Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke nieuwe monovolume?
Collapse
X
-
nieuwe ford s-max ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenMet 2 kinderen heb je toch geen monovolume nodig.
Ik zou eerder krijken naar een ruime break, dat rijdt zo veel beter, en je bent niet met een bus onderweg.
Ik denk dan aan Passat, Superb, A6, V70, ...
Ik heb jaren met een bus gereden (Galaxy, Sharan, C8, Espace), en nee, ik moet ze niet meer.
Er zijn zeer goed rijdende monovolumes op de markt die niet moeten onderdoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenZeggen dat een break zoveel beter rijdt als een monovolum is ook schromelijk overdreven.
Er zijn zeer goed rijdende monovolumes op de markt die niet moeten onderdoen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk vraag mij af hoe dat zit, geen ervaring met monovolumes. Theoretisch zou je denken dat hun zwaartepunt hoger ligt, en dus een mindere wegligging moeten hebben.
In die gevallen is de "bus" vergelijking, alsof je met een Vito onderweg bent, onwaardig.
Comment
-
Zoals eerder geschreven, ik heb ze gehad.
Het gaat niet om scherp door een bocht te gaan, maar wel om het rijgevoel en algemeen comfort.
Gelijk welke monovolume is direct 200kg zwaarder. Je hebt meer lawaai en de vering is altijd wat zachter.
Comment
-
Het feit dat je rugpijn hebt is iets anders dan stellen dat de zetels bagger zijn.
Ik weeg 110kg en train 4-5 keer in de week waardoor ik soms ook eens m'n onderrug voel.
Echter, NOOIT maar dan ook NOOIT heb ik last aan m'n rug in de sportzetels.
Zelfs in m'n E87 vroeger met gewone zetels deed ik ritten van 8u non stop en had nooit last.
Altijd dat gezeik.
Koop een dacia Logan en hou op met zagen jong serieus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichtenoei, ik heb op lange BMW-tenen getrapt? zelf 4 beemers gehad, dus 't is niet dat ik iets tegen de badge heb ;-)
snel door de bocht zie ik mijn vrouw niet doen, dus wegligging moet niet top zijn.
Enige bedenking is, hoe belangrijk is praktische bruikbaarheid en omvang van de bagageruimte?
Dan zou ik niet voor de Espace maar meer voor een klassieke monovolume kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichtenoei, ik heb op lange BMW-tenen getrapt? zelf 4 beemers gehad, dus 't is niet dat ik iets tegen de badge heb ;-)
snel door de bocht zie ik mijn vrouw niet doen, dus wegligging moet niet top zijn
Bij mijn sportzetels kiep ik de zetel tot maximaal zodat m'n onderrug goed aansluit bij de leuning. Ik kan tot in Berlijn rijden zonder de minste last. Als een zetel natuurlijk niet goed voor je ingesteld staat, dan kan je last krijgen ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZoals eerder geschreven, ik heb ze gehad.
Het gaat niet om scherp door een bocht te gaan, maar wel om het rijgevoel en algemeen comfort.
Gelijk welke monovolume is direct 200kg zwaarder. Je hebt meer lawaai en de vering is altijd wat zachter.
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenProbeer dan eens een 5 reeks met de comfortzetels?
Bij mijn sportzetels kiep ik de zetel tot maximaal zodat m'n onderrug goed aansluit bij de leuning. Ik kan tot in Berlijn rijden zonder de minste last.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenals het nog om 2 jonge kinderen gaat zou ik eerder voor een type BMW 2 tourer gaan, dan voor een Espace.
Voor hetzelfde budget een harder rijdende optieloze auto, die meer dan voldoende ruimte biedt.
even aangepast2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNa het salonbezoek is de Espace me gewoon andermaal te groot uitgevallen.
Blijf het een pracht van een auto vinden, maar enkel een noodzaak als je 3 kids hebt, of grotere voorwerpen dient te vervoeren.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDe nieuwe Espace is geen echte monovolume meer, daarvoor is het volume toch wat teveel gekrompen.
Met drie kinderen en behoefte aan bagageruimte kijk je beter elders.
Comment
Comment