Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hybride of elektro / hogere zitpositie / welke?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hybride of elektro / hogere zitpositie / welke?

Ik kreeg net de vraag van iemand die dringend (ongeval) op zoek is naar een andere wagen.

Ficaal interessant/vennootschap
    Bij voorkeur hogere zitpositie (veel korte afstanden, in-en uitstappen)
    elektro of hybride

budget +- 40 000 euro
    bij voorkeur stockwagen of jonge 2ehands gezien dringendheid

wat zouden jullie voorstellen?

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
    Ik kreeg net de vraag van iemand die dringend (ongeval) op zoek is naar een andere wagen.

Ficaal interessant/vennootschap
    Bij voorkeur hogere zitpositie (veel korte afstanden, in-en uitstappen)
    elektro of hybride

budget +- 40 000 euro
    bij voorkeur stockwagen of jonge 2ehands gezien dringendheid

wat zouden jullie voorstellen?
    Lexus NX300h

Comment

²²²

Lexus Latem heeft sinds deze zomer ene in demo lopen, die gaan altijd aan een interessante prijs weg na +/-15.000km of 6 maanden
      Misschien eens informeren.
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

Outlander?

Comment

Bedankt voor de tips.

Outlander lijkt wel interessant, zelfs een Mercedes B250 electric zou iets kunnen zijn.

Iemand ervaring met de Mercedes B klasse als elektrische wagen?

Comment

Als hij de B overweegt, kan hij misschien ook de i3 + REX overwegen...
            BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
              Als hij de B overweegt, kan hij misschien ook de i3 + REX overwegen...
              Ik zie niet echt voordelen tov de B? Of ben ik mis?
              De bmw is kleiner, kan minder km aan, en is qua prijs ongeveer gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                Ik zie niet echt voordelen tov de B? Of ben ik mis?
                De bmw is kleiner, kan minder km aan, en is qua prijs ongeveer gelijk.
                De BMW heeft nog een generator, met de BMW kan je indien nodig 1000 km aan één stuk rijden (wel iedere 150 km tanken). BMW i3 vernieuwt begin volgend jaar, elektrische range zou gevoelig stijgen... Aanpassing zou beschikbaar zijn voor "oude" i3
                BMW 420dA : >>>

Comment

Een B klasse is wel meer auto dan een i3 imho. Die laatste is vanachter echt krap. Rijdt wel plezant maar ik zou hem laten staan omwille van het praktisch comfort dat minder is dan dat van een golf.

Zou dan eerder voor een 225xe gaan ofzo als k bij BMW zou shoppen.

Comment

een nissan leaf (vanaf 22000) natuurlijk! ook al aan tweede generatie toe dus al wat beproefd, zei je in brussel wel als taxi en privé, in buitneland zie je hem nog veel meer soms.
                    of als je lichte vracht wil, een nissan e-NV200 . bestaat ook personenuitvoering van (wel geen mooie wagen maar meer standaard dan leaf qua looks)

ben niet speciaal nissan fan, maar die twee kamen direct in me op. beide erg betaalbaar voor pure electro wagen , beproefde techniek en relatief hoge zitpositie.
                    Last edited by ; 28/12/2015, 23:41.

Comment

Working...
                    X