Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een krachtige benzinewagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Volvo V70 met T4 of T5 motor in de Polar Luxury versie. Heb je alle luxe,vermogen,veel ruimte en veiligheid en toch niets te opvallend of prijzig
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Wel een stokoud model. Neemt niet weg dat het 1 van de betere keuzes in het segment is. Hangt van persoonlijke keuze af of je wil rijden met een uitgaand model.
      Ik zou het niet erg vinden want stond ook bij mij op de lijst, voral voor de ruimte en degelijke, robuuste uitstraling

Comment

S60 of V60 T6

Comment

Golf R variant: 300pk, 4 motion, dsg. Hoef ik meer te vertellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
            Golf R variant: 300pk, 4 motion, dsg. Hoef ik meer te vertellen?
            Misschien dat de verhoudingen niet kloppen vind een gewone echt een zeer mooie wagen maar die variant is een pak minder. Die motorkap is echt te kort voor de rest. Een cupra of octavia hebben dit niet en zijn beter in proportie. Wel praktischer maar goed het oog wil ook wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
              Misschien dat de verhoudingen niet kloppen vind een gewone echt een zeer mooie wagen maar die variant is een pak minder. Die motorkap is echt te kort voor de rest. Een cupra of octavia hebben dit niet en zijn beter in proportie. Wel praktischer maar goed het oog wil ook wat.
              Leek mij gewoon handiger voor TS aangezien zijn bijberoep. Anders een gewone hé. Is stuk bruter.
              nu, een variant zou voor mij ook niet de eerste keuze zijn maar 300pk, knap interieur, 4motion en dsg zijn voor mij al overtuigend genoeg
              En een variant is nog redelijk anoniem. Enkel de vier pijpen verraden dat er iets meer onder de motorkap zit. En de meeste zouden nog denken "daar een johny met een 1.6 diesel met vier pijpen". Tot je naast hen staat aan de lichten

Comment

Wel een stokoud model. Neemt niet weg dat het 1 van de betere keuzes in het segment is. Hangt van persoonlijke keuze af of je wil rijden met een uitgaand model.
                Ik zou het niet erg vinden want stond ook bij mij op de lijst, voral voor de ruimte en degelijke, robuuste uitstraling
                Dat is idd zo...gaat al mee van 2007! Echter heb ik me over een paar maand mijn tweede gekocht (dit maal een 2.0T4 190pk) omdat het rationeel bekeken zo een goede auto is
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Hangt van persoonlijke keuze af of je wil rijden met een uitgaand model.
                  Het 'nieuwe' is snel van een auto af he :p Dan beter kiezen voor degelijkheid.

Comment

Working...
                  X