Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzinewagen break/suv/lichte vracht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Mondeo break is ook niet echt klein...
    http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...851?asrc=st|as
    Deze had ik ook zien staan en opgeslagen. Ook redelijk wat kms, langs andere kant ziet hij er op foto nog zeer verzorgd uit.

De saab die je stuurde is een prachtbak maar een sedan en daar ben ik spijtig genoeg geen hol mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
      De saab die je stuurde is een prachtbak maar een sedan en daar ben ik spijtig genoeg geen hol mee
      Hmmm. Zo'n 9.3 is toch bijna een break want met grote 5de deur, niet ? Ik denk ook niet dat hij zoveel korter is dan de break...

De Mondeo heeft iets meer kms. maar de prijs is ook in verhouding. Zelf vind ik bij Mondeo de combinatie van ruimte, wegligging/rijgedrag, betrouwbaarheid en democratische prijs zeker aantrekkelijk.
      Last edited by K2; 10/12/2015, 23:19.

Comment

Een kleine koffer is toch snel opgelost: http://www.2dehands.be/fietsen/fiets...267560119.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
          Een kleine koffer is toch snel opgelost: http://www.2dehands.be/fietsen/fiets...267560119.html
          Haha dan kan ik de coupé gewoon houden

Comment

Hmmm. Zo'n 9.3 is toch bijna een break want met grote 5de deur, niet ? Ik denk ook niet dat hij zoveel korter is dan de break...

De Mondeo heeft iets meer kms. maar de prijs is ook in verhouding. Zelf vind ik bij Mondeo de combinatie van ruimte, wegligging/rijgedrag, betrouwbaarheid en democratische prijs zeker aantrekkelijk.
            Mja maar met die 5de deur(koffer) zal de fiets toch probleem worden. Je hebt echt wel wat auto nodig. Heb onderussen wat liggen zoeken en de meeste hebben toch grotere breaks.
            Mondeo volstaat wel qua ruimte, prijs en looks zitten ook goed. Betrouwbaarheid weet ik niet bij ford... Maar goed elke wagen is een gok, er is wel garantie op dus pluspunt.

Comment

Subaru forester 2.5 turbo (230 pk) - lichte vracht (BIV = )
              Van liefhebber zo te zien

Hier vind je een tweedehands Subaru Forester die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Betrouwbaarheid weet ik niet bij ford... Maar goed elke wagen is een gok, er is wel garantie op dus pluspunt.
                Die van mij heeft er nu bijna 280.000 op zitten (wel diesel), dus ik heb er wel vertrouwen in, maar elke auto is idd min of meer een gok.
                Pluspunt bij Ford vind ik persoonlijk wel dat je nog kleinere dealers vindt waar de eigenaar nog mee werkt en je hem ook nog te spreken krijgt (in plaats van enkel maar afgeborstelde verkopers en mensen achter een balie die van niets weten maar je wel met meneer aanspreken).

Comment

Die gaat dat vanzeleven niet krijgen particulier, 8-9k maximum, biopower is geen meerwaarde, wel integendeel niemand tankt hier ethanol (gaat ook bijna nergens) en onderhoudsintervallen zijn korter

en is een echte 4 deurs sedan hoor, geen 5 deurs, denk dat je met het vorige model verwart
                  2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    denk dat je met het vorige model verwart
                    Oei, ja inderdaad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                      Subaru forester 2.5 turbo (230 pk) - lichte vracht (BIV = )
                      Van liefhebber zo te zien

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...309?asrc=st|as
                      De motor zegt me wel iets (alhoewel dat deze in de wrx serieus problemen heeft gegeven of is het een andere? maar het model minder. De prijs vind ik ook wat overdreven.

Comment

Het is ondertussen toch al duidelijk dat een break wel de beste oplossing is. Bij een SUV zijn de prestaties altijd minder en is de ruimte die ik echt nodig heb toch iets minder interessant, ze zijn meestal ook minder ruim. Ook ben ik nooit een voorstander geweest van dit soort auto's, zeker niet als je nooit offroad gaat.

Probleem is nog altijd serieuze dingen te vinden. Ik wil toch niet iets te basic qua motorisatie, het moet geen strepentrekker zijn maar zou toch ook graag iets of wat hebben. Een 2l naft met iets of wat vermogen is toch zowat minimumvereiste, verbruik mag iets hoger liggen maar liefst niet torenhoog. Bij lichte vracht mag dit wat zwaarders zijn maar ook geen s6 van 15jaar ofzo natuurlijk .

Momenteel spreken me de volvo v70, honda accord tourer (liefst de 2.4 handbak), mazda 6 (prestaties al minder) mij het meeste aan. Ook nog kanshebbers: Laguna break (alhoewel dit hetzelfde is), insignia (betrouwbaarheid?), Mondeo (betrouwbaarheid elektronica?),..
                        Dan hebben we nog de kleinere wagens (e91,e87,focus st,..) maar die meoten dan lichte vracht worden en dan nog...
                        Dit is natuurlijk allemaal zeer moeilijk te vinden. Er stond welgeteld 1 V70 te koop bij volvo en die is vorige week verkocht.
                        Budget optrekken is ook een optie maar zo moet ik mijn andere plannen voor iets klein/leuks bij te kopen met de tijd weer uistellen.
                        Last edited by SteakFriet; 11/12/2015, 11:59.

Comment

In Duitsland al gekeken ?

Comment

Even ter info: behalve de Audi zijn al je voorstellen in openingstopic ook ombouwbaar tot lichte vracht.
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

honda accord tourer (liefst de 2.4 handbak)
                              de 2.4 is volgens mij altijd een automaat (toch bij het >2008 model)
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

In duitsland nog niet gekeken, ik vertrouw het niet. Ik weet dat import etc niet al te moeilijk is en daar een groter aanbod is met betere prijzen maar toch. Duitsland blijft een sjoemelland niet enkel met co2 maar ook met kmstanden, ik vertrouw het allemaal niet. Je zult er zeker goede koopjes kunnen doen maar ik wacht liever op de juiste car van belgische origine.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                  Even ter info: behalve de Audi zijn al je voorstellen in openingstopic ook ombouwbaar tot lichte vracht.
                                  Thanx voor info, ik ga eens bekijken of een kleine break of hatch tot lichte vracht ook gnoeg plaats zou bieden voor een fiets. Ik twijfel er eerlijk gezegd aan en dit is nog altijd het hoofddoel voor de switch van wagen.

Comment

Ik heb een RS lichte vracht en mijn mountainbike past daar in

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Jammer, dat je geen diesel wilt. Onze V70 komt binnenkort op de markt...

En is ouder dan 10j

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                        Ik heb een RS lichte vracht en mijn mountainbike past daar in

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                        Ben je serieus? in 1 stuk? geen goesting om elke dag wiel te demonteren en al. Ik dacht net dat het in een megane niet zou lukken maar in andere eventueel nog wel.

Comment

Working...
                                        X