Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe "Hot Hatch"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenHet klinkt idd bizar maar je moet zijn topic maar eens bekijken, gaat wel vrij hard, 's een zwaar geprepareerde C30 2.5 T5 :p
Sprry maar dat kan niet aangenaam rijden. Met alle respect.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHoho, geen tranen hier.
Als ik er ene wilde had ik er mij ene gekocht hoor.
De helft van de vriendenkring rijdt hier met een 330, M135 en het merendeel een M3.
Er bestaat precies niets anders meer.
Praat over gelijk welke wagen en ze kunnen nooit op tegen BMW.
Kom daar onnozel van en dan moet ik er zeker gene hebben.
Hetzelfde op bepaalde fora.
Vind ik nu eens goed gezegd se
Comment
-
Tests van oa Chris Harris bewijzen nochtans soms wel eens het tegendeel. BMW is niet heilig bij hem.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ik gellof mijn eigen niet dat ik dit zeg, maar ik zou toch voor de GTI gaan.
Die BMW, ik heb de indruk dat de straat ermee geplaveid ligt, tegenwoordig.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIk gellof mijn eigen niet dat ik dit zeg, maar ik zou toch voor de GTI gaan.
Die BMW, ik heb de indruk dat de straat ermee geplaveid ligt, tegenwoordig.
Comment
-
RS3 dan maar zeker?!
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenRS3 dan maar zeker?!
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Misschien opleggen voor een M4?
Of misschien dan maar ineens opleggen voor een Cayman GTS?
Of hoe sbel het kan escaleren van een golf gti2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa dat ding komt met wat opties op 70k!
Misschien opleggen voor een M4?
Of misschien dan maar ineens opleggen voor een Cayman GTS?
Of hoe sbel het kan escaleren van een golf gti
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMaar neen, ik heb er al diverse geconfigureerd en kom steeds uit tussen de 63,5 & 65,5dzd € en daar zitten toch behoorlijk veel opties op.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Echt ongelofelijk hoe veel die kost, meer als een M2 terwijl in feite de concurrent toch de M135i is.. Nu ja een AMG kost ook bakken geld en die is het helemaal niet waard. Wie betaalt nu zo veel geld voor een hatchback...
Comment
-
BMW voor de RWD en de 6-cylinder.
Golf GTI voor de looks en voor het afwerkingsniveau dat een Golf tegenwoordig biedt.
Mijn broer heeft een Golf R20 (mk6).
Supersnel, maar ook iets te steriel. Het kan misschien aan de vierwielaandrijving liggen, maar op de openbare weg mist dat ding een zekere funfactor, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenLevertijd voor een RS3 is momenteel 6 maanden...
en die prijzen tja...je hebt er die 42k geven aan een Abarth Biposto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
Mijn broer heeft een Golf R20 (mk6).
Supersnel, maar ook iets te steriel. Het kan misschien aan de vierwielaandrijving liggen, maar op de openbare weg mist dat ding een zekere funfactor, vind ik.
Met de nieuwe Haldex Generatie 5 is dat in de MK7 veel beter2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenJe hebt zeker een punt, MK6 overstuurt nogal makkelijk, net als de vorige (R)S3
Met de nieuwe Haldex Generatie 5 is dat in de MK7 veel betersigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa het is echt belachelijk hoeveel M135i's je ziet rijden.........
En dan heb ik Dutry nog niet meegerekend als hij hier met ene staat.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment