Proficiat met je aankoop! Ik keek ook rond in verschillende prijsklasses, doe ongeveer 12k km per jaar en kwam tot hetzelfde besluit als u...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace of BMW X5
Collapse
X
-
Proficiat met de Espace. Een meeting dringt zich op2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Misschien een idee , maar denk dat ze wel allemaal heel erg op mekaar lijken. Er is niet veel te personaliseren.
Iedereen zelfde velg, veel dezelfde kleur. Hebben jullie allebei dezelfde korting gekregen? (15 procent)
Heb gewacht tot autosalon maar had evengoed op openingsweekend kunnen kopen.
Comment
-
Ik heb een andere kleur gekozen Vind dat sterzwart wel mooi, maar is me niet onderhoudsvriendelijk genoeg en zeer krasgevoelig. Net als chocoladebruin (dat vind ik de mooiste kleur in combi met het interieur).
15 procent, dan ben je zelfstandige wellicht? Normaal is er enkel een korting en een overnamepremie. Vermits het een nieuw model is zijn zotte kortingen (nog) niet aan de orde. Vermoed dat ze in maart wel iets extra gaan doen. Maar zo kan je blijven wachten... Hoe langer op de markt, des te groter de korting. Tot er weer een nieuw model is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk BerichtenMisschien een idee , maar denk dat ze wel allemaal heel erg op mekaar lijken. Er is niet veel te personaliseren.
Iedereen zelfde velg, veel dezelfde kleur. Hebben jullie allebei dezelfde korting gekregen? (15 procent)
Heb gewacht tot autosalon maar had evengoed op openingsweekend kunnen kopen.
Oh ja, dikke proficiat, een Espace is gewoon gemaakt voor een gezin met 3 kinderen !!Last edited by TT-911; 14/01/2016, 22:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk zit aan een verbruik van 7,5 en 8,5 met de 2 laatste tankbeurten. Nu lees ik in Autogids dat ze met de diesel 8 l verbruikten. Dan lijkt het verschil me toch vrij klein. Of zouden die mannen constant met het mes tussen hun tanden rijden? Want 8l voor een diesel lijkt me toch veel...
8 liter testverbruik kan ik nog inkomen met acceleratietests enz...
Maar een MINIMUM verbruik van 6,6 l/100 km ????
Ik heb zelf bij een rustige rijstijl en een gemengd parcours zonder moeite 5,5 l/100 km gehaald... (heb het hier zelfs gepost)
Comment
-
Zelf ben ik ook nog zwaar aan het wikken en wegen van in dit model een benzine of diesel aan te schaffen? Ook zet ik de verkopers wat onder druk om een Initiale Paris quasi full-option onder de 40k aan me te verkopen incl alle kortingen We zitten er nu ietsje boven dus we zien wel...Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Benzine ftw!!
automaat is beter, auto is sneller, auto is stiller, auto is niet zot veel gulziger en dieselprijs wordt binnenkort opgetrokken, taksen van diesel zijn duurder, onderhoud is duurder, auto kost een pak meer in dieseluitvoering....
en diesel stinkt2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten40000€ voor een renault, in wat voor tijd leven we ... ??
Ik vind dat je tegenwoordig al sterke argumenten moet hebben om nog voor een diesel te gaan.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
voor de fun es een 220i gran tourer in luxury line uitgerust zoals een initiale paris, wel maar met 18" velgen wegens geen 19" beschikbaar. Gewone lederen sportzetels ipv geventileerde comfortzetels met massagefunctie bij de Espace. Verder ook alle comfortopties bijgenomen (electrische stoelen, automatisch open en sluiten, internetfuncties op de grote navi, alle sensoren en camera's voor te parkeren, ledverlichtingen, adaptieve cruisecontrol en driving aids, automaat en electronische schokdemperregeling)
53000 euro
en die heeft dan nog minder pk op de voorwielen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenvoor de fun es een 220i gran tourer in luxury line uitgerust zoals een initiale paris, wel maar met 18" velgen wegens geen 19" beschikbaar. Gewone lederen sportzetels ipv geventileerde comfortzetels met massagefunctie bij de Espace. Verder ook alle comfortopties bijgenomen (electrische stoelen, automatisch open en sluiten, internetfuncties op de grote navi, alle sensoren en camera's voor te parkeren, ledverlichtingen, adaptieve cruisecontrol en driving aids, automaat en electronische schokdemperregeling)
53000 euro
en die heeft dan nog minder pk op de voorwielen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenJa maar, ge vergeet dat de herverkoopwaarde véééééél hoger ligt bij die BMW. Die 13000 euro extra heb je zo terugverdiend, maken ze zichzelf graag wijs.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenBenzine ftw!!
automaat is beter, auto is sneller, auto is stiller, auto is niet zot veel gulziger en dieselprijs wordt binnenkort opgetrokken, taksen van diesel zijn duurder, onderhoud is duurder, auto kost een pak meer in dieseluitvoering....
en diesel stinkt
Vond de 7-traps automaat absoluut niet beter dan de 6-traps in de dieselversie (de 7-traps heeft mijn inziens soms wat twijfels om te kiezen, wat ik bij de 6-traps niet heb ondervonden).
De benzine is in zijn sprintjes inderdaad wat sneller, maar de hernemingen zijn dan bij de diesel toch wel wat aangenamer/beter.
Ik doe zo'n 23 à 25000 km/ jaar en hoewel ik het niet juist heb nagerekend vermoed ik dat het verschil qua kilometerprijs voorlopig nog in het voordeel van de diesel is, en waarschijnlijk miniem zal worden bij ongeveer gelijke brandstofprijs.
Wat het interieurlawaai betreft: ook in de dieselversie is de Espace fluisterstil (op een heel klein beetje windgeruis bij hogere snelheid na).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenIk heb ook lang getwijfeld... en toch voor de diesel gekozen.
Vond de 7-traps automaat absoluut niet beter dan de 6-traps in de dieselversie (de 7-traps heeft mijn inziens soms wat twijfels om te kiezen, wat ik bij de 6-traps niet heb ondervonden).
De benzine is in zijn sprintjes inderdaad wat sneller, maar de hernemingen zijn dan bij de diesel toch wel wat aangenamer/beter.
Ik doe zo'n 23 à 25000 km/ jaar en hoewel ik het niet juist heb nagerekend vermoed ik dat het verschil qua kilometerprijs voorlopig nog in het voordeel van de diesel is, en waarschijnlijk miniem zal worden bij ongeveer gelijke brandstofprijs.
Wat het interieurlawaai betreft: ook in de dieselversie is de Espace fluisterstil (op een heel klein beetje windgeruis bij hogere snelheid na).2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenIk heb een S-Max als gezinswagen gehad en ik moet zeggen dat ik daar heel content van was. Ook vind ik dat de mooiste monovolume dat er op de markt is, zeker in Titanium of Titanium S versie.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vond het dieselgenagel toch opmerkelijk aanwezig
Waar je wel 100% gelijk in hebt: diesel stinkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenJa maar, ge vergeet dat de herverkoopwaarde véééééél hoger ligt bij die BMW. Die 13000 euro extra heb je zo terugverdiend, maken ze zichzelf graag wijs.
Pure sarcasme. -)
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment