Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M2 of M4 ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M2 of M4 ?

Maak je keuze :
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Voor mij alvast de M2 gezien compacter met eenzelfde, doch kortere wielbasis dan de M4. Wendbaarder en imho zeer goeie prijsstelling voor wat je krijgt. Bovendien heb ik weinig anders te vervoeren dan mijzelf en mijn vrouw. Ruimte heb ik dus zat. dit wordt fun...
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Een makkie de M4 . M2 vind ik gewoon geen mooie wagen en als er dan toch zoveel geld op tafel word gelegd dan mogen de looks er ook zijn.

Comment

Ze zeggen mij allebei weinig wegens oa te zwaar. Ik zou voor de M4 als het écht moet.
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

M4 vanwege de lijn.
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

M4 yep.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

Porsche Cayman GTS.

Comment

Proportioneel ziet de M2 er toch veel beter uit. De M4 is elegant maar mankeert dat sportieve dat de M2 veel meer heeft. De achterpartij na de deuren is ook nogal lang. In de M2 zit je dus veel dichter bij de achteras, wat een zoveel betere feeling geeft. Ik had vroeger een Z3 Coupé en je zat ook bijna op de achteras. Dit was qua feedback bijzonder.
              BMW M2 Coupé
              Audi S5
              Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Porsche Cayman GTS.
                Was niet de vraag.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Porsche Cayman GTS.

Zou ik ook overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Een makkie de M4 . M2 vind ik gewoon geen mooie wagen en als er dan toch zoveel geld op tafel word gelegd dan mogen de looks er ook zijn.
                    Voor een goed uitgeruste M4 zal je nog 20K meer op tafel mogen leggen. Die meerprijs is dus wel niet verantwoord.
                    Ik ben er ook van overtuigd dat de wederverkoopwaarde van de M3/M4's wel een pak zal gaan zakken, nu de M2 wel heel dicht in de buurt komt en dus 20K minder kost.
                    Maar het zijn uiteraard wagens die in een hogere prijsklasse passen. De echte interesse gaat dan ook uit naar een beperkter publiek.
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Zou ik ook overwegen.
                      Heb ik overwogen, maar daar steek je enkel je portefeuille in. Porsche hé...
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

Heb sterk overwogen een M2 te kopen.
                        Gelukkig heb ik deze niet op 'papier' besteld omdat ik niet overtuigd ben van het totaalpakket.
                        Eerlijk gezegd vind ik haar zelfs niet mooi..nog maar te zwijgen van die stoelen..
                        Een M4 dus maar dan toch liever een perfecte waardevaste 1M....

Comment

Voor mij de M2, lekker compact. De huidige F 3/4-reeksen zijn al grote, vrij lompe bakken aan het worden.

Comment

Maar het zal niet veel schelen qua gewicht denk ik?

Comment

M2
                              hou wel van 'gedrongen' auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten

efkes rap opgezocht ... scheelt maar iets van een twintig kilo. teleurstellend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                  Minder gewicht (ook al is 't miniem, 20 kg) en een kleinere wielbasis, 12 cm minder dan de M4 heb ik op de site van BMW gezien. De M2 gaat sowieso een speelser en vinniger karakter hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Minder gewicht (ook al is 't miniem, 20 kg) en een kleinere wielbasis, 12 cm minder dan de M4 heb ik op de site van BMW gezien. De M2 gaat sowieso een speelser en vinniger karakter hebben.
                                    waar zit het prijsverschil dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      waar zit het prijsverschil dan ?
                                      Misschien is aan de marketingmensen van BMW vragen?

Comment

M2 hier. Meer dan voldoende groot en voor de prijs heb je toch iets leuks.
                                        M4 kan je met heel veel moeite onder de €100k houden.

Send from somewhere, used Tapatalk.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                        X