Volvo V70 met T4 of T5 motor in de Polar Luxury versie. Heb je alle luxe,vermogen,veel ruimte en veiligheid en toch niets te opvallend of prijzig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ik zoek een krachtige benzinewagen
Collapse
X
-
Wel een stokoud model. Neemt niet weg dat het 1 van de betere keuzes in het segment is. Hangt van persoonlijke keuze af of je wil rijden met een uitgaand model.
Ik zou het niet erg vinden want stond ook bij mij op de lijst, voral voor de ruimte en degelijke, robuuste uitstraling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenGolf R variant: 300pk, 4 motion, dsg. Hoef ik meer te vertellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenMisschien dat de verhoudingen niet kloppen vind een gewone echt een zeer mooie wagen maar die variant is een pak minder. Die motorkap is echt te kort voor de rest. Een cupra of octavia hebben dit niet en zijn beter in proportie. Wel praktischer maar goed het oog wil ook wat.
nu, een variant zou voor mij ook niet de eerste keuze zijn maar 300pk, knap interieur, 4motion en dsg zijn voor mij al overtuigend genoeg
En een variant is nog redelijk anoniem. Enkel de vier pijpen verraden dat er iets meer onder de motorkap zit. En de meeste zouden nog denken "daar een johny met een 1.6 diesel met vier pijpen". Tot je naast hen staat aan de lichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenWel een stokoud model. Neemt niet weg dat het 1 van de betere keuzes in het segment is. Hangt van persoonlijke keuze af of je wil rijden met een uitgaand model.
Ik zou het niet erg vinden want stond ook bij mij op de lijst, voral voor de ruimte en degelijke, robuuste uitstralingBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenHangt van persoonlijke keuze af of je wil rijden met een uitgaand model.
Comment
Comment