Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari F430 Spider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer van de saaie kleur imo
    BMW X5 45e

Comment

• ik vind die buitenkleur net super
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Vorige week ben ik in Nederland geweest omdat ik mijn oog had laten vallen op een Donkergrijze F430 Spider. Hij had een volledig onderhoudshistoriek van bij Ferrari Kroymans.
        Daar gekocht en steeds altijd goed op onderhoud geweest. So far so good en dus een optie genomen op de wagen.
        Vandaag ben ik dan terug geweest met een extern iemand (Ferrari mecanicien) om een check up te doen van de wagen. Uitgelezen met een SD3 en technisch goed in orde bevonden.
        Enkel werd de wagen me ten stelligste afgeraden omdat de volledige zijflanken herspoten was en blijkbaar ook zeer slecht herspoten. (Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het zelf niet had opgemerkt, maar het zit m blijkbaar in de details).
        Na de handelaar erop attent te maken kwam hij uit de lucht vallen en moest ie ons toch gelijk geven dat deze precies inderdaad herspoten was, maar hij wist er verder ook niets van. Even later had hij wel een factuur teruggevonden van wat spuitwerk, maar die factuur was in verhouding te klein voor hetgeen er aan herspoten was.
        Ik ben blij dat ik zo iemand had meegenomen, want anders had ik m voor 200% gekocht.
        Dus heb ik de wagen gelaten voor wat het was hoewel ik het voor de rest een geweldige wagen vond, maar blijkbaar moet ik bij de aankoop van dergelijke wagens niet emotioneel kopen, maar met het verstand. Hopelijk volgende keer meer geluk hè. Wordt vervolgd !

Comment

• Had dat dan gebruikt om af te dingen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Had dat dan gebruikt om af te dingen .
            We hebben ff gepolst en hij stelde voor dat hij de stofdeeltjes eruit zou polieren of hij zou m volledig terug perfect herspuiten en hij zei dat het een 5000 € zou kosten en dan zou m dat willen delen. 2500 voor hem en 2500 voor mij.
            Maar dan blijf je nog altijd met een herspoten auto zitten waarvan je weet dat er iets niet klopt en iets aan scheelt en als je daar dan 90.000 euro voor moet betalen is dat wel tricky hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
              We hebben ff gepolst en hij stelde voor dat hij de stofdeeltjes eruit zou polieren of hij zou m volledig terug perfect herspuiten en hij zei dat het een 5000 € zou kosten en dan zou m dat willen delen. 2500 voor hem en 2500 voor mij.
              Maar dan blijf je nog altijd met een herspoten auto zitten waarvan je weet dat er iets niet klopt en iets aan scheelt en als je daar dan 90.000 euro voor moet betalen is dat wel tricky hè.
              denk idd goede beslissing om hem te laten staan. Stel je voor dat je deze wagen binnen een paar jaar zou verkopen, zal de potentiele koper er ook wel een expert bijnemen en die mannen zien direct dat een wagen hetspoten is(ook al is het goed gedaan). Resultaat, die persoon laat de wagen ook staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                denk idd goede beslissing om hem te laten staan. Stel je voor dat je deze wagen binnen een paar jaar zou verkopen, zal de potentiele koper er ook wel een expert bijnemen en die mannen zien direct dat een wagen hetspoten is(ook al is het goed gedaan). Resultaat, die persoon laat de wagen ook staan.
                Yep, dat was exact hetgeen we tegen die handelaar gezegd hebben.
                Voor de waarde van uw auto is dat niet goed en als je je wagen herspuit moet je fotos voor en na om aan te tonen waarom je de wagen herspuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
                  bijbetalen... voor schade die ze niet vermelden?
                  dat moest andersom zijn eh.. van de prijs af, niet bij de prijs bij..

Comment

• Idd, 5000€ kon er dan wel af.
                    Succes met de zoektocht
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                      bijbetalen... voor schade die ze niet vermelden?
                      dat moest andersom zijn eh.. van de prijs af, niet bij de prijs bij..

Hollanders he

Comment

• Het is gebeurd.
                        Ik heb een F430 Spider gekocht.

Comment

• Proficiat, maak maar een topic aan
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Nice, eerste laklaag?

Sent from my Apple muziekdoos.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Proficiat!
                              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Knappe kleurencombinatie.
                                Blijkbaar is de vorige eigenaar zijn nummerplaat al eens kwijt gespeeld (of gestolen).

Comment

• Van harte proficiat!!

Comment

• Proficiat, gezond jaloers!
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Knap ! Proficiat, veel plezier en geluk er mee.

Comment

• Gefeliciteerd, schitterende combinatie!

Comment

• knap! heel veel plezier ermee

Comment

Working...
                                          X