Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke nieuwe monovolume?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nieuwe VW Touran.

Comment

V60 of V70 op cng, of touran op cng? allemaal beschikbaar met automaat

Comment

Fiat 500L of Doblo, ruim binnen budget en nog een extra korting van de Belgische gasfederatie
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Fiat 500L of Doblo, ruim binnen budget en nog een extra korting van de Belgische gasfederatie
          daar zit geen motor in. En zal ook wel niet als automaat beschikbaar zijn

Comment

oei meneer is kieskeurig
            die Defender zal ook wel LV zijn zeker
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Die tourer is eerder te vergelijken qua grootte met een grand scenic. Je moet eens een testrit vragen met de espace en andere monovolumes, dan pas kan je weten welke auto je het beste ligt. Ik kan maar zeggen dat je met die vierwielsturing al vrij hard de bocht doorgaat. Als dat al de bedoeling zou zijn natuurlijk van een monovolume.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                oei meneer is kieskeurig
                die Defender zal ook wel LV zijn zeker

naturellement

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                  oei, ik heb op lange BMW-tenen getrapt? zelf 4 beemers gehad, dus 't is niet dat ik iets tegen de badge heb ;-)

snel door de bocht zie ik mijn vrouw niet doen, dus wegligging moet niet top zijn
                  Ongeacht hoeveel je dit ook zou herhalen, evenals prestatie 0-100 niet echt van belang is, 90% van de replies zullen daar geen rekening mee houden.
                  Het is voor een doorsnee AF'er immers niet te begrijpen dat je voor x budget een wagen zou kopen terwijl je voor datzelfde geld een wagen kan kopen die sneller door de bocht kan en sneller van 0-100 gaat. Ongeacht of die snellere wagen aan de vooropgestelde criteria voldoen. De snelste is hier immers altijd de beste. De andere keuzes zijn dan ook altijd de verkeerde keuzes.

Anyhow, ik vind de Espace prijs/uitrusting een echt schot in de roos. Afwerking is meer dan ok, uitrusting is dik, ziet er niet te lelijk uit, is ruim zonder écht een boot te zijn, geeft binnenin een aangenaam ruimtelijk gevoel (veel minder bedrukt dan de meeste duitse wagens) en zit qua VAA/taks wel goed.

What's not to like?

Touran is een stuk kleiner, maar ziet er ook nog ok uit. Is wel erg somber binnenin en de deurbekleding achter, evenals de afwerking van het stoel onderstel doet erg goedkoop aan. Maar je hebt er natuurlijk ook een leuk motoren en versnellingsbak aanbod in.

De C4 (grand) Picasso vind ik qua neus ook héél fijn ogen, is binnenin voor kinderen ook echt fijn (opnieuw door het ruimtegevoel), maar is wat minder bij de tijd qua versnellingsbakken. Maar het is echt wel een wagen waar veel vrouwen gek op zijn. Dus mss toch even checken.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

En hybride? Die zijn fiscaal ook erg interessant.
                    Van de nieuwe Tiguan komt een GTE bvb.
                    Er zijn er ook nu al een paar op de markt (Lexus NX bvb.)
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

geen citroen graag. Been there, done that, regretted it big time

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                        geen citroen graag. Been there, done that, regretted it big time
                        Details please

Comment

of een lekker mid size suvje. Zoals hyundai tucson, nieuwe tiguan.
                          Daar is genoeg plek in voor twee koters. Ik heb zelf ix35 en twee koters. Gaat goed.

Comment

of de nieuwe C-max? er zijn een paar mooie kleurtjes!!

Comment

Working...
                            X