Als ex-GTI rijder ben ik natuurlijk wat bevooroordeeld, maar de 1-reeks (behalve hun sedan versie) heeft me nooit kunnen bekoren. Allemaal en kwestie van les couleurs en les gouts. Maar toch, het icoon van een GTI zal de 1 nooit evenaren. Behalve misschien in de de echte M uitvoering.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe "Hot Hatch"
Collapse
X
-
Nieuwe "Hot Hatch"
Das straf want een sedan is er nooit geweest, gaat wel komen.
Uiteindelijk is de GTI gewoon de slimmere keuze als je alles in overweging neemt. Ze hebben allebei voor en nadelen natuurlijk. Dat geluid en de loop van die motor van de bmw is natuurlijk wel een trap hoger. Qua looks en interieur, verbruik, restwaarde lijkt de Gti mij weer de winnaar.Last edited by SteakFriet; 13/12/2015, 11:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDas straf want een sedan is er nooit geweest, gaat wel komen.
Uiteindelijk is de GTI gewoon de slimmere keuze als je alles in overweging neemt. Ze hebben allebei voor en nadelen natuurlijk. Dat geluid en de loop van die motor van de bmw is natuurlijk wel een trap hoger. Qua looks en interieur, verbruik, restwaarde lijkt de Gti mij weer de winnaar.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengeef mij dan maar een megan ofzo. prestaties gaan niet moeten onderdoen en kwa looks toch al heel wat beter dan dat emotieloos vierkant en de lelijke eend
Het is nu al het vorige model, enkel 3 deurs en vanbinnen is het toch minstens twee niveaus lager. Ik hecht veel belang aan de interieurafwerking.
Bon, ik ben de GTI gaan testen zaterdag en dat was dik in orde. Spijtig genoeg hebben ze enkel automaat om te rijden en kan ik dus geen manueel vergelijken.
Met de DSG en DCC was het wel wat overweldigend qua snufjes, als je dat niet gewend bent.
Ondertussen zag ik wel een directie met 3.5k op de teller. Fully loaded, binnen budget, maar niet helemaal hoe ik het zou willen. Anderzijds moet ik dan niet meer wachten, vermits ik nu geen eigen auto meer heb.
De dealer is wel niet naast de deur. Weet niet of mijn garage blij gaat zijn als ik op onderhoud kom met die auto. Heb er natuurlijk vorig jaar nog een nieuwe gekocht...
Moeilijke bevalling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk BerichtenI
Ondertussen zag ik wel een directie met 3.5k op de teller.
Kom Dutry, probeer nog eensMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenHola we draaien bij, gisteren moest het nog per se een nieuwe zijn...
Kom Dutry, probeer nog eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenNot bad, maar wel automaat, hetgeen je niet wou?
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...175?asrc=st|as
Staat propvol dingen die ik niet zou nemen: 19", navi, leder, sunroof... Ik ging voor een meer basic setup.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk BerichtenIn renting is de voorwaarde en dat kan bij deze. Is niet ingeschreven geweest en dus nog volle fabrieksgarantie vanaf inschrijving.
Weet ik ook sinds kort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenis de levertijd zo lang dan op een nieuwe GTI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenFabrieks garantie start vanaf aflevering bij dealer..
Weet ik ook sinds kort
Ik werkte vroeger voor oa VAG en Chrysler en dat was eigenlijk vanaf datum factuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenFabrieks garantie start vanaf aflevering bij dealer..
Weet ik ook sinds kort
Comment
-
Zou er ook van verschieten.
Bij mijn dealer staan er wel een 50 tal op stock.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Weet ik ook sinds kort“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk BerichtenVanmorgen nog gevraagd aan de verkoper en hij bevestigde vanaf inschrijving.
Ik werkte vroeger voor oa VAG en Chrysler en dat was eigenlijk vanaf datum factuur.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKan er mij in vinden. Stel dat je de wagen nog niet meteen inschrijft nadat je hem hebt gekocht, dan wacht men met starten van garantie tot je hem inschrijft? Maw: hij wordt afgeleverd bij de dealer en je laat hem een jaar staan, dan heb je in feite 3 jaar garantie? No way José
Zoals quasi met alle consumentenproducten.
Comment
Comment