Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kilometers versus bouwjaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kilometers versus bouwjaar

op wat letten jullie bij de aankoop van een jonge tweedehands; eerder op de kilometers, of eerder op het bouwjaar? Wat lijkt jullie belangrijker?
    16
    bouwjaar 2012 met 15.000km
    18,75%
    3
    bouwjaar 2014 met 45.000km
    81,25%
    13

Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
    op wat letten jullie bij de aankoop van een jonge tweedehands; eerder op de kilometers, of eerder op het bouwjaar? Wat lijkt jullie belangrijker?
    Hoeveel km"s en wat voor km"s er mee zijn gereden lijken mij het belangrijkste. Als je met een 2l diesel op 3 jaar 20000km hebt gedaan, lijkt me dat toch niet zo gezond. Met een atmo naft lijkt dit ideaal om te kopen.

Comment

Combinatie van motor, algemene staat, onderhoud, prijs, opties,... Bouwjaar en kilometers zeggen niet zo veel.

Comment

de algemene staat versus prijs, door een smerig interieur kijk ik ook door, bij een benz kijk ik alleen na of die is dealeronderhouden geweest

Comment

omdat het zo jonge auto's zijn zou me dat niet veel boeien op papier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            de algemene staat versus prijs, door een smerig interieur kijk ik ook door, bij een benz kijk ik alleen na of die is dealeronderhouden geweest
            Smerig interieur laat net zien hoe de vorige eigenaar ermee heeft omgesprongen en is voor mij dan toch een afknapper

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

alles heeft zijn prijs heb zelf honden

Comment

Hangt af van de mototrisatie en zoals Den Borre al schreef, welke km's. Alhoewel er een 0-te weinig staat in zijn bijdrage...
                Als het over een identieke motorisatie gaat zou ik voor de oudste gaan.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mijn eerste punt van selectie is het merk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Hangt af van de mototrisatie en zoals Den Borre al schreef, welke km's. Alhoewel er een 0-te weinig staat in zijn bijdrage...
                    Als het over een identieke motorisatie gaat zou ik voor de oudste gaan.

Jij bent dan ook recordhouder qua km's..

Comment

Ik ga voor de jongste, ondanks de km's.

Comment

Working...
                      X