Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wordt een beetje moe van TS...Je bent idd appelen met peren aan 't vergelijken..
Denk dat ie al lang besloten heeft om de Espace te nemen (steeds komt die 42K euro weer boven) maar probeert dan toch nog zichzelf te overtuigen om toch iets anders te nemen door er maar weer een ander model bij te betrekken die dan in dezelfde zin toch maar weer geminimaliseerd wordt als rationele keuze (3 liter en hoge Co2)..
Stop met een andere keuze, je wil comfort en 3 volwaardige plaatsen achteraan, en racen wil je ook niet (mee eens) dus neem de Espace.
Ik heb een S-Max als gezinswagen gehad en ik moet zeggen dat ik daar heel content van was. Ook vind ik dat de mooiste monovolume dat er op de markt is, zeker in Titanium of Titanium S versie.
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Ik heb een S-Max als gezinswagen gehad en ik moet zeggen dat ik daar heel content van was. Ook vind ik dat de mooiste monovolume dat er op de markt is, zeker in Titanium of Titanium S versie.
Tot de nieuwe Espace was dat idd ook voor mij de mooiste. Er was eigenlijk niks anders dat iet of wat sportief was met 3 echte zetels achter.
Maar toen kwam de nieuwe Espace, 1000 keer mooier en vooral veel 'chiquer'. Die straalt een 'je ne sais quoi' uit waar andere monovolumes alleen maar van kunnen dromen.
Qua electronica is Renault dezer dagen wel in orde, het is vooral de generatie van rond 2003 (alle modellen) die het merkimago veel schade gebracht heeft, maar voor de huidige modellen zou ik persoonlijk geen schrik hebben.
Ik moet zeggen, die espace is idd echt wel een mooie wagen met de juiste kleuren en velgencombinatie
Een X5 is zeker niet mooier aan de buitenkant (anders, niet lelijker, niet mooier), maar het intereur vind ik wel veel mooier en vooral kwalitatiever. (vandaag nog eens in beide gezeten op het salon)... maar daar betaal je dan ook voor...Je kan er nog een megane bijkopen voor erbij
Smax zegt me niet veel
In dat budget en wishlist is de espace volgens mij de enige optie, kopen die handel!
Bah, mijn fleet manager wilt de nieuwe Espace zelfs niet eens meer als optie aannemen omwille van de vele problemen die ze met de vroegere modellen gehad hebben. Spijtig, want inderdaad eens iets ruim, mooi en alternatiefs.
Compromisoplossing kan misschien de Landrover Discovery Sport zijn, niet de topluxe van een Range Rover, maar wel praktisch vlakke vloer vanachter, mogelijkheid tot +2 stoeltjes en zeeën plaats in de koffer.
Bah, mijn fleet manager wilt de nieuwe Espace zelfs niet eens meer als optie aannemen omwille van de vele problemen die ze met de vroegere modellen gehad hebben. Spijtig, want inderdaad eens iets ruim, mooi en alternatiefs.
Compromisoplossing kan misschien de Landrover Discovery Sport zijn, niet de topluxe van een Range Rover, maar wel praktisch vlakke vloer vanachter, mogelijkheid tot +2 stoeltjes en zeeën plaats in de koffer.
Een Espace mag niet omwille van de vele problemen, maar een Landrover Discovery Sport wel? Grappige fleet manager...
Is ne fleetmanager die 13 jaar na de feiten loopt. Espace was sinds 2008 super betrouwbaar. Heb ene gekocht in 2008 en ene in 2O13, perfekte wagens. Carlos Ghosn heeft bij renault orde op zaken gesteld destijds. En het resultaat mag gezien worden. De dieselmotor rijdt trouwens al een tijd rond in Mercedessen.
voor 10.000km/jaar neem maar de Espace benzine
het verbruik zal wat hoger zijn maar je zal de problemen niet hebben wat je krijgt met een diesel die weinig km doet
Ik zit aan een verbruik van 7,5 en 8,5 met de 2 laatste tankbeurten. Nu lees ik in Autogids dat ze met de diesel 8 l verbruikten. Dan lijkt het verschil me toch vrij klein. Of zouden die mannen constant met het mes tussen hun tanden rijden? Want 8l voor een diesel lijkt me toch veel...
Als je met die X5 gaat rijden, neem dan zeker de stoeltjes mee, en probeer die maar eens te installeren, en kijk dan of het lukt.
Zal voor de middenste ook niet evident zijn.
Persoonlijk was ik aangenaam verrast door de ruimte achteraan in een 3GT. Probeer daar je stoeltjes ook maar eens in te zetten. Beenruimte is groter dan bij een 5 serie.
Voor een dikke 40k heb je die met een deftige benzinemotor.
Eerlijk, 60k uitgeven om 10.000km/jaar te doen is er een beetje over.
Zelf heb ik een paar Sharans en Galaxies versleten.
De laatste Sharan is nu misschien wat gedateerd, maar echt perfect voor 3 mensen op de achterbank, en zéér makkelijk instappen met die schuifdeuren.
Ik zit aan een verbruik van 7,5 en 8,5 met de 2 laatste tankbeurten. Nu lees ik in Autogids dat ze met de diesel 8 l verbruikten. Dan lijkt het verschil me toch vrij klein. Of zouden die mannen constant met het mes tussen hun tanden rijden? Want 8l voor een diesel lijkt me toch veel...
Dan moet je niks anders doen dan stoplicht sprintjes. Ik zit met de diesel en normale rijstijl aan 5,9l. Als je echt doorrijdt of alleen korte afstanden doet, ga je aan 6,5 à 7l zitten denk ik.
Daarjuist BMW gebeld dat we niet gaan testrijden. Ik ben halfuur geleden gaan tekenen. Gisterenavond Zowat 10 youtube filmpjes bekeken van testen en ze waren toch allemaal positief.
Nu lees ik als ik thuis kom dat ze bij renault binnen gevallen zijn wegens vervalste emissie waarden en dat het aandeel crasht. PFFFFF
Besteld Renault Espace 1.6 TCe Energy Initiale Paris EDC 147kw 5D
15 procent korting
Cruising Pack
City-pack 2
Winterpack
Speciale metaalkleur Amethistzwart GNG
Nappa lederen zetelbekleding
Elektrisch panoramisch glazen open dak
Bijkomende achterzetels (2)
Voorlopig Reservewiel 17 inch (moet je daar ook al voor betalen)
Ik vind de velgen persoonlijk niks speciaal maar heb gezien in een filmpje dat ze dus de eifeltoren voorstellen (ik denk dat ze 19 inch zijn)
Dus eifeltoren velgen horen toch bij een PARIS. Ik moet zeggen dat de naam toch iets doet. Gewoon Espace klinkt lang niet zo koel.
Vroeger altijd lachen met make-up reclame en zakken waar PARIS LONDON opstaat maar toch.....
Comment