Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tiguan of Tucson?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb je al lease prijzen vergeleken? Duurdere aankoopprijs wil niet per definitie zeggen dat hij ook duurder is in leasing.
    Speel ook een beetje met de opties als je leaseprijzen vraagt, sommige opties kosten relatief weinig in leasing (bv lederen zetels), terwijl je voor andere gewoon de volle prijs betaald.

Comment

Man, man, zo zie je maar dat een vrouw niks van auto's afweet. Of toch haar eigen zin doet. We zijn afgelopen zaterdag naar een feestje geweest, en iedereen raadde haar die tucson aan. 2000 euro verschil voor een volledig uitgeruste Tucson met 4x4, tegenover een half-uitgeruste Tiguan, die binnen een half jaar al een oud model gaat zijn? Mijn keuze zou rap gemaakt zijn. Echt, ik heb gisteren gewoon geen woord tegen mijn vrouw gezegd lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
        Man, man, zo zie je maar dat een vrouw niks van auto's afweet. Of toch haar eigen zin doet. We zijn afgelopen zaterdag naar een feestje geweest, en iedereen raadde haar die tucson aan. 2000 euro verschil voor een volledig uitgeruste Tucson met 4x4, tegenover een half-uitgeruste Tiguan, die binnen een half jaar al een oud model gaat zijn? Mijn keuze zou rap gemaakt zijn. Echt, ik heb gisteren gewoon geen woord tegen mijn vrouw gezegd lol
        auto voor de vrouw, de vrouw kiest
        auto voor de man, man kiest model vrouw de kleur
        zo is dat, de vrouw draagt de broek
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
          auto voor de vrouw, de vrouw kiest
          auto voor de man, man kiest model vrouw de kleur
          zo is dat, de vrouw draagt de broek
          Pff, ze is gewoon over 1 nacht dun ijs gegaan. Ze is eens gaan kijken met baas, dat terwijl er volgende week het autosalon begint. Als ze nu gewoon enkele weken had gewacht, of eens op autosalon was gaan kijken, dan had ze misschien een heel andere keuze gehad. Hare volgende wagen gaat mijn keuze zijn. En natuurlijk pushte haar baas ook een beetje, kreeg 10K korting.

Comment

De co2 van de Tuscon is anders ook niet mis.
            Ik had hem ook eens bekeken als leaser, maar zat al gauw aan een eigen bijdrage van 150€/md
            Een Tiguan is nu ook niet meteen de meest ecologische auto, maar met een 2wd, min of meer hetzelfde uitgerust, kwam ik toch een 300€/j goedkoper uit.
            Los daarvan blijft de Tuscon de veel mooiere auto en idd is de Tiguan einde carriëre.

Vrouwen blijven sowieso badge kopers is mijn ervaring.
            Wij hebben hier ook 1 vrouw in ons team, en hoewel 3 tiener kids die ze eigenlijk niet meer in haar a4 gepropt krijgt, blijft ze toch bij Audi zweren.
            Keeping up appearances ;-)
            Last edited by Bud Wijzer; 13/01/2016, 10:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              De co2 van de Tuscon is anders ook niet mis.
              Ik had hem ook eens bekeken als leaser, maar zat al gauw aan een eigen bijdrage van 150€/md
              Een Tiguan is nu ook niet meteen de meest ecologische auto, maar met een 2wd, min of meer hetzelfde uitgerust, kwam ik toch een 300€/j goedkoper uit.
              Los daarvan blijft de Tuscon de veel mooiere auto en idd is de Tiguan einde carriëre.

Vrouwen blijven sowieso badge kopers is mijn ervaring.
              Wij hebben hier ook 1 vrouw in ons team, en hoewel 3 tiener kids die ze eigenlijk niet meer in haar a4 gepropt krijgt, blijft ze toch bij Audi zweren.
              Keeping up appearances ;-)
              geef ze ringen of sterren en ze zijn content
              Z4 M40i

Comment

Working...
              X