We vervangen onze BMW 320d 163pk met een wagen geschikt voor 3 kleine kinderen. (11maand 6 en 8 jaar) 1 kind moet dus nog jaren in isofix zetels kunnen zitten en de oudste zal over paar maand groot genoeg zijn om zonder verhoog kussen te kunnen zitten. De 6 jarige zit nu nog in een klasse 3 maar over paar maand dus een verhoogkussen) Wij hebben zonder te lachten 13 isofix kinderstoelen in huis voor beide wagens en grootouders allemaal te voorzien. Binnenkort grote uitverkoop.
Dus plaats genoeg voor 3 kinderen op de achterbank en beetje luxe. We zijn dit weekend gaan bestrijden met de 5BMW 518 en de A6 2.0 die allebei een waanzinnige aanbieding zijn. Maar dan viel ons de verhoging naar de achteras op bij beide wagens. Dus ze vallen allebei al af. Hebben in de showrooms eens rondgekeken en de X5 heeft dat probleem niet. Natuurlijk wel direct een pak duurder dan de space die als voordeel heeft 15 procent korting te geven aan zelfstandigen. DE X5 heeft maar salonaanbieding van 1000 euro. X5 is 60000 zonder veel opties en de Espace PARIS initial is 40000 voor alles. Mooi uitgerust maar bij testrit was het toch totaal een andere rijgevoel. Ik moet zeggen de testrit met X5 is pas volgende week maar ik heb vroeger wel paar terreinwagens gehad en dat viel wel mee.
Dus we zoeken een gezinswagen met luxe maar ik wil wel een goede deal doen. Heb het gevoel dat het niet moment is voor X5 (te nieuw?)
Heb gekeken naar zafira tourer en VW Sharan maar die lijkt me precies een stapje achteruit. De Q7 heeft ook geen vlakke achtervloer maar dat gaat misschien nog en is eigenlijk goedkoper dan de X5 maar dat is een 3 liter Diesel met minder pk dan de vernieuwde 2.0 van de X5 met 231pk , 7,7 naar 100 en 139 CO2. Voor mij wel het sterke punt van de X5. Het is ook maar voor 10000 km per jaar. Er is ook nog de BMW 2 series gran tourer maar daar is maar 500 euro saloncondities op (ook te nieuw).
Dus plaats genoeg voor 3 kinderen op de achterbank en beetje luxe. We zijn dit weekend gaan bestrijden met de 5BMW 518 en de A6 2.0 die allebei een waanzinnige aanbieding zijn. Maar dan viel ons de verhoging naar de achteras op bij beide wagens. Dus ze vallen allebei al af. Hebben in de showrooms eens rondgekeken en de X5 heeft dat probleem niet. Natuurlijk wel direct een pak duurder dan de space die als voordeel heeft 15 procent korting te geven aan zelfstandigen. DE X5 heeft maar salonaanbieding van 1000 euro. X5 is 60000 zonder veel opties en de Espace PARIS initial is 40000 voor alles. Mooi uitgerust maar bij testrit was het toch totaal een andere rijgevoel. Ik moet zeggen de testrit met X5 is pas volgende week maar ik heb vroeger wel paar terreinwagens gehad en dat viel wel mee.
Dus we zoeken een gezinswagen met luxe maar ik wil wel een goede deal doen. Heb het gevoel dat het niet moment is voor X5 (te nieuw?)
Heb gekeken naar zafira tourer en VW Sharan maar die lijkt me precies een stapje achteruit. De Q7 heeft ook geen vlakke achtervloer maar dat gaat misschien nog en is eigenlijk goedkoper dan de X5 maar dat is een 3 liter Diesel met minder pk dan de vernieuwde 2.0 van de X5 met 231pk , 7,7 naar 100 en 139 CO2. Voor mij wel het sterke punt van de X5. Het is ook maar voor 10000 km per jaar. Er is ook nog de BMW 2 series gran tourer maar daar is maar 500 euro saloncondities op (ook te nieuw).
Comment