid ligt, tegenwoordig.
                  Ja het is echt belachelijk hoeveel M135i's je ziet rijden.........

Comment

Ben niet aan wit exterieur, maar er rijdt hier een witte M235i rond in Heule, en is echt een knappe auto. Klinkt lekker ook, is zeker geen standaard uitlaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

135i sorry.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

RS3 dan maar zeker?!

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          RS3 dan maar zeker?!

Ja dat ding komt met wat opties op 70k!
                          Misschien opleggen voor een M4?
                          Of misschien dan maar ineens opleggen voor een Cayman GTS?

Of hoe sbel het kan escaleren van een golf gti
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Ja dat ding komt met wat opties op 70k!
                            Misschien opleggen voor een M4?
                            Of misschien dan maar ineens opleggen voor een Cayman GTS?

Of hoe sbel het kan escaleren van een golf gti
                            Maar neen, ik heb er al diverse geconfigureerd en kom steeds uit tussen de 63,5 & 65,5dzd € en daar zitten toch behoorlijk veel opties op.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Maar neen, ik heb er al diverse geconfigureerd en kom steeds uit tussen de 63,5 & 65,5dzd € en daar zitten toch behoorlijk veel opties op.

Ik ben ook fan van de RS3 maaaar...
                              Echt ongelofelijk hoe veel die kost, meer als een M2 terwijl in feite de concurrent toch de M135i is.. Nu ja een AMG kost ook bakken geld en die is het helemaal niet waard. Wie betaalt nu zo veel geld voor een hatchback...

Comment

BMW voor de RWD en de 6-cylinder.
                                Golf GTI voor de looks en voor het afwerkingsniveau dat een Golf tegenwoordig biedt.

Mijn broer heeft een Golf R20 (mk6).
                                Supersnel, maar ook iets te steriel. Het kan misschien aan de vierwielaandrijving liggen, maar op de openbare weg mist dat ding een zekere funfactor, vind ik.

Comment

Levertijd voor een RS3 is momenteel 6 maanden...

en die prijzen tja...je hebt er die 42k geven aan een Abarth Biposto
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Levertijd voor een RS3 is momenteel 6 maanden...

en die prijzen tja...je hebt er die 42k geven aan een Abarth Biposto
                                    Zou perfect zijn...😷👻

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten

Mijn broer heeft een Golf R20 (mk6).
                                      Supersnel, maar ook iets te steriel. Het kan misschien aan de vierwielaandrijving liggen, maar op de openbare weg mist dat ding een zekere funfactor, vind ik.
                                      Je hebt zeker een punt, MK6 onderstuurt nogal makkelijk, net als de vorige (R)S3
                                      Met de nieuwe Haldex Generatie 5 is dat in de MK7 veel beter
                                      Last edited by Rennfox; 11/12/2015, 11:06. Reden: ondersteboven ;-)
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        Je hebt zeker een punt, MK6 overstuurt nogal makkelijk, net als de vorige (R)S3
                                        Met de nieuwe Haldex Generatie 5 is dat in de MK7 veel beter
                                        Ik denk dat je onderstuur bedoelt?
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Ja het is echt belachelijk hoeveel M135i's je ziet rijden.........
                                          Hier zitten er alleszins 2 witte, 1 blauwe en 1 zwarte op 1,5 km.
                                          En dan heb ik Dutry nog niet meegerekend als hij hier met ene staat.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X