op wat letten jullie bij de aankoop van een jonge tweedehands; eerder op de kilometers, of eerder op het bouwjaar? Wat lijkt jullie belangrijker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kilometers versus bouwjaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichtenop wat letten jullie bij de aankoop van een jonge tweedehands; eerder op de kilometers, of eerder op het bouwjaar? Wat lijkt jullie belangrijker?
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende algemene staat versus prijs, door een smerig interieur kijk ik ook door, bij een benz kijk ik alleen na of die is dealeronderhouden geweest
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Hangt af van de mototrisatie en zoals Den Borre al schreef, welke km's. Alhoewel er een 0-te weinig staat in zijn bijdrage...
Als het over een identieke motorisatie gaat zou ik voor de oudste gaan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHangt af van de mototrisatie en zoals Den Borre al schreef, welke km's. Alhoewel er een 0-te weinig staat in zijn bijdrage...
Als het over een identieke motorisatie gaat zou ik voor de oudste gaan.
Jij bent dan ook recordhouder qua km's..
Comment
Comment