Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe "Hot Hatch"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
    Ik denk dat je onderstuur bedoelt?
    uiteraard mijn beste, shame on me!
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

In Zele zijn het 2 M135i's (Zwart en blauw) en een M235i in het zilver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
        uiteraard mijn beste, shame on me!
        Eerder wishful thinking, hoe cool zou dat niet zijn als die kont van een RS3 daar plots kwam piepen... Zou hem veel aantrekkelijker maken alleszins.
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Hier zitten er alleszins 2 witte, 1 blauwe en 1 zwarte op 1,5 km.
          En dan heb ik Dutry nog niet meegerekend als hij hier met ene staat.
          Niet iedereen woont in een residentiële omgeving!

Comment

Ik heb op de M135 gestemd, met als voorwaarde een sperdiff erin. In de regen is dat ding anders redelijk tricky en onvoorspelbaar...
            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Had maar niet naar Antwerpen moeten vluchten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Had maar niet naar Antwerpen moeten vluchten
                Heyla ik woon hier niet in het Stad zelf hé, maar in het landelijke broechem met einde m'n straat de perenvelden.

Zou nooit in een grote stad willen wonen.

Comment

Haha, ten tijde van den oorlog was dat hier wel zo maar nu alles behalve.
                  Weet er trouwens nog 2 staan maar dat is al op 2,5 km.........is al een beetje ver hé.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                    Het klinkt idd bizar maar je moet zijn topic maar eens bekijken, gaat wel vrij hard, 's een zwaar geprepareerde C30 2.5 T5 :p
                    Topic is verwijderd zeker? Vind het nergens terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                      Topic is verwijderd zeker? Vind het nergens terug.
                      Klopt.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Jammer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Maar neen, ik heb er al diverse geconfigureerd en kom steeds uit tussen de 63,5 & 65,5dzd € en daar zitten toch behoorlijk veel opties op.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Ja, dat is bijna het dubbele van de GTI, eh. Als ik dat zou willen spenderen kocht ik me een Cayman of iets dergelijks en geen hatch.

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          135i sorry.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
                          Sorry? Waarom?

Ik ging eigenlijk eerst gewoon de BMW kopen. Met online rond te neuzen kwam ik dan bij de GTI en daar krijg je best veel bang for your buck, vind ik. Plus de BMW 1 vind ik niet meteen de mooiste auto op de weg. Niet dat ik wild ben van het design van de Golf, maar hij spreekt me toch meer aan, als ik eerlijk ben.

Ik heb op de M135 gestemd, met als voorwaarde een sperdiff erin. In de regen is dat ding anders redelijk tricky en onvoorspelbaar...
                          Dan wordt hij me toch echt te duur, hoor. De GTI komt std met sper en bij de BMW moet ik er nog extra voor neertellen. Punt voor de GTI.

Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
                          Als ik je comments allemaal lees, ga dan voor de GTI met handbak.

Is ideaal om wat te spelen op de binnenbaantjes als het kan.
                          En met 5000€ kan je veel Super98 erin kappen...
                          De kans is groot dat ik dat ga doen. Hoewel ik nog twijfel over automaat en ook nog aan de BMW.

Moesten ze me morgen zeggen dat er een van de twee ergens op stock staat zou ik snel gekozen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk Berichten
                            Moesten ze me morgen zeggen dat er een van de twee ergens op stock staat zou ik snel gekozen hebben.

Manuele M135 en GTI Performance op stock, beide jonge tweedehands.
                            sigpic

Comment

http://dutrycars.be/aanbod/wagens/

Manuele M135 en GTI Performance op stock, beide jonge tweedehands.
                              Geen tweedehands en ik koop enkel bij een officiële dealer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk Berichten
                                Geen tweedehands en ik koop enkel bij een officiële dealer.
                                Das spijtig..

Ik heb een bijna nieuwe golf 7 performance btw wagen staan
                                & een BMW M135i manueel btw wagen

...

Beidde met voldoende opties imo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                  Das spijtig..

Ik heb een bijna nieuwe golf 7 performance btw wagen staan
                                  & een BMW M135i manueel btw wagen

...

Beidde met voldoende opties imo
                                  Auto moet in renting, dus wordt een nieuwe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten

Ik heb een BMW M135i manueel btw wagen
                                    Net eens op uw site gecheckt. Knappe BMW.
                                    Hoeveel BIV is dit voor deze auto?

Comment

Probeer met beide wagens een proefrit te maken, dit brengt in 99% van de gevallen uitsluitsel
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Voor mij de GTI. De 1-reeks heeft het esthetisch nooit gedaan voor mij (in deze generatie), en de facelift verandert daar (te) weinig aan. De motor is natuurlijk een juweeltje, maar ik rijd nu met een 335i dus de 'want one' factor is er natuurlijk wat minder voor mij. De GTI daarentegen is nog altijd de ultieme Q-car, en ik vind elke versie sinds de Mk V er fantastisch uit zien. Plus ze schijnen toch wel erg leuk te rijden.

Comment

Ja het is echt belachelijk hoeveel M135i's je ziet rijden.........

Ja OK, 't is de 1-reeks die ik bedoel natuurlijk. Ik zie die méér dan de Golf tegenwoordig. De M-versie is misschien iets zeldzamer, dat geef ik u...
                                          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                                          X